Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Britse schone, dat moét een Range Rover zijn

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Ahzo, kan enkel maar positief zijn... Laat ondertussen de waarde maar wat zakken en de '9' kan vervangen worden door een 'S'.

      Haha, we all wish, don't we

      Nu is het (wrs) afwachten tot testrit met M.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Britse schone, dat moét een Range Rover zijn
        *peut*

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
          *peut*
          Pff, al die andere karren in dat land zijn rommel

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
            Aan wat kun je het verschil zien ( buiten de uitlaten ) tussen een 3.0d en een 5.0i ?
            Heeft vast andere nieren.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              Heeft vast andere nieren.
              'K zal er eens op letten , maat van mij heeft nu een X6 3.0d en waar hij zijn bedrijfje heeft , zijne gebuur daar : heeft een X6 5.0i en volgens mijne maat is het enige exterieur verschil de uitlaten.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                Die man krijgt nu z'n kans om die misser recht te zetten
                Gaat de X6 weg?
                Als hij te koop staat => PM

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                  Gaat de X6 weg?
                  Als hij te koop staat => PM
                  Neen neen X6 gaat -voorlopig - nog niet weg

                  Comment


                  • Deze vorige week gespot.. ik weet niet of er iets speciaal aan is.. klonk wel leuk maar niet voor te zeggen.. waauw

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                      Ik denk niet dat je een verschil kunt zien. Soms zijn de uitlaten van een 3.0d zelfs aangepast zoals de 5.0i (ik denk dat het een optie is)
                      Klopt

                      Geen idee eigenlijk voor de rest ... Het zou kunnen dat de 4.4 andere remmen heeft. Voor de rest kan je het alleen zeker zijn als je hem hoort of als je naar de tellers kijkt ..
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

                      Comment


                      • Klopt m.i. niet.

                        Allez, die uitlaattips met bumperplaatjes van de "50i" zijn inderdaad als accessoire te krijgen voor de andere modellen ook, da's waar.

                        Maar het onderscheid tussen de V8 en de zespitters gaat verder dan enkel maar de uitlaattips. De V8 heeft standaard chroom raamomlijsting, de zespitters standaard gewone zwarte. Als je 'n chroom raamomlijsting ziet is 't dus een V8, want de zespitters kunnen enkel de matte Shadow-Line (standaard), de hoogglans Shadow-Line (optie, std met Sport Pack) en de geborsteld alu versies (satijn alu, eigenlijk) hebben.

                        En als je een X6 tegenkomt met de uitlaattips van de V8, dan kan je ook al rijdend (erachter) zien of 't een V8 is of niet, aan de binnenzijde van de uitlaattips : de V8 heeft 2 x een dubbele pijp die uit de achterste demper komt. De zespitters hebben 2 x een enkele pijp uit die demper komen. Dus dezelfde truc (met de koplampen in de uitlaat kijken ) die je bij de E60 met ronde uitlaattips toelaat om te zien of 't een 535d of een 545i/550i is.

                        Comment


                        • Ah ja en een 30d heeft standaard zwarte lamelletjes in de nieren, een V8 heeft grijze. De 35d (en nieuwe 40d denk ik) heeft ook de grijze, maar bon, er rijden nog altijd 't meest 30d's rond dus...

                          Comment


                          • Net effe snel gecheckt : remmen van de 50i zijn inderdaad een kleine inch groter ook (v+a). En de 30d heeft achteraan nog kleinere dan de rest


                            schijfdiam./schijfdikte v/a :
                            • 35i : 348/30 en 345/24
                            • 50i : 385/36 en 385/24
                            • 30d : 348/30 en 320/20
                            • 35d : 348/30 en 345/24
                            Maar ik zou niet op 't zicht willen moeten bepalen (op basis van de remschijfgrootte) of 't deze of gene versie is. Lijkt me moeilijk.

                            Comment


                            • Thx gTa voor het verhelderende antwoord

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                En als je een X6 tegenkomt met de uitlaattips van de V8, dan kan je ook al rijdend (erachter) zien of 't een V8 is of niet, aan de binnenzijde van de uitlaattips : de V8 heeft 2 x een dubbele pijp die uit de achterste demper komt. De zespitters hebben 2 x een enkele pijp uit die demper komen. Dus dezelfde truc (met de koplampen in de uitlaat kijken ) die je bij de E60 met ronde uitlaattips toelaat om te zien of 't een 535d of een 545i/550i is.

                                Leuk om te weten.

                                Maar hoe kan je nu het verschil zien tussen een 535d en een 545i/550i. Ze hebben beide zelfde uitlaten, maar binnenin is er een verschil ?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Ah ja en een 30d heeft standaard zwarte lamelletjes in de nieren, een V8 heeft grijze. De 35d (en nieuwe 40d denk ik) heeft ook de grijze, maar bon, er rijden nog altijd 't meest 30d's rond dus...
                                  Denk je dat.. Ik heb toch de indruk dat het meer 35d's zijn... en toch zeker bij ons in de buurt.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                    Sommige X6-rijders zijn gewoon loco

                                    Die zwarte X6 (007-XX peisk) in Gent die regelmatig ad kinepolis staat zat al geruime tijd met 2*2 uitlaten, lichtjes schuin onder elkaar geplaatst (Ferrari California-style), en toen ik 'm nu deze week zag bleek dus dat ie kofferklep + motokap + dak in het grijs gestoken had

                                    I mean ...
                                    Ook gezien, we hadden zoiets van euhhhhh? Volgens mij is dat een soort anti diefstal beveiliging......

                                    Comment


                                    • Hoe kan je een X6 5.0 herkennen aan de uitlaten?

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                        Hoe kan je een X6 5.0 herkennen aan de uitlaten?

                                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Klopt m.i. niet.

                                        Allez, die uitlaattips met bumperplaatjes van de "50i" zijn inderdaad als accessoire te krijgen voor de andere modellen ook, da's waar.

                                        Maar het onderscheid tussen de V8 en de zespitters gaat verder dan enkel maar de uitlaattips. De V8 heeft standaard chroom raamomlijsting, de zespitters standaard gewone zwarte. Als je 'n chroom raamomlijsting ziet is 't dus een V8, want de zespitters kunnen enkel de matte Shadow-Line (standaard), de hoogglans Shadow-Line (optie, std met Sport Pack) en de geborsteld alu versies (satijn alu, eigenlijk) hebben.

                                        En als je een X6 tegenkomt met de uitlaattips van de V8, dan kan je ook al rijdend (erachter) zien of 't een V8 is of niet, aan de binnenzijde van de uitlaattips : de V8 heeft 2 x een dubbele pijp die uit de achterste demper komt. De zespitters hebben 2 x een enkele pijp uit die demper komen. Dus dezelfde truc (met de koplampen in de uitlaat kijken ) die je bij de E60 met ronde uitlaattips toelaat om te zien of 't een 535d of een 545i/550i is.

                                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ah ja en een 30d heeft standaard zwarte lamelletjes in de nieren, een V8 heeft grijze. De 35d (en nieuwe 40d denk ik) heeft ook de grijze, maar bon, er rijden nog altijd 't meest 30d's rond dus...

                                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Net effe snel gecheckt : remmen van de 50i zijn inderdaad een kleine inch groter ook (v+a). En de 30d heeft achteraan nog kleinere dan de rest


                                        schijfdiam./schijfdikte v/a :
                                        • 35i : 348/30 en 345/24
                                        • 50i : 385/36 en 385/24
                                        • 30d : 348/30 en 320/20
                                        • 35d : 348/30 en 345/24

                                        Maar ik zou niet op 't zicht willen moeten bepalen (op basis van de remschijfgrootte) of 't deze of gene versie is. Lijkt me moeilijk.
                                        voila

                                        Comment


                                        • Dat ik niet echt een liefhebber ben van een SUV ga ik niet onder stoelen of banken steken, maar eerlijk is eerlijk. Gisteren eens meegereden in een X6. Wat een ongelooflijk nutteloze ketel is me dat zeg. Met mijn 1m67 zat ik achteraan regelmatig tegen de C-stijl. Een grote auto, met zeer weinig plaats binnenin. De motorisatie was een X35, ik moet zeggen ik was absoluut niet onder de indruk van de prestaties. Er is echt wel wat beter te koop op de SUV markt denk ik.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X