Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Last edited by ; 25/08/2009, 20:32.

Comment

• Comment

• Easy choice als ik tussen die twee mag kiezen

(Volvo it is)
        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• AMSTERDAM - De nieuwe Ecoboost-technologie van Ford vindt ook zijn weg naar Volvo: voor het einde van het jaar krijgt Nederland als eerste de beschikking over de nieuwe XC60 2.0T.

© Autoweek

Dat Ford stevig aan de slag gaat met nieuwe turbotechnologie wisten we al. Het lag in de lijn der verwachting dat ook Volvo de nieuwe benzinemotoren zou gaan verdelen en nu is de XC60 als eerste aan de beurt.
          Nog dit jaar presenteren de Zweden de XC60 met een 2.0 GTDi (Gas Turbo Direct injection)-motor, zoals de techniek bij Volvo gaat heten. Het blok krijgt in de SUV ruim 200 pk en wordt gekoppeld aan een powershift automaat, dat is Volvo’s/Fords versie van DSG.
          Volgens Volvo heeft deze combinatie een 20 tot 30 procent lager benzineverbruik dan de huidige vijfcilinders met evenveel vermogen.

Hierdoor krijgt de auto een C-label. Opvallend genoeg is Nederland de eerste markt in Europa die de beschikking krijgt over de nieuwe variant van de XC60. Vermoedelijk speelt ons CO2-gerelateerde belastingklimaat hierbij een rol.
          Exacte prijzen zijn nog niet bekend, maar volgens Volvo krijgt de XC60 2.0T Powershift een vanafprijs van minder dan 50.000 euro.

Comment

• Zoeken op iPod

Als men een iPod aansluit in de XC60, is het dan mogelijk om te zoeken op de eerste letter van de artiest?

Als ik bvb. Jimi Hendrix wil horen, moet ik dan doorheen alle artiesten scrollen tot ik bij de J ben, of kan ik meteen naar de J 'springen' ?

Ik heb meer dan 40GB aan muziek op m'n iPod staan, dus ik hoop op het tweede...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door replica Bekijk Berichten
              Als men een iPod aansluit in de XC60, is het dan mogelijk om te zoeken op de eerste letter van de artiest?

Als ik bvb. Jimi Hendrix wil horen, moet ik dan doorheen alle artiesten scrollen tot ik bij de J ben, of kan ik meteen naar de J 'springen' ?

Ik heb meer dan 40GB aan muziek op m'n iPod staan, dus ik hoop op het tweede...
              En hoe zou je dan naar de J springen?
              Je zal moeten scrollen. Je kan dat op verschillende manieren doen : op de middenconsole met de <>toetsen, aan het stuur maar ook aan de draaiknop van de tuning, dit laatste is het snelste.

Comment

• Hmmm...spijtig. Gaat dat scrollen snel of moeten die namen voortdurend 'geladen' worden?

Bij BMW (en ook Lexus dacht ik) weet ik dat je meteen naar een letter kan springen, zodat je niet heel de lijst moet doorlopen. Voor de lijst met alle artiesten begint, staat er zoiets als 'A-Z' en als je dat kiest, kan je een letter of zelfs meerdere letters ingeven en dan slaat hij al de rest over.

Ik heb vandaag m'n XC60 besteld, 't is nu niet dat ik hem hiervoor ga afzeggen, maar 't is jammer. Misschien dat ik wel nog afzie van het hele RTI-systeem en iets van Pioneer er in probeer te proppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door replica Bekijk Berichten
                  Hmmm...spijtig. Gaat dat scrollen snel of moeten die namen voortdurend 'geladen' worden? .
                  Dat gaat zeer vlot als je de draaiknop gebruikt (draaien en daarna klikken).

Oorspronkelijk geplaatst door replica Bekijk Berichten
                  Ik heb vandaag m'n XC60 besteld, 't is nu niet dat ik hem hiervoor ga afzeggen, maar 't is jammer. Misschien dat ik wel nog afzie van het hele RTI-systeem en iets van Pioneer er in probeer te proppen.
                  Dat zou ik nooit doen.
                  Ik heb daarvan op het internet al zeer vele pogingen tot inbouw gezien, allemaal met een vreselijk leijk resultaat. Je moet je RTI in een pakket kopen, dan valt het allemaal best mee.
                  Last edited by ; 28/08/2009, 14:01.

Comment

• Weet er iemand of de C60 met Powershift gaat uitgerust worden, en wanneer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
                      Weet er iemand of de XC60 met Powershift gaat uitgerust worden, en wanneer?
                      Nog dit jaar presenteert Volvo de XC60 2.0T Powershift met een 2.0 GTDi (Gas Turbo Direct injection)-motor.
                      Het blok krijgt ruim 200 pk en wordt gekoppeld aan een powershift automaat, dat is de Volvo / Ford versie van DSG.
                      Volgens Volvo heeft deze combinatie een 20 tot 30 procent lager benzineverbruik dan de huidige vijfcilinders met evenveel vermogen.
                      Nederland is de eerste markt in Europa die de beschikking krijgt over de nieuwe variant van de XC60.
                      Last edited by ; 28/08/2009, 22:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                        Nog dit jaar presenteert Volvo de XC60 2.0T Powershift met een 2.0 GTDi (Gas Turbo Direct injection)-motor.
                        Het blok krijgt ruim 200 pk en wordt gekoppeld aan een powershift automaat, dat is de Volvo / Ford versie van DSG.
                        Nederland is de eerste markt in Europa die de beschikking krijgt over de nieuwe variant van de XC60.

Bedankt voor de info, maar de vraag was eigenlijk of er een diesel komt met PowerShift.
                        De 2.4, D5 of eventueel de 2.0 D in de XC60.

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                          freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
                                Bedankt voor de info, maar de vraag was eigenlijk of er een diesel komt met PowerShift.
                                De 2.4, D5 of eventueel de 2.0 D in de XC60.
                                Niet dus...

Comment

• Comment

• Comment

• Last edited by ; 04/09/2009, 17:53.

Comment

• Iemand enig idee hoeveel (fleet)korting geven ze op een XC60 ?

Comment

• R-design

Comment

Working...
                                          X