Oorspronkelijk geplaatst door zouf
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Prijslijst september 2010
De duitse versie is al online.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boere1 Bekijk Berichten
Op www.motor-talk.de Volvo forum opzoeken , naar XC60 gaan topic :
Neues XC60 Modell mit Stau .... Sensus openen en dan op 27.08 is de file te vinden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenDit zijn nog de prijzen van maart .
Op www.motor-talk.de Volvo forum opzoeken , naar XC60 gaan topic :
Neues XC60 Modell mit Stau .... Sensus openen en dan op 27.08 is de file te vinden .
Hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joste Bekijk BerichtenHeeft iemand al ondervonden dat de stembegeleiding van de RTI niet werkt als een Ipod op de AUX is ingeplugd via USB?
Comment
-
Ik heb volgende week afspraak om 1tje te bestellen (op de zaak)
Zal een D3 AUT worden, twijfel enkel nog tss FWD en AWD.
Vraag me af of het de meerprijs (aankoop,verbruik, taksen) waard is aangezien ik toch enkel de baan doe en ook geen caravan heb ofzo om te trekken.
En ik rij nu met Meriva dus power verschil zal al genoeg voelbaar zijn zowiezo
Wat zijn jullie indrukken ?Last edited by skarr; 03/09/2010, 17:19.Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
Volvo XC90 T8 (MY2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skarr Bekijk BerichtenIk heb volgende week afspraak om 1tje te bestellen (op de zaak)
Zal een D3 AUT worden, twijfel enkel nog tss FWD en AWD.
Vraag me af of het de meerprijs (aankoop,verbruik, taksen) waard is aangezien ik toch enkel de baan doe en ook geen caravan heb ofzo om te trekken.
En ik rij nu met Meriva dus power verschil zal al genoeg voelbaar zijn zowiezo
Wat zijn jullie indrukken ?
FWD 100% voor.
Voor normale ritten is er niet zoveel verschil dus.
Als ik jouw geval kort lees dan denk ik dat FWD perfect is. Misschien eens met beide gaan testrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenAWD trekt onder normale omstandigheden 95% voor en 5% achter.
FWD 100% voor.
Voor normale ritten is er niet zoveel verschil dus.
Als ik jouw geval kort lees dan denk ik dat FWD perfect is. Misschien eens met beide gaan testrijden
Comment
-
RTI
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenBeter ?? Waarschijnlijk een mooiere en modernere display, maar zeker niet gebruiksvriendelijker.
Weet iemand hier meer van want de verkoper klonk niet echt overtuigend!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk BerichtenZou het kunnen dat het "nieuwe" navigatiesysteem enkel een opfrissing is en niet gelijk is aan het systeem van de S60. Heb dit vernomen van mijn garage waar ik deze week mijn nieuwe xc60 wil bestellen. Geen harddisk wel een DVD, zoals voorheen.
Het extra schermpje bovenop het dashboard vervalt en wordt in een systeem geintegreerd. Ik kan me niet voorstellen dat ze een ander systeem gaan gebruiken dan op dit moment wordt gebruikt voor de S60. Beide auto's komen ook nog eens uit de zelfde fabriek, daarom zal het systeem bijna zeker het systeem van de S60 zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtener zijn ook 19" verkrijgbaar, heel mooi overigens maar als accessoire dus die moet je bovenop rekenen en komt op 5000 Euro voor band en velg. dat is er net wat over vind ik.
de Mantus velg is ook heel mooi en 18", voldoende sportief voor de wagen, zeker als je four-C chassis neemtVolvo XC60 D3 AWD (MY2011)
Volvo XC90 T8 (MY2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk BerichtenZou het kunnen dat het "nieuwe" navigatiesysteem enkel een opfrissing is en niet gelijk is aan het systeem van de S60. Heb dit vernomen van mijn garage waar ik deze week mijn nieuwe xc60 wil bestellen. Geen harddisk wel een DVD, zoals voorheen.
Hier nog de definitieve bevestiging (prijslijst Italie 2 sept 2010: map Europa op Hard Disk);
Sistema di navigazione satellitare RTI (Road and Traffic Information) con Voice Control e servizio RDS-TMC Italia (Impostazione
vocale della destinazione e della ricerca nominativo da dispositivo mobile connesso via Bluetooth®; include mappa Europa su Hard
Disk e due anni di aggiornamento cartografico [Mapcare]) (Solo in combinazione con un Impianto audio High Performance Multi
Media o Premium Sound Multi Media. Telecomando da ordinare a parte)
Comment
-
RTI inderdaad zelfde als van de S60
Oorspronkelijk geplaatst door boere1 Bekijk BerichtenHier nog de definitieve bevestiging (prijslijst Italie 2 sept 2010: map Europa op Hard Disk);
Sistema di navigazione satellitare RTI (Road and Traffic Information) con Voice Control e servizio RDS-TMC Italia (Impostazione
vocale della destinazione e della ricerca nominativo da dispositivo mobile connesso via Bluetooth®; include mappa Europa su Hard
Disk e due anni di aggiornamento cartografico [Mapcare]) (Solo in combinazione con un Impianto audio High Performance Multi
Media o Premium Sound Multi Media. Telecomando da ordinare a parte)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenIk zat al een tijdje te kwijlen op de Achilles 19' velgen,vandaag
bij de opendeurdag een goede deal kunnen bekomen , garage neemt mijn Zephyrus over .
Comment
Comment