Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van pruimen moet ik schijten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
      Van pruimen moet ik schijten
      Als je het zo bekijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
        De achterkant is ook wel te pruimen.

*kots*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

*kots*
          Vosje heeft gelijk !

Comment

• Ik vind dat er niks op aan te merken valt, tenzij de vorm van de achterruit misschien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
              Ik vind dat er niks op aan te merken valt, tenzij de vorm van de achterruit misschien.
              Bedankt om me daar op te wijzen, dat was me zelfs nog niet opgevallen

Comment

Mijn excuses.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                  Van pruimen moet ik schijten
                  Ik vind de CL ook een zeer knappe auto En als ik aan de CLC denk krijg ik inderdaad zin in pruimen.......
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Gereden: Mercedes-Benz CLC !!! NIEUWE VIDEO
                    27 april 2008
                    De Mercedes C-klasse Sportcoupé heeft het uiterlijk gekregen van de huidige C-klasse. De rest bleef zo goed als ongewijzigd. En toch is de CLC niet gedateerd.

De Mercedes C-klasse Sportcoupé is een belangrijke instapper voor Mercedes. Van de 320.000 kopers die de auto wereldwijd heeft gekend, is het merendeel afkomstig van een ander merk. Een groot deel van de Sportcoupé-rijders groeit daarop door naar een grotere Benz.
                    Op motorisch gebied is het enige nieuws dat het vermogen van de 200 Kompressor stijgt van 163 naar 184 pk. De besturing van de CLC is niet te scherp en de vering en demping comfortabel. Dat vindt de klant prettig, blijkt uit onderzoeken.
                    De krachtbron van de 200 Kompressor is de beste voor dit type. Hij is weliswaar niet zo bijterig als de turbomotoren van Volkswagen en Audi maar levert erg goede prestaties en hij is ook nog een stuk zuiniger dan de zescilinders die worden aangeboden.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Zo lijkt het precies of de auto een klein subtiel spoilerlipje heeft vanaf de achterste lichtblok over de gehele lengte van de koffer. Zo hadden ze het misschien moeten doen

Comment

die achterruit hoort zo.

't is alles wat er onder zit dat lelijk is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Zo lijkt het precies of de auto een klein subtiel spoilerlipje heeft vanaf de achterste lichtblok over de gehele lengte van de koffer. Zo hadden ze het misschien moeten doen
                          Wat bedoel je eigenlijk met "zo hadden ze het misschien moeten doen" ?

Comment

• Ja, zo hebben ze het dus niet gedaan

Comment

• Als je het over deze foto hebt, zo is het toch, met het spoilertje. Of bedoel je de hoek waaruit de foto gemaakt is ?
                              Last edited by Jocar; 29/04/2008, 07:54.

Comment

• Dat is geen spoilertje denk ik

Dat is gewoon de naad en de rand van het koetswerkpaneel dat het achterlicht vervangt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                  Dat is geen spoilertje denk ik

Dat is gewoon de naad en de rand van het koetswerkpaneel dat het achterlicht vervangt.
                                  Inderdaad, het lijkt erop. Heb nog eens wat andere foto's bekeken

Comment

• Hij redt het niet tegen de concurentie (zie link)

Zwei Kurze, bitte: Mit dem Mercedes CLC und dem BMW 1er-Coupé wollen die beiden Nobelmarken bei Einsteigern punkten. Der neue CLC vertraut dabei auf die Technik des Vorgängers. Reicht das zum Sieg ?

Comment

• Kvind het een mooie wagen, knapper zelfs dan de vorige C sportcoupé. Aan de buitenkant ziet er heel hedendaags uit, maar aan de binnenkant niet en dan is wel wat jammer. Toch kan ik het interieur van de "oude" C nog steeds bekoren. Het is een aangename omgeving om in te vertoeven. Als hij zal verkopen? Het hit zal er wel niet inzitten, maar dat was de vorige C Sportcoupé ook al niet. Het is mooi, maar voor dat geld heb je andere, moderne wagens want zeg eens eerlijk, hij is duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478 Bekijk Berichten
                                        Kvind het een mooie wagen, knapper zelfs dan de vorige C sportcoupé. Aan de buitenkant ziet er heel hedendaags uit, maar aan de binnenkant niet en dan is wel wat jammer. Toch kan ik het interieur van de "oude" C nog steeds bekoren. Het is een aangename omgeving om in te vertoeven. Als hij zal verkopen? Een hit zal er wel niet inzitten, maar dat was de vorige C Sportcoupé ook al niet. Het is mooi, maar voor dat geld heb je andere, moderne wagens want zeg eens eerlijk, hij is duur.
                                        Op dat "knapper zelfs dan de vorige C sportcoupé" na ben ik het met je eens. Helaas wijzen nog voor zijn première de eerste tests (zie hoger) het al uit dat ie serieus achterloopt op de concurentie. Spijtig, maar dat was voorspelbaar

Comment

• Hele mooie opvolger van de C-sportcoupé - die ik ook nog altijd niet beu ben gezien trouwens.

Mercedes heeft een knappe C - in al z'n uitvoeringen - mag ik wel zeggen

Comment

Working...
                                          X