Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel GT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opel GT

Dit is de nieuwe Opel GT, opvolger van de Speedster en de legendarische GT. De compleet nieuwe Opel GT debuteert in Genève. De GT wordt op de achterwielen aangedreven door een 260 pk sterke viercilinder turbomotor.

volledig artikel: autowereld.com
    foto's autowereld.com
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Aha, dat had ik niet gezien dat het vorige topic bij scoops stond. In al mijn haast heb ik erover gekeken.

Dit mag dus open blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
      Aha, dat had ik niet gezien dat het vorige topic bij scoops stond. In al mijn haast heb ik erover gekeken.

Dit mag dus open blijven.
      thx
      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Gewoon AF! heel knappe wagen Ben nu al fan.

Comment

Hmm, niet echt GT achtig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
            Hmm, niet echt GT achtig
            Inderdaad, als Pontiac Solciste zou ik hem nog willen, maar niet als Opel GT.

Comment

Veel te Amerikaans. Neen dank u. Al zal dit karretje wel weer leuk rijden zijn.

Comment

Ik heb het al gezegd, en ga het nog eens zeggen...prachtig! Een beetje een logische evolutie van de spider! (maar zoals men hier zegt: is dit de naam GT wel waardig?)

-edit-

Mijn excuses...speedster dus!
                Last edited by ; 01/02/2006, 21:29.

Comment

Het derde topic al ondertussen
                  Ik vind de achterkant de 'minst geslaagde'

Comment

Voor mij hét Opel nieuws van het jaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                      Het is nochtans maar een Pontiac Saucisse. Pure badge engineering.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                        wacht maar tot ze de perpetum mobile 4 uitvinden in juni, dan zul je wel anders kraaien ...

Comment

Op zich is het inderdaad een zeer geslaagde en mooie auto.
                          En het rijplezier met deze wagen zal wel hemelshoog zijn, geen twijfel.

Maar dat Opel dit nu de nieuwe GT noemt, en daarvoor de naam van zijn legendarische echt GT gebruikt??? Ik vind tussen deze nieuwe en de oude versie weining overeenkomsten hoor!

Als je dan kijk naar wat bijv. Ford heeft gepresteerd met zijn oude Ford GT 40 en nu de nieuwe Ford 40, dat is pas een herboring.

Enkele van onderstaande foto's staan al elders, maar ik vond het een mooi abstract tussen nu en vroeger... alzo vind ik de de naam GT voor het model anno 2006 niet waardig. Het had gewoon een evolutie van de Speedster moeten noemen, Speedster E(volution) of zoiets.
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Last edited by ; 02/02/2006, 21:20.

Comment

Ik hoop dat er snel meer foto's zullen zijn

Comment

Als ik nog iets onthouden heb uit het Opel-lovers topic dan is het wel dat de oude GT de wegligging heeft van een natte dweil.
                              Ze zouden die OPC motor beter altijd met RWD leveren...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                Inderdaad, als Pontiac Solciste zou ik hem nog willen, maar niet als Opel GT.
                                Als Pontiac blijkt hij slecht te rijden,slechts 2sterren bij EVO,voor Europa zou hij wel dynamischer worden.Maar een GT zou toch een coupé moeten zijn vind ik.
                                Last edited by ; 28/01/2007, 04:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George
                                  Als ik nog iets onthouden heb uit het Opel-lovers topic dan is het wel dat de oude GT de wegligging heeft van een natte dweil.
                                  Niet met de achteras van een Manta

Comment

Al door velen gezegd, maar het is idd niet meer dan een Pontiac Solstice.En om daar zomaar even een Opel-logo op te plakken werkt niet bij mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                      Al door velen gezegd, maar het is idd niet meer dan een Pontiac Solstice.En om daar zomaar even een Opel-logo op te plakken werkt niet bij mij.
                                      heb je de solstice al eens goed bekeken? er is toch een groot verschil. De solstice ziet er Amerikaans en rond uit, deze heeft geraffineerde scherpe kantje
                                      Waarschijnlijk mogen we hetzelfde van de motor verwachten ...

Comment

ik denk dat er zich een paar vergissen met de saturn sky (ofzoiets) want het verschil met de solstice is wel redelijk groot

Comment

Working...
                                        X