Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gereden: Mercedes-Benz CLC !!! NIEUWE VIDEO
27 april 2008
De Mercedes C-klasse Sportcoupé heeft het uiterlijk gekregen van de huidige C-klasse. De rest bleef zo goed als ongewijzigd. En toch is de CLC niet gedateerd.
De Mercedes C-klasse Sportcoupé is een belangrijke instapper voor Mercedes. Van de 320.000 kopers die de auto wereldwijd heeft gekend, is het merendeel afkomstig van een ander merk. Een groot deel van de Sportcoupé-rijders groeit daarop door naar een grotere Benz.
Op motorisch gebied is het enige nieuws dat het vermogen van de 200 Kompressor stijgt van 163 naar 184 pk. De besturing van de CLC is niet te scherp en de vering en demping comfortabel. Dat vindt de klant prettig, blijkt uit onderzoeken.
De krachtbron van de 200 Kompressor is de beste voor dit type. Hij is weliswaar niet zo bijterig als de turbomotoren van Volkswagen en Audi maar levert erg goede prestaties en hij is ook nog een stuk zuiniger dan de zescilinders die worden aangeboden.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Zo lijkt het precies of de auto een klein subtiel spoilerlipje heeft vanaf de achterste lichtblok over de gehele lengte van de koffer. Zo hadden ze het misschien moeten doen
Zo lijkt het precies of de auto een klein subtiel spoilerlipje heeft vanaf de achterste lichtblok over de gehele lengte van de koffer. Zo hadden ze het misschien moeten doen
Wat bedoel je eigenlijk met "zo hadden ze het misschien moeten doen" ?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Zwei Kurze, bitte: Mit dem Mercedes CLC und dem BMW 1er-Coupé wollen die beiden Nobelmarken bei Einsteigern punkten. Der neue CLC vertraut dabei auf die Technik des Vorgängers. Reicht das zum Sieg ?
Kvind het een mooie wagen, knapper zelfs dan de vorige C sportcoupé. Aan de buitenkant ziet er heel hedendaags uit, maar aan de binnenkant niet en dan is wel wat jammer. Toch kan ik het interieur van de "oude" C nog steeds bekoren. Het is een aangename omgeving om in te vertoeven. Als hij zal verkopen? Het hit zal er wel niet inzitten, maar dat was de vorige C Sportcoupé ook al niet. Het is mooi, maar voor dat geld heb je andere, moderne wagens want zeg eens eerlijk, hij is duur.
Kvind het een mooie wagen, knapper zelfs dan de vorige C sportcoupé. Aan de buitenkant ziet er heel hedendaags uit, maar aan de binnenkant niet en dan is wel wat jammer. Toch kan ik het interieur van de "oude" C nog steeds bekoren. Het is een aangename omgeving om in te vertoeven. Als hij zal verkopen? Een hit zal er wel niet inzitten, maar dat was de vorige C Sportcoupé ook al niet. Het is mooi, maar voor dat geld heb je andere, moderne wagens want zeg eens eerlijk, hij is duur.
Op dat "knapper zelfs dan de vorige C sportcoupé" na ben ik het met je eens. Helaas wijzen nog voor zijn première de eerste tests (zie hoger) het al uit dat ie serieus achterloopt op de concurentie. Spijtig, maar dat was voorspelbaar
Comment