Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dodge Challenger srt-8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tja smaken verschillen.

Bij Dodge denk ik niet direct aan cool.

Comment

• Der Dodge Challenger SRT Hellcat leistet mit seinem kompressorgeladenen 6,2-Liter-V8 über 700 PS.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Mmmmm.
              Mogen ze altijd voor de deur komen afzetten!
              King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
              2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Na een enorme hoeveelheid teasers en spionagebeelden van een ongecamoufleerd exemplaar, is nu de eerste officiële afbeelding van de Dodge Challenger Demon online gelekt.

Toegegeven: voor een Amerikaanse coupé die niet eens leverbaar wordt in Europa en hier in ieder geval onbetaalbaar zal zijn, is dat érg veel aandacht. We nemen het Dodge niet kwalijk, want de Demon is een compromisloos monster, dat zijn gelijke op het gebied van brute kracht nauwelijks kent.

Het feit dat je dit nog steeds leest, bewijst in ieder geval dat er nog steeds interesse is in de 'muscle car aller muscle cars'. De foto hierboven is de eerste offciële afbeelding van de Demon, al is die plaat nog niet via de officiële kanalen op internet beland. In tegenstelling tot het grijze exemplaar heeft deze rode auto geen zichtbare boutjes in de gigantische wielkastverbreders. Wel is de enorme luchthapper – de grootste ooit, aldus Dodge - natuurlijk present, net als de imponerende voorbumper en gigantische wielen.

Morgen komt er eindelijk een einde aan de gigantische stroom Demon-nieuws, want dan wordt de auto officieel onthuld.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 'S WERELDS SNELST ACCELERERENDE PRODUCTIEAUTO

Zelden heeft een voor Nederland niet bijster relevante auto tot zoveel berichten op deze site geleid als de Dodge Challenger Demon. Hoezeer de auto die aandacht verdient, blijkt echter wel uit de officiële specificaties. Dit is hem!

In de afgelopen periode gaf Dodge iedere dag een teaservideo vrij waarin een aspect van de Demon werd behandeld. Daarnaast is de auto al eens ongecamoufleerd voorbij gekomen en lekte maandag één van de bovenstaande foto's uit. Vandaag komt er dan eindelijk een einde aan het lange wachten, want de timer op Dodge's teasersite is tot stilstand gekomen.

Hou je vast: de overtreffende trap van de al vrij gestoorde Challenger Hellcat heeft een V8 die dankzij een nog grotere compressor 840 Amerikaanse pk's en ruim 1.040 Nm koppel op de achterwielen afvuurt. De auto knalt daardoor in 2,3 seconden van 0 naar 60 mp/h (96 km/h), wat volgens Dodge betekent dat hier de snelst accelererende productieauto staat. Inderdaad zijn zelfs auto's als de LamborghiniAventador SV of Tesla Model S P100D nipt minder snel. Ook de op de dragstrip is deze Challenger onverslaanbaar: de voor Amerikanen zeer belangrijke kwartmijl in 9,65 seconden af, wederom een record voor productie-auto's. Wie zichzelf op deze manier laat afschieten, krijgt krachten van 1,8 g te verwerken én doet een heuse 'wheelie'. Inderdaad: de extra smalle dragrace-voorwielen komen los ...

Met een speciale, effectievere Launch Control, een koelsysteem dat z'n gelijke niet kent en een extreme drang naar gewichtsbesparing die zelfs de passagiersstoel de kop kostte, is de Demon sowieso een auto die geheel voor de dragstrip ontworpen lijkt. Des te zuurder is het dat de auto vanwege z'n bizarre prestaties bij voorbaat door de National Hot Rod Association is uitgesloten van deelname, maar dat ziet Dodge als een compliment. Om ongelukken op de openbare weg te voorkomen, krijgen alle Demon-kopers vooraf een training op een circuit aangeboden. De hoeveelheid kopers is overigens kunstmatig beperkt: Dodge wil jaarlijks maximaal 3.000 Amerikaanse en 300 Canadese kopers gaan verblijden met dit monster.

Comment

Comment

• Meer kan ik erover niet zeggen. Zoveelste machobak genre mustang die je nu overal begint te zien. In mijn ogen willen en niet kunnen en enkel voor overjarige pubers

Comment

• Zolang ik zelf geen brandstof en andere van de pot gerukte kosten ervoor moet betalen vind ik dit een bangelijke kar

Comment

• Geen passagierstoel ofwa??
                          Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                          Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                          (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• nee, een hell van een motor met een karos rond, waarmee je eigenlijk in je broek doet van de power

Comment

• Wa een bangelijk machien ,F*CK.

Die drag banden in de koffer
                              Mss passagierstoel in optie? Op de bovenste foto's zit er duidelijk 1 in .
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door []v[]o Bekijk Berichten
                                Geen passagierstoel ofwa??
                                De madam durft daar toch ni me meerijden wsl.

Fermen bak, maar vindt deze toch nog altijd het mooist, een van mijn droomkarren!

Comment

• BREED: DODGE CHALLENGER HELLCAT WIDEBODY

Dodge slaat de teugels van de van nature al beestachtige Challenger Hellcat en schuift een in de breedte uitgesmeerde variant naar voren: de Challenger Hellcat Widebody.

In april presenteerde Dodge de bizarre, van een brede bodykit voorziene Challenger Demon. Een deel van die Demon-kruidenmix wordt nu over de Challenger Hellcat uitgestrooid. De Hellcat krijgt enorme wielkasten waarmee de beedte van de helse Amerikaan met 8,9 centimeter toeneemt. Deze enorme openingen bieden plaats aan 20-inch lichtmetaal waar gigantische 305/35/20 Pirelli P-Zero-banden een plekje in krijgen.

De nieuwe sloffen zorgen voor meer grip, iets dat de acceleratie van de Challenger Hellcat ten goede moet komen. Zo is een sprint vanuit stilstand naar 60 mph (97 km/h) in 3,4 tellen achter de rug, 0,1 seconde rapper dan het origineel. Een 1/4 mijl(402 meter) is vanuit stilstand in 11,2 tellen afgelegd.

Hoewel de Challenger Hellcat nieuwe elektrische stuurbekrachtiging krijgt, verandert er op technisch vlak weinig. De 6,2-liter grote Hellcat V8 stampt er in ieder geval weer 717 pk en 881 Nm koppel uit.

Comment

Comment

• Subtiel karretje dit ;-)
                                      Om hier in Europa mee rond te rijden moet je ballen aan je lijf hebben LOL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                        Subtiel karretje dit ;-)
                                        Om hier in Europa mee rond te rijden moet je ballen aan je lijf hebben LOL
                                        Geld eerder

Comment

• Challenger SRT Hellcat Redeye

Comment

Working...
                                          X