Britse schone, dat moét een Range Rover zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAhzo, kan enkel maar positief zijn... Laat ondertussen de waarde maar wat zakken en de '9' kan vervangen worden door een 'S'.
Nu is het (wrs) afwachten tot testrit met M.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBritse schone, dat moét een Range Rover zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten*peut*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAan wat kun je het verschil zien ( buiten de uitlaten ) tussen een 3.0d en een 5.0i ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHeeft vast andere nieren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenDie man krijgt nu z'n kans om die misser recht te zetten
Als hij te koop staat => PM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenGaat de X6 weg?
Als hij te koop staat => PM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenIk denk niet dat je een verschil kunt zien. Soms zijn de uitlaten van een 3.0d zelfs aangepast zoals de 5.0i (ik denk dat het een optie is)
Geen idee eigenlijk voor de rest ... Het zou kunnen dat de 4.4 andere remmen heeft. Voor de rest kan je het alleen zeker zijn als je hem hoort of als je naar de tellers kijkt ..1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Klopt m.i. niet.
Allez, die uitlaattips met bumperplaatjes van de "50i" zijn inderdaad als accessoire te krijgen voor de andere modellen ook, da's waar.
Maar het onderscheid tussen de V8 en de zespitters gaat verder dan enkel maar de uitlaattips. De V8 heeft standaard chroom raamomlijsting, de zespitters standaard gewone zwarte. Als je 'n chroom raamomlijsting ziet is 't dus een V8, want de zespitters kunnen enkel de matte Shadow-Line (standaard), de hoogglans Shadow-Line (optie, std met Sport Pack) en de geborsteld alu versies (satijn alu, eigenlijk) hebben.
En als je een X6 tegenkomt met de uitlaattips van de V8, dan kan je ook al rijdend (erachter) zien of 't een V8 is of niet, aan de binnenzijde van de uitlaattips : de V8 heeft 2 x een dubbele pijp die uit de achterste demper komt. De zespitters hebben 2 x een enkele pijp uit die demper komen. Dus dezelfde truc (met de koplampen in de uitlaat kijken ) die je bij de E60 met ronde uitlaattips toelaat om te zien of 't een 535d of een 545i/550i is.
Comment
-
Net effe snel gecheckt : remmen van de 50i zijn inderdaad een kleine inch groter ook (v+a). En de 30d heeft achteraan nog kleinere dan de rest
schijfdiam./schijfdikte v/a :- 35i : 348/30 en 345/24
- 50i : 385/36 en 385/24
- 30d : 348/30 en 320/20
- 35d : 348/30 en 345/24
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn als je een X6 tegenkomt met de uitlaattips van de V8, dan kan je ook al rijdend (erachter) zien of 't een V8 is of niet, aan de binnenzijde van de uitlaattips : de V8 heeft 2 x een dubbele pijp die uit de achterste demper komt. De zespitters hebben 2 x een enkele pijp uit die demper komen. Dus dezelfde truc (met de koplampen in de uitlaat kijken ) die je bij de E60 met ronde uitlaattips toelaat om te zien of 't een 535d of een 545i/550i is.
Leuk om te weten.
Maar hoe kan je nu het verschil zien tussen een 535d en een 545i/550i. Ze hebben beide zelfde uitlaten, maar binnenin is er een verschil ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh ja en een 30d heeft standaard zwarte lamelletjes in de nieren, een V8 heeft grijze. De 35d (en nieuwe 40d denk ik) heeft ook de grijze, maar bon, er rijden nog altijd 't meest 30d's rond dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenSommige X6-rijders zijn gewoon loco
Die zwarte X6 (007-XX peisk) in Gent die regelmatig ad kinepolis staat zat al geruime tijd met 2*2 uitlaten, lichtjes schuin onder elkaar geplaatst (Ferrari California-style), en toen ik 'm nu deze week zag bleek dus dat ie kofferklep + motokap + dak in het grijs gestoken had
I mean ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenHoe kan je een X6 5.0 herkennen aan de uitlaten?
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKlopt m.i. niet.
Allez, die uitlaattips met bumperplaatjes van de "50i" zijn inderdaad als accessoire te krijgen voor de andere modellen ook, da's waar.
Maar het onderscheid tussen de V8 en de zespitters gaat verder dan enkel maar de uitlaattips. De V8 heeft standaard chroom raamomlijsting, de zespitters standaard gewone zwarte. Als je 'n chroom raamomlijsting ziet is 't dus een V8, want de zespitters kunnen enkel de matte Shadow-Line (standaard), de hoogglans Shadow-Line (optie, std met Sport Pack) en de geborsteld alu versies (satijn alu, eigenlijk) hebben.
En als je een X6 tegenkomt met de uitlaattips van de V8, dan kan je ook al rijdend (erachter) zien of 't een V8 is of niet, aan de binnenzijde van de uitlaattips : de V8 heeft 2 x een dubbele pijp die uit de achterste demper komt. De zespitters hebben 2 x een enkele pijp uit die demper komen. Dus dezelfde truc (met de koplampen in de uitlaat kijken ) die je bij de E60 met ronde uitlaattips toelaat om te zien of 't een 535d of een 545i/550i is.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh ja en een 30d heeft standaard zwarte lamelletjes in de nieren, een V8 heeft grijze. De 35d (en nieuwe 40d denk ik) heeft ook de grijze, maar bon, er rijden nog altijd 't meest 30d's rond dus...
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNet effe snel gecheckt : remmen van de 50i zijn inderdaad een kleine inch groter ook (v+a). En de 30d heeft achteraan nog kleinere dan de rest
schijfdiam./schijfdikte v/a :- 35i : 348/30 en 345/24
- 50i : 385/36 en 385/24
- 30d : 348/30 en 320/20
- 35d : 348/30 en 345/24
Maar ik zou niet op 't zicht willen moeten bepalen (op basis van de remschijfgrootte) of 't deze of gene versie is. Lijkt me moeilijk.
Comment
-
Dat ik niet echt een liefhebber ben van een SUV ga ik niet onder stoelen of banken steken, maar eerlijk is eerlijk. Gisteren eens meegereden in een X6. Wat een ongelooflijk nutteloze ketel is me dat zeg. Met mijn 1m67 zat ik achteraan regelmatig tegen de C-stijl. Een grote auto, met zeer weinig plaats binnenin. De motorisatie was een X35, ik moet zeggen ik was absoluut niet onder de indruk van de prestaties. Er is echt wel wat beter te koop op de SUV markt denk ik.
Comment
Comment