Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
    Over kleur gesproken: ik heb Saville Grey besteld maar eigenlijk had ik liever een blauwe gehad (als je 10 xc60 zie op de baan, zijn er 7 donkergrijze bij). Maar ja, ik de opties en moeder de vrouw de kleur... zelfs na 34 jaar huwelijk, dus minstens elke week naar de carwash. Maar ik heb stiekem contact opgenomen met mijn dealer om te vragen dat ik nog kon verwisselen van kleur, maar nog geen antwoord gehad. Vrouwtje zal misschien wel een beetje boos zijn maar dat duurt maar een paar dagjes, trouwens, zij heeft zelf een donkerblauwe ML(die ik ook elke week in de carwash rij ;-).
    Same here... en wij zijn nog LANG geen 34 jaar getrouwd hoor, wij hebben ook een Saville Grey. Mooi, daar niet van, maar ik zie al héél lang graag Barentz Blue, een kleur die je niet vaak ziet en die ik niet durven nemen heb om mijn C70 omdat ik die niet heb kunnen zien in het echt.

Ik heb ook nog geprobeerd om te wijzigen in zwart (soort Belgisch compromis) maar neen, onze is dus één van de 75% Savilles...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk Berichten
      Deze avond mijn bestelbon ondertekenen (zie hoger )
      Ik twijfel nog aan de optie sport pack (alu lijsten onder portieren , achter beschermplaat en chroomuitlaten ) en ook donkere achterruiten . Is dit niet
      net een beetje over, een beetje " kitscherig " , ik ben ook geen 18 meer
      Doen!

Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
      Same here... en wij zijn nog LANG geen 34 jaar getrouwd hoor, wij hebben ook een Saville Grey. Mooi, daar niet van, maar ik zie al héél lang graag Barentz Blue, een kleur die je niet vaak ziet en die ik niet durven nemen heb om mijn C70 omdat ik die niet heb kunnen zien in het echt.

Ik heb ook nog geprobeerd om te wijzigen in zwart (soort Belgisch compromis) maar neen, onze is dus één van de 75% Savilles...
      Mijn XC60 D5 is ook een Savillegrey zoals de meesten hier zeker, nu zou ik waarschijnlijk wel Seashellmetallic nemen,niet omwille van de bevuiling want die vind ik nog wel meevallen,maar omdat het mooier lijkt.
      Moet wel de eerste Seashell XC60 nog in het echt zien.
      Last edited by joodoo; 03/08/2010, 21:54.

Comment

Deze avond mijn bestelbon ondertekenen (zie hoger )
        Ik twijfel nog aan de optie sport pack (alu lijsten onder portieren , achter beschermplaat en chroomuitlaten ) en ook donkere achterruiten . Is dit niet
        net een beetje over, een beetje " kitscherig " , ik ben ook geen 18 meer
        Heb het persoonlijk niet zo voor beschermplaten, deurrdrempels, verdonkerde ruiten e.d.
        Doen een beetje afbreuk aan de mooie lijn van de wagen, ben nochtans een klein beetje jonger (44)
        En over kleur, na 4 zwarte wou ik ook eens wel iets anders. Heb een witte genomen, vond de nieuwe zephyrus velgen er wel mooi onder staan plus vrouwtje heeft sinds vorig jaar ook ne witte scirocco na een zwarte golf (past goe in de garage naast mekaar)
        hoe dan ook, smaken verschillen en da is maar goe ook zou anders maar saaie bedoening zijn.

proficiat met je aankoop.

Comment

• Hiernet de lelijkste XC60 ooit gezien: eentje in het donkergroen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten

Ik heb gisteren nieuws gekregen van mijn dealer: ik kan nog wijzigen tot het eind van deze maand (zonder invloed te hebben op leveringsdatum)! Ik ga vandaag of morgen dus de wijziging "bestellen" en de kleur verwisselen van Savile Grey naar Barents Blue. Hier mijn finale configuratie:

XC60 D5 AWD (205) automaat - SUMMUM
            BARENTS BLEU metallic - zwart leder interieur - getinte ruiten
            Advanced Safety Pack
            Xenium Pack
            Family Pack
            Exterior Sport Pack
            En nu maar wachten tot oktober en hopelijk geen huwelijkscrisis

Comment

• Nu rest alleen maar afkicken van een paar fijne maanden van reviews lezen,
              forum actief volgen, offerte en testritten maken ..enz.. Maar erger nog , die vier volgende lange maanden wachten ..
              Ik heb hier ergens ooit iets gelezen over lak verzegelen , is dat nuttig ? Doen jullie dat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                dat is een normaal verbruik voor een wagen van dat kaliber op deze snelheid
                probeer eens op 90 km/u gestabiliseerd, dan ga je ook 5,5 l verbruiken
                Ga ja klagen ? Ik heb er meer dan 30.000 met 10.3 gemiddeld wel 2.4D AWD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nestor973 Bekijk Berichten
                  Wel erg veel, hier 2 liter/100km minder gemiddeld met een D5.

Comment

• Ook met onzen 2.4d 163pk awd zaten we rond de 11 liter , na chiptuning rond de 9,5-10 .
                    Maar net een motorupdate gehad bij de dealer en nu de tuningsoftware overschreven
                    Maar wordt volgende week herplaatst die chiptuning

Comment

eindelijk iemand die niet vreest zijn gaspedaal in te trappen !
                      bravo !

Comment

eindelijk iemand die niet vreest zijn gaspedaal in te trappen !
                        bravo !
                        Was jij niet diegene die dat onverantwoord vond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ctweetje Bekijk Berichten
                          Ook met onzen 2.4d 163pk awd zaten we rond de 11 liter , na chiptuning rond de 9,5-10 .
                          Maar net een motorupdate gehad bij de dealer en nu de tuningsoftware overschreven
                          Maar wordt volgende week herplaatst die chiptuning
                          Toch opletten, zo'n motorupdate doen ze niet voor niets. Jouw tuningsoftware zal de aanpassingen niet hebben, aanpassingen die misschien noodzakelijk zijn...

Comment

Dat is wel veel... wij zitten ruim een liter minder met nochtans weinig snelweg en voor de rest veel taffelverkeer... en zowel vrouw rijden vlot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                              Was jij niet diegene die dat onverantwoord vond?
                              neen, ik zei enkel dat 163pk de wagen al snel genoeg maken in het huidig verkeer
                              ik ben ondertussen blijven observeren waar ik meer kracht in mijn buurt overdag zou kunnen gebruiken
                              ik zoek nog altijd...
                              Last edited by guyugy; 07/08/2010, 18:47.

Comment

• Vanaf 1 september 2010 is het nieuwe bedieningsconcept (RTI, audio,...) zoals nu al beschikbaar op de S60 ook te bestellen op de XC60.
                                De XC60 krijgt dan ook de pedestrian control en ander nieuwe snufjes die nu op de S60 beschikbaar zijn.
                                Het aparte scherm bovenop het dashboard vervalt.
                                De eerste XC60's met deze vernieuwingen lopen dan vanaf week 46 van de band (week van 15 november 2010).

Comment

• Mijne is voorzien voor levering kw 48-49 zonder RTI , maar met inbouw door dealer van een
                                  Garmin op de plaats van RTI. Ik ben benieuwd wat ik dan krijg , mijn radio ? info balk ?
                                  Zal toch eens moeten bellen maar twijfel of dealer deze info al heeft ? Waarom kunnen die aanpassingen niet bij de model wissel 2010 /2011 ? Of zal ik toch moeten opteren voor
                                  RTi ? Wel 1800 eur extra of meer nu ?

Comment

Mijne is voorzien voor levering kw 48-49 zonder RTI , maar met inbouw door dealer van een Garmin op de plaats van RTI. Ik ben benieuwd wat ik dan krijg , mijn radio ? info balk ?
                                    Zal toch eens moeten bellen maar twijfel of dealer deze info al heeft ? Waarom kunnen die aanpassingen niet bij de model wissel 2010 /2011 ? Of zal ik toch moeten opteren voor
                                    RTi ? Wel 1800 eur extra of meer nu ?
                                    Jij krijgt wat er nu in MY2011 voorzien is, dus met radioscherm bovenop het dashboard. De nieuwe dashboards zijn voor bestellingen vanaf 1 september 2010 en jij hebt al besteld.
                                    In de nieuwe systemen kan je geen Garmin meer inbouwen op de plaats waar nu het scherm is want je zal altijd een scherm hebben nodig voor de radio, telefoon etc...
                                    En waarom halverwege MY 2011? Omdat alles aanpassingstijd nodig heeft.
                                    Trouwens dit feit was al bekend van in het voorjaar en ook hier vermeld in het forum.

De XC60 zal dan ook lichtjes duurder worden.
                                    Last edited by joodoo; 07/08/2010, 21:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                      Vanaf 1 september 2010 is het nieuwe bedieningsconcept (RTI, audio,...) zoals nu al beschikbaar op de S60 ook te bestellen op de XC60.
                                      De XC60 krijgt dan ook de pedestrian control en ander nieuwe snufjes die nu op de S60 beschikbaar zijn.
                                      Het aparte scherm bovenop het dashboard vervalt.
                                      De eerste XC60's met deze vernieuwingen lopen dan vanaf week 46 van de band (week van 15 november 2010).
                                      Bestaan hier al foto's of tekeningen van hoe dit eruit ziet op een XC60?

Comment

neen, ik zei enkel dat 163pk de wagen al snel genoeg maken in het huidig verkeer
                                        ik ben ondertussen blijven observeren waar ik meer kracht in mijn buurt overdag zou kunnen gebruiken
                                        ik zoek nog altijd...
                                        Telkens je achter iemand rijd die denkt dat het best is om 50 te rijden waar je 70 mag, in mijn buurt komt dat vaak voor.

Nu, ik snap ook waarom je met je 163pk flink op de gas moet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gino1968 Bekijk Berichten
                                          Bestaan hier al foto's of tekeningen van hoe dit eruit ziet op een XC60?
                                          Zelfde scherm als de S60 en schermpje bovenop vervalt.
                                          Last edited by joodoo; 07/08/2010, 21:06.

Comment

Working...
                                          X