Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw E93 M3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

dus het is een gewone automaat zoals de audi dsg maar dan van bmw?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten

aarhg... de peddels van de m3/m5/m6 zijn 1000x mooier

Comment

Nieuwe foto's...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

OO 00 OO

Comment

Mijn nieuwe bureaublad...

OO 00 OO

Comment

Dat is wel erg knap! Welke kleur is dat? Lijkt nogal groen-achtig. ('k ben een beetje kleurenblind)

Comment

Open is hij prachtig. Maar als ik die eerste foto zie van die witte met dicht dak begin ik bijna te wenen. Ook het feit dat hij zo zwaar is én trager dan de E46, doet me ongelofelijk veel pijn. Where is the '///M' in that?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Dat is wel erg knap! Welke kleur is dat? Lijkt nogal groen-achtig. ('k ben een beetje kleurenblind)
                  Ik zie eerder een donkerblauw-grijs-zwart-achtige tint, dus ik zou zeggen Jerez zwart?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Open is hij prachtig. Maar als ik die eerste foto zie van die witte met dicht dak begin ik bijna te wenen. Ook het feit dat hij zo zwaar is én trager dan de E46, doet me ongelofelijk veel pijn. Where is the '///M' in that?
                    Nu ja, 'k heb er wel vertrouwen in. Auto's worden wel zwaarder enzo maar het gewicht wordt altijd maar beter verdeeld en onder controle gehouden. Ik durf erop wedden dat deze auto geen 1,8 ton 'aanvoelt'.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Nu ja, 'k heb er wel vertrouwen in. Auto's worden wel zwaarder enzo maar het gewicht wordt altijd maar beter verdeeld en onder controle gehouden. Ik durf erop wedden dat deze auto geen 1,8 ton 'aanvoelt'.
                      Waarschijnlijk niet, en dat maakt hem tot schitterende daily voor wat sportiever werk. Maar als je van een E46 cabrio komt en je moet deze kopen... dat zou knagen denk ik.

Comment

Die 200 kg extra zouden me worst kunnen wezen. Look at it! In 'n donkere kleur zie je die daknaden niet, en wanneer 't weer er zich toe leent leg je 'm open.

Ik vind deze E93 M3 sowieso een pak aantrekkelijker dan een E92 M3. De E92 zou ik enkel overwegen als CSL. En mocht ik geen cabrio willen of kunnen halen, dan werd het een E90 berline en geen coupé.

Maar de E93 is subliem. Jerez-zwart langs buiten (of Individual), en binnenin ... euhm ... iets contrasterends. Dank u.

Comment

Zou ik hem weigeren? Natuurlijk niet!
                          Zelf kopen? Nah. Dit soort cabrio's is nog steeds niet mijn ding. Bovendien vind ik die bult vooraan toch een beetje vreemd ogen i.c.m. de lagere achterklep.

Edit:
                          Doe mij maar gewoon de E92. Een E93 zou er nog best bij mogen voor mijn vriendin, maar dat hoeft dan zeker geen M3 te zijn. Honestly ... Zelfs het vermogen van een 320i zou ze bijlange niet benutten. Ook niet van een 316i, mocht die al bestaan in E93-versie (de 316i zou er toch komen voor de E90).
                          Last edited by Beta; 23/01/2008, 00:29.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Zo'n E93 is onwaarschijnlijk knap. Zeker in de kleurencombinatie zoals 'm hier voorgesteld wordt, nl. Jerez zwart met Bambus beige volleder. Hier nog antracieten houten sierlijsten in en deze wagen is werkelijk af.

Enkel stel ik mij de vraag of zo'n cabrio dikwijls te gebruiken is met kleine kinderen. Als ze erbij zijn kan je niet open rijden want ze zullen uitgewaaid zijn. Het is enkel aangenaam met een cabrio rijden als er een windscherm geplaatst is.

Zou mijn zoon of dochter (5 en 4 jaar) vooraan mogen zitten in hun kinderstoeltje? Zo ja, dan wil ik zo'n E93 zeker overwegen. Zoniet zal onze keuze naar een E92 gaan.

Zo'n E93 is trouwens ook €7000 duurder met dezelfde uitrusting...
                            OO 00 OO

Comment

Ik vind de cabrio in gesloten toestand nog altijd niet geslaagd, en aangezien je in België 8 op de 10 keer toch gesloten rijdt...
                              Voor mij de E90 of vooral E92 met schuifdak dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                Volledige automaat niet, 't is ook een gerobotiseerde handbank maar ipv 1 koppelingsplaat zijn het er nu 2 (~ Audi DSG). Heb nu wel nog nooit zo'n systeem gereden, maar heb er het gedacht van dat het schakelen hierdoor zeer "smooth" gaat.

Terwijl inderdaad de gerobotiseerde bakken uit de vorige M generatie's, zeer bruut waren

Vind ook dat ze wat meer aandacht hadden mogen besteden aan het design van de pook en schakellepels...Pook is exact dezelfde als die van het SMGIII en die lepels hadden sportiever gemogen
                                Ik denk toch dat hij nog altijd een beetje bruut zal schakelen hoor, je hebt nog steeds een knopje dat de schakelintensiteit regelt.

De schakellepels mochten inderdaad wel wat mooier...

Comment

Voor mij direct de E92.

In gesloten toestand is de cabrio echt niet om aan te zien Die daklijn... Zeker als je vergelijkt met de coupé.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

Zoiets rij je toch nooit dicht met die sound...
                                    En het 'ontbreken' van een dak maakt de zware details ook wat lichter verteerbaar. Ik vind hem ineens veel knapper!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      I'll have to second that!

Comment

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

M-DCT

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X