Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor de RTI is er een apart boekje als handleiding.
In het menu bij de instellingen kan je nochtans snel 3D instellen. Even je tijd nemen en je vindt het wel.
Dan vlug nog even gaan kijken , maar ik ga mijzelf een enorm groot kieken vinden als ik het nu wel vind
Kan wel zijn maar tis ni omda ze met 237jaar garantie smijten en een beetje deftig gerief beginnen te maken dat ze premium zijn hé. Tlijkt mij nog altijd gewoon nen opgehoogde kweetniwa
Nog ene met oogkleppen op
Ik zeg ook niet dat ze premium 'an sich' zijn, ik zeg alleen dat ze niet minder premium zijn dan Volvo qua materiaalkeuze en afwerking.
Nog ene met oogkleppen op
Ik zeg ook niet dat ze premium 'an sich' zijn, ik zeg alleen dat ze niet minder premium zijn dan Volvo qua materiaalkeuze en afwerking.
Misschien dan toch maar eens snel naar Pearle lopen
Voor de RTI is er een apart boekje als handleiding.
In het menu bij de instellingen kan je nochtans snel 3D instellen. Even je tijd nemen en je vindt het wel.
Zoals ik verwacht had, niks te vinden over 3D, ook niet in het boekej (in mijn beste duits)...
misschien heb ik gewoon een andere versie van routesoftware, en zo ja, kan die nog eventueel
worden geupdate?
Misschien dan toch maar eens snel naar Pearle lopen
Inderdaad. De Hyundai zal wel geen verkeerde wagen zijn, maar de premiumstempel zit 'm echt wel in de details. En die Hyundai mist dat gewoon.
Hyundai vs. Volvo: krasgevoelige dunne materialen uit verschillende kleuren vs. één uniform dik tapijt. Hyundai vs. Volvo: achterbank vs. achterzetel. Hyundai vs. Volvo: design + functionaliteit lukt niet (heel symmetrisch allemaal, maar check die knop rechts voor ontwaseming, handig ... en dan die bizar geplaatste GPS) vs. alles mooi centraal én toch knap design. Hyundai vs. Volvo: mja, kijk gewoon.
De foto's spreken voor zich, denk ik.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Wat betreft die velgen: ik betaalde inderdaad 3.000€ voor de achilles 19" maar daar stond tegenover dat ik de originele Mantusvelgen 18" recupereerde met winterbanden. Dat verlicht de pijn.
Verder niets dan lof na een uitgebreide testrit met de XC60 D5. Enige minpunt daarbij was de centrale armsteun voorin, die weinig tot geen steun biedt i.t.t. de verstelbare steun in de Q5.
Omtrent die RTI, ik las ergens op internet dat er een update is geweest van het RTI systeem naar 3D Birdview. Maar die dateert van 2008 en deze wagen is van 04/2009.
Voor zover ik iedereen laat kijken zit 3D niet als optie in deze versie. Vraag me nog steeds
af of een update wel mogelijk is, volgens de een wel , volgens de ander niet.
Omtrent die RTI, ik las ergens op internet dat er een update is geweest van het RTI systeem naar 3D Birdview. Maar die dateert van 2008 en deze wagen is van 04/2009.
Voor zover ik iedereen laat kijken zit 3D niet als optie in deze versie. Vraag me nog steeds
af of een update wel mogelijk is, volgens de een wel , volgens de ander niet.
Dat verklaart meer natuurlijk. Jouw wagen is nog een MY 2009 en die had dat nog niet.
Als je in je menu naar "instellingen"gaat en daarna naar "kaartopties", dan zou je "3D" moeten kunnen aanklikken. Als dat niet zo is, dan moet je best om de update gaan.
Ik heb een heel vervelend koppelings pedaal ,eens de auto warm is piept en kraakt dat amaai en ook de versnellingspook heeft nen tik als ik naar 5é schakel .Nog iemand zo iets gehoord of gevoeld ?
Dat verklaart meer natuurlijk. Jouw wagen is nog een MY 2009 en die had dat nog niet.
Als je in je menu naar "instellingen"gaat en daarna naar "kaartopties", dan zou je "3D" moeten kunnen aanklikken. Als dat niet zo is, dan moet je best om de update gaan.
Dit klopt idd, is bij mij ook zo (MY09).
Voor de rest: kzie elke dag enorm veel XC60's rijden. Overal doemen die lekkere achterlichtjes op Dit is echt een schot in de roos voor Volvo.
De verhouding Törslande - Gent ziet er me ook niet echt vreed gezond uit.
Geen wonder dat ze op het einde nog beslist hebben de nieuwe S60 alleen als sedan in Gent te produceren en de break aan Zweden te laten.
Dacht wel dat er van de V50 veel meer gemaakt zouden zijn, die zie je toch gewoon overal
België geeft een vertekend beeld denk ik.
In NL is het al een stuk minder om van Frankrijk nog maar te zwijgen.
80% van de V50 die je ziet zijn bovendien 1.6d 'tjes leasebakken
Ik heb een heel vervelend koppelings pedaal ,eens de auto warm is piept en kraakt dat amaai en ook de versnellingspook heeft nen tik als ik naar 5é schakel .Nog iemand zo iets gehoord of gevoeld ?
na een 3 tal maanden gaf mijn versnellingspook ook een klak toen ik naar de 2de versnelling schakelde
ze hebben toen de versnellingsbak?bijgeregeld,en na 2 pogingen was het probleem opgelost,bij de eerste poging was ik versnelling 5+6 kwijt(wat ik maar opmerkte toen ik naar huis reed)
na een 3 tal maanden gaf mijn versnellingspook ook een klak toen ik naar de 2de versnelling schakelde
ze hebben toen de versnellingsbak?bijgeregeld,en na 2 pogingen was het probleem opgelost,bij de eerste poging was ik versnelling 5+6 kwijt(wat ik maar opmerkte toen ik naar huis reed)
Ik heb dit ook recentelijk ondervonden.. heel irritant. Ook bij het naar 2e schakelen en heel soms bij 3de
na hoeveel km was dat ongeveer ?en kon je dan nog rijden
Comment