Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Roomster

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver
    Sjeez, ik impliceerde helemaal niet dat er "afgekeken" is. Er zijn verdorie zo veel wagens, je kunt niet telkens opnieuw een compleet ongezien design creëren. Dit geldt voor zowel Japanners, Duitsers, Amerikanen, ...elk automerk.

Ik wilde alleen opmerken dat die twee wagens, in mijn ogen, op elkaar gelijken....en f*cking ugly zijn.
    Mijn ogen zien hetzelfde als jouw ogen, al impliceerde ik eerstopgesomde wel Nog even iets nuttig toevoegen, bij het herbekijken van de foto's leek het me (nog nét voor het kotsen) dat Skoda een meer 'goedkoop' uiterlijk aanmeet met deze wagen. De Octavia leek er mij veel 'kwalitatiever' uitzien. Dit is ook veel beter gelukt bij de Mercedes Vaneo of de Partner waar ik m'n dagen en broek in slijt.

Comment

Ik vind et ni echt schoon
      Precies een Kangoo/Berlingo/Partner... camionette maar dan me ramen

Ach ja, er zal wel een markt voor zijn zekerst???
      Last edited by ; 04/02/2006, 22:02.

Comment

Ik vind het wel fris.

Ik zou 't zelf niet kopen, maar liever dit dan een Gran Move ofzo

Comment

Een grote kanshebber als de opvolger van mijn Golf
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jente
            Precies een Kangoo/Berlingo/Partner... camionette maar dan me ramen
            Die hebben toch ook ramen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
              Een grote kanshebber als de opvolger van mijn Golf
              Goede keuze!

Comment

Eén woord: lelijk!!

Comment

De voorkant valt goed mee, maar de rest van de auto

Comment

jongens wat een commentaar.
                    Deze ziet er best leuk uit. Mensen die deze auto kopen zijn helemaal niet geïnteresseerd in een "coole" auto. De plaats telt. En de prijs. En dit ziet er toch veel beter uitdan die Toyota!! Die zijruiten vooraan zijn wel te klein.

Ik zie dit goed verkopen.
                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                      De Octavia leek er mij veel 'kwalitatiever' uitzien. Dit is ook veel beter gelukt bij de Mercedes Vaneo of de Partner waar ik m'n dagen en broek in slijt.
                      Yeah right!

Ik vind het ook nogal straf wat een kritiek de Roomster hier te verduren krijgt
                      Skoda zit in de lift, en volgens mij zal deze auto hen alleen maar sneller naar boven brengen. Dit is iets wat gaat aanslaan volgens mij dus we zullen de verkoopcijfers moeten afwachten om te zien of de sceptici hier gelijk krijgen
                      Hij is imho alleszins een pak knapper en frisser dan de meeste ludospaces, en zeker als de Yaris Verso of Mercedes Vaneo. Ik vind ook niet dat je'm qua design kunt vergelijken met deze laatsten. ok, de lichtblokken achteraan lijken op die van een Kangoo of Vaneo, maar dan minder uitgerokken. Voor de koplampen lijken ze de mosterd dan weer eerder bij Lancia gehaald te hebben. Enkel de verhouding raam/deur van de voorportieren is wat onevenwichtig Op de foto's hier valt het nog niet op, maar ik denk dat een foto in zijaanzicht dit duidelijker zou tonen (ik heb even gegoogled, maar niks gevonden).

Weet iemand of dit de opvolger voor de Superb wordt? Behalve de positie van de mistlichten vind ik die prachtig!

Comment

Toyota gaat de Yaris Verso afvoeren omdat het model niet echt verkoopt zoals het moet. En nu net wordt deze Skoda verschillende malen vergeleken met de Skoda. Ik denk niet dat de automarkt zit te wachten op dit. Indien iemand graag zulks heeft kan ie gaan shoppen bij Citroën, Peugeot, of bij grote broer VW die de Caddy-Life aanbiedt...maar je weet nooit natuurlijk!

Grtz

Comment

Gezien het Roomster concept al een tijdje bestaat, kan je de definitieve versie moeilijk een verrassing noemen.
                          Het is geen wagen waar je het meteen warm van krijgt (net zoals de andere modellen in deze categorie), maar spuuglelijk?
                          Ach ja, smaken verschillen en we zullen nog maar wachten op wat meer beeldmateriaal alvorens een besluit te nemen.
                          De achterste deurklinken zijn in ieder geval leuk weg gewerkt, alleen jammer dat ze blijkbaar het schuifdeur principe achterwege hebben gelaten.

En wat de Yaris Verso betreft, die had inderdaad een te gedurfde look om succesvol te zijn.
                          Maar ik ben er vrij zeker van dat er een (misschien iets minder opvallende) opvolger zal komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
                            Yeah right!

Ik vind het ook nogal straf wat een kritiek de Roomster hier te verduren krijgt
                            Skoda zit in de lift, en volgens mij zal deze auto hen alleen maar sneller naar boven brengen. Dit is iets wat gaat aanslaan volgens mij dus we zullen de verkoopcijfers moeten afwachten om te zien of de sceptici hier gelijk krijgen
                            Hij is imho alleszins een pak knapper en frisser dan de meeste ludospaces, en zeker als de Yaris Verso of Mercedes Vaneo. Ik vind ook niet dat je'm qua design kunt vergelijken met deze laatsten. ok, de lichtblokken achteraan lijken op die van een Kangoo of Vaneo, maar dan minder uitgerokken. Voor de koplampen lijken ze de mosterd dan weer eerder bij Lancia gehaald te hebben. Enkel de verhouding raam/deur van de voorportieren is wat onevenwichtig Op de foto's hier valt het nog niet op, maar ik denk dat een foto in zijaanzicht dit duidelijker zou tonen (ik heb even gegoogled, maar niks gevonden).
                            Goed gezegd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
                              Op de foto's hier valt het nog niet op, maar ik denk dat een foto in zijaanzicht dit duidelijker zou tonen (ik heb even gegoogled, maar niks gevonden).
                              Hier wel :

bron : carspyshots.net

en :

bron : autobild.de
                              Last edited by ; 28/01/2006, 19:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Don Q
                                Maar ik ben er vrij zeker van dat er een (misschien iets minder opvallende) opvolger zal komen.
                                Van de Yaris allesinds niet, Toyota schrapt de weinig verkopende modellen en schept weer wat orde. De nieuwe Yaris blijft bestaan in 3- en 5-deurs maar een break of volumewagen zit er niet meer in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
                                  Hier wel :

bron : autobild.de
                                  Lijkt na de passagiersdeur vooraan een klop op de kop gekregen te hebben, is net een knikje.

Comment

Van de Yaris allesinds niet, Toyota schrapt de weinig verkopende modellen en schept weer wat orde. De nieuwe Yaris blijft bestaan in 3- en 5-deurs maar een break of volumewagen zit er niet meer in.
                                    Niets is zeker in de (auto)wereld.
                                    In de laatste uitgave van autogids gokken ze op een introductie in oktober 2006.
                                    We zullen wel zien...

Lijkt na de passagiersdeur vooraan een klop op de kop gekregen te hebben, is net een knikje.
                                    En dat knikje maakt hem weer net wat origineler.

Comment

Ik vind het een tof wagentje, en het kan alleen maar beteren met Skoda als ze zo voort doen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartjen.be
                                        het kan alleen maar beteren met Skoda als ze zo voort doen!
                                        En het gaat al helemaal niet slecht!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                                          Die hebben toch ook ramen?
                                          Ja, maar ik vin da gewoon geen personenauto's: ik noem da camionetten me ramen

Comment

Working...
                                          X