Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz CLC
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHangt er vanaf hoe je het bekijkt. Niet als je binnenkort met een nieuwe oltdtimer wil rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenIk kom aan net geen 36000 Euro, wat ongeveer dezelfde prijs is als vroeger.Zou die echt wel 2000 euro goedkoper zijn?MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenAls ik 36000 € zou moeten betalen voor een CLC, dan neem ik toch een C sedan og C break.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenIk kom aan net geen 36000 Euro, wat ongeveer dezelfde prijs is als vroeger.Zou die echt wel 2000 euro goedkoper zijn?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDat is ie zeker niet waard. Doe mij dan toch maar een C-sedan met AMG pakket aubMERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenDat bedoelde ik e, ik ga geen 36000€ uitgeven aan een auto die qua techniek en afwerking moet onderdoen voor de C sedan en C break die wel recent zijn qua techniek.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk zou het niet beter gezegd krijgen. Eindelijk iemand die mijn frustratie begrijpt. Bedankt héMERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenThx, de CLC is op vlak van koetswerk geupdated, maar je betaalt eigenlijk 30000-35000€ voor een auto die qua model geupdated is, maar voorzien is van verouderde, (niet slechte) techniek.
Basisprijs ligt toch iets lager.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenThx, de CLC is op vlak van koetswerk geupdated, maar je betaalt eigenlijk 30000-35000€ voor een auto die qua model geupdated is, maar voorzien is van verouderde, (niet slechte) techniek.Maar als je zulke bedragen wil uitgeven aan een (nieuwe) auto dan verwacht je toch wel recente techniek dacht ik zo. Kijk maar eens in het archief van dit item. Met deze stelling heb ik hier serieus de wind vanvoor gekregen. jij bent de eerste die mijn mening deelt
Last edited by Jocar; 30/03/2008, 11:00.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten't is een knappe auto, was er beetje verliefd op in Genève maar helaas zooooooooooooo underpowered op dieselniveauOorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHoeveel PK hebt gij nu? 150?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTe duur voor wat het is.
En nog bijbetalen voor een roetfilter? :-(
Van prijs valt de CLC nog mee, ik had die duurder verwacht.
Comment
-
[quote=EricV;2572276]Voor een Toyota LC moet je ook bijbetalen voor een roetfilter. Bijna 2000 euro
Het wordt tijd dat de regering aan deze toestand eens iets gaat veranderen. We lopen echt wel achter op andere landenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNatuurlijk is dat een goede auto, anders reed ik er niet meeMaar als je zulke bedragen wil uitgeven aan een (nieuwe) auto dan verwacht je toch wel recente techniek dacht ik zo. Kijk maar eens in het archief van dit item. met deze stelling heb ik hier serieus de wind vanvoor gekregen. jij bent de eerste die mijn mening deelt
)
Over haar techniek ga ik me wel niet uitsprekenMERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
[quote=mercedesjokke;2573370]Vergelijk het met een dame van 50, die er 20 wil uitzien e (facelift)
Goeie vergelijkingHet blijft spijtig dat ie niet gebaseerd is op de nieuwe W204
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenMja, enkel de looks e
Oooh ik zie zo graag een zwarte C break met AMG pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDoe mij deze maar
MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenIMG]http://i4.photobucket.com/albums/y136/mbc112/New%20cars/C320.jpg[/IMG]
Ik krijg die link niet openEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment