Ik heb vandaag gereden met een V70 met de nieuwe D3 motor (de tweeliter met vijf cilinders). De motor klinkt voor mij nog mooier dan de D5 en heeft een aangename krachtonwikkeling. Vanaf heel lage toeren voel je de motor trekken (had er wat schrikvoor gezien de relatief kleine zuigerverplaatsing) en gaat goed in toeren zonder dode momenten. Voor mij een geslaagde motor
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrPropre Bekijk BerichtenDie nieuwe 2.0l 5 cylinder, komt deze ook in de 'kleiner' modellen V50 C30 S40?
Comment
-
Zal echt iets zijn om naar uit te kijken,de enige tweeliter met leuke sound in een C30BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieter o. Bekijk BerichtenWeet er iemand hoe lang volvo er over doet om een nieuwe xc60 te produceren? Is dat een week een dag ...?(helaas zitten er 2 weken tussen, eind juli, dat de fabriek even sluit..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIk heb vandaag gereden met een V70 met de nieuwe D3 motor (de tweeliter met vijf cilinders). De motor klinkt voor mij nog mooier dan de D5 en heeft een aangename krachtonwikkeling. Vanaf heel lage toeren voel je de motor trekken (had er wat schrikvoor gezien de relatief kleine zuigerverplaatsing) en gaat goed in toeren zonder dode momenten. Voor mij een geslaagde motor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenWordt die motor gefabriceerd door Volvo zelf?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mozlov Bekijk BerichtenIk heb mijn bestelling geplaatst op 3 mei & hij zou er moeten zijn in augustus..(helaas zitten er 2 weken tussen, eind juli, dat de fabriek even sluit..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieter o. Bekijk BerichtenIk bedoelde eigenlijk echt, hoe lang de productietijd inneemt... dus echt het bouwen van de auto...
Voorbeeld: VW Vorst werd bijna gesloten omdat het niet efficiënt was, het bleek dat men 65 uur werkte aan een golf, terwijl dat bij de concurrentie (Ford Focus, Opel Astra, ...) onder de 20 uren zat.
Enfin, de doorlooptijd van het productieproces op zich lijkt me niet bepalend voor de levertijd. Het aantal bestellingen en de capaciteit van de fabrieken is dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenDat weten aleen echte insiders. Het zegt immrs veel over de efficiëntie van een fabriek en/of de doordachtheid van een technisch ontwerp en is dus gevoelige informatie.
Voorbeeld: VW Vorst werd bijna gesloten omdat het niet efficiënt was, het bleek dat men 65 uur werkte aan een golf, terwijl dat bij de concurrentie (Ford Focus, Opel Astra, ...) onder de 20 uren zat.
Enfin, de doorlooptijd van het productieproces op zich lijkt me niet bepalend voor de levertijd. Het aantal bestellingen en de capaciteit van de fabrieken is dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenYep, als ze iets kunnen ist wel 5cilinders ontwikkelenBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
Knappe R-Design
Is dat stuur nu weeral veranderd? Of is dit enkel speciaal voor het R-design.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrPropre Bekijk BerichtenMan man, prachtig! Jong en sportief!
Is dat stuur nu weeral veranderd? Of is dit enkel speciaal voor het R-design.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenDat weten aleen echte insiders. Het zegt immrs veel over de efficiëntie van een fabriek en/of de doordachtheid van een technisch ontwerp en is dus gevoelige informatie.
Comment
-
Sommigen zijn hier blijkbaar nog steeds niet genezen van hun merkblindheid.
Een voorkeur voor een bepaald merk lijkt me redelijk normaal maar zo een afkeer voor een andere constructeur
moet toch veroorzaakt worden door een of ander onverwerkt trauma.(afwijzing door dochter van audi-dealer?)
Wat heeft een al dan niet g*tlikkende verkoper te maken met de kwaliteit of technologische hoogstand van een bepaald merk?
Technologische achterstand?
Nooit gehoord van tfsi motor?
Vijfde jaar op rij international engine of the year,maar ja,de jury is merkblind natuurlijk.
Volvo zie ik er nergens tussen staan!http://www.ukipme.com/engineoftheyear/previous04.html
Vergeten om er één te testen waarschijnlijk,domme jury.
Een simpele puzzel van 20 stukken leg je nu eenmaal vlugger dan een van 200.
Als je sommige modellen eens goed bekijkt weet je ook meteen waardoor ze zo vlug gemaakt kunnen worden.
Eindeloze discussie,zeker met iemand die groen blijft zeggen terwijl alles bewijst dat het rood is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenSommigen zijn hier blijkbaar nog steeds niet genezen van hun merkblindheid.
Een voorkeur voor een bepaald merk lijkt me redelijk normaal maar zo een afkeer voor een andere constructeur
moet toch veroorzaakt worden door een of ander onverwerkt trauma.(afwijzing door dochter van audi-dealer?)
Wat heeft een al dan niet g*tlikkende verkoper te maken met de kwaliteit of technologische hoogstand van een bepaald merk?
Technologische achterstand?
Nooit gehoord van tfsi motor?
Vijfde jaar op rij international engine of the year,maar ja,de jury is merkblind natuurlijk.
Volvo zie ik er nergens tussen staan!http://www.ukipme.com/engineoftheyear/previous04.html
Vergeten om er één te testen waarschijnlijk,domme jury.
Een simpele puzzel van 20 stukken leg je nu eenmaal vlugger dan een van 200.
Als je sommige modellen eens goed bekijkt weet je ook meteen waardoor ze zo vlug gemaakt kunnen worden.
Eindeloze discussie,zeker met iemand die groen blijft zeggen terwijl alles bewijst dat het rood is.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDit hebben ze wel getest !
Dit topic handelt hier over de XC60, niet over Audi, die commentaar kan men elders kwijt.
Graag terug on-topic over de XC60.
Comment
Comment