Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk Berichten
    Op motor-talk bij XC60 is de nieuwe prijslijst 01-09-2010 reeds te downloaden .
    Kan je een beetje preciezer zeggen waar je dat kan vinden

Comment

• Prijslijst september 2010

De duitse versie is al online.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boere1 Bekijk Berichten
        Dit zijn nog de prijzen van maart .

Op www.motor-talk.de Volvo forum opzoeken , naar XC60 gaan topic :
        Neues XC60 Modell mit Stau .... Sensus openen en dan op 27.08 is de file te vinden .

Comment

Dit zijn nog de prijzen van maart .

Op www.motor-talk.de Volvo forum opzoeken , naar XC60 gaan topic :
          Neues XC60 Modell mit Stau .... Sensus openen en dan op 27.08 is de file te vinden .
          Veel makkelijker:
          Hier

Comment

• Merci Joodoo , ik ben nu eenmaal geen PC techneut

Comment

• er is toch geen grote prijsopslag.
              De meeste prijzen zijn dezelfde gebleven.
              zal dit ook zo zijn in Belgie?

Comment

• Vraagje over RTI

Heeft iemand al ondervonden dat de stembegeleiding van de RTI niet werkt als een Ipod op de AUX is ingeplugd via USB?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joste Bekijk Berichten
                  Heeft iemand al ondervonden dat de stembegeleiding van de RTI niet werkt als een Ipod op de AUX is ingeplugd via USB?
                  Werkt wel hoor, dan is bij jou iets fout denk ik.

Comment

• Ik heb volgende week afspraak om 1tje te bestellen (op de zaak)

Zal een D3 AUT worden, twijfel enkel nog tss FWD en AWD.
                    Vraag me af of het de meerprijs (aankoop,verbruik, taksen) waard is aangezien ik toch enkel de baan doe en ook geen caravan heb ofzo om te trekken.
                    En ik rij nu met Meriva dus power verschil zal al genoeg voelbaar zijn zowiezo

Wat zijn jullie indrukken ?
                    Last edited by skarr; 03/09/2010, 17:19.
                    Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
                    Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skarr Bekijk Berichten
                      Ik heb volgende week afspraak om 1tje te bestellen (op de zaak)

Zal een D3 AUT worden, twijfel enkel nog tss FWD en AWD.
                      Vraag me af of het de meerprijs (aankoop,verbruik, taksen) waard is aangezien ik toch enkel de baan doe en ook geen caravan heb ofzo om te trekken.
                      En ik rij nu met Meriva dus power verschil zal al genoeg voelbaar zijn zowiezo

Wat zijn jullie indrukken ?
                      AWD trekt onder normale omstandigheden 95% voor en 5% achter.
                      FWD 100% voor.
                      Voor normale ritten is er niet zoveel verschil dus.
                      Als ik jouw geval kort lees dan denk ik dat FWD perfect is. Misschien eens met beide gaan testrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                        AWD trekt onder normale omstandigheden 95% voor en 5% achter.
                        FWD 100% voor.
                        Voor normale ritten is er niet zoveel verschil dus.
                        Als ik jouw geval kort lees dan denk ik dat FWD perfect is. Misschien eens met beide gaan testrijden
                        Ik zou de AWD bestellen. Rij zelf met de 2.4D AWD rond en had op voorhand bij regenweer testrit met zowel de FWD als AWD gemaakt. AWD veel baanvaster als ik mijn gedacht mag zeggen...

Comment

• RTI

Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                          Beter ?? Waarschijnlijk een mooiere en modernere display, maar zeker niet gebruiksvriendelijker.
                          Zou het kunnen dat het "nieuwe" navigatiesysteem enkel een opfrissing is en niet gelijk is aan het systeem van de S60. Heb dit vernomen van mijn garage waar ik deze week mijn nieuwe xc60 wil bestellen. Geen harddisk wel een DVD, zoals voorheen.

Weet iemand hier meer van want de verkoper klonk niet echt overtuigend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk Berichten
                            Zou het kunnen dat het "nieuwe" navigatiesysteem enkel een opfrissing is en niet gelijk is aan het systeem van de S60. Heb dit vernomen van mijn garage waar ik deze week mijn nieuwe xc60 wil bestellen. Geen harddisk wel een DVD, zoals voorheen.

Het extra schermpje bovenop het dashboard vervalt en wordt in een systeem geintegreerd. Ik kan me niet voorstellen dat ze een ander systeem gaan gebruiken dan op dit moment wordt gebruikt voor de S60. Beide auto's komen ook nog eens uit de zelfde fabriek, daarom zal het systeem bijna zeker het systeem van de S60 zijn.

Comment

• Volgens mijn verkoper is het wel het nieuwe Sensus systeem met 7 ' display .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                                er zijn ook 19" verkrijgbaar, heel mooi overigens maar als accessoire dus die moet je bovenop rekenen en komt op 5000 Euro voor band en velg. dat is er net wat over vind ik.
                                de Mantus velg is ook heel mooi en 18", voldoende sportief voor de wagen, zeker als je four-C chassis neemt
                                in de huidige prijslijst zie ik die mantus niet meer staan. Zijn die nog te krijgen nu ?
                                Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
                                Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk Berichten

Hier nog de definitieve bevestiging (prijslijst Italie 2 sept 2010: map Europa op Hard Disk);
                                  Sistema di navigazione satellitare RTI (Road and Traffic Information) con Voice Control e servizio RDS-TMC Italia (Impostazione
                                  vocale della destinazione e della ricerca nominativo da dispositivo mobile connesso via Bluetooth
                                  ®; include mappa Europa su Hard
                                  Disk e due anni di aggiornamento cartografico [Mapcare]) (Solo in combinazione con un Impianto audio High Performance Multi

Media o Premium Sound Multi Media. Telecomando da ordinare a parte)

Comment

• Wanneer zou de nieuw belgische prijslijst online zijn ?
                                    Weet iemand met welke banden een voertuig af fabriek bij levering in december gemonteerd is ? Zomerbanden of all-season ?

Comment

• RTI inderdaad zelfde als van de S60

Oorspronkelijk geplaatst door boere1 Bekijk Berichten
                                      Hier nog de definitieve bevestiging (prijslijst Italie 2 sept 2010: map Europa op Hard Disk);
                                      Sistema di navigazione satellitare RTI (Road and Traffic Information) con Voice Control e servizio RDS-TMC Italia (Impostazione
                                      vocale della destinazione e della ricerca nominativo da dispositivo mobile connesso via Bluetooth
                                      ®; include mappa Europa su Hard
                                      Disk e due anni di aggiornamento cartografico [Mapcare]) (Solo in combinazione con un Impianto audio High Performance Multi

Media o Premium Sound Multi Media. Telecomando da ordinare a parte)
                                      Aha, vandaag via andere dealer die behoorlijk op de hoogte was, de bevestiging gekregen dat het identiek is aan de S60 en dat de feature DVD slaat op de mogelijkheid om in stilstand een DVD te bekijken. Terwijl hij dit vertelde heeft hij direct een DVD genomen en het gedemonstreerd in een nieuwe S60. Enorme bank vooruit voor deze nieuwe RTI. Heb dan gelijk de bestelbon ondertekend. Nu wachten tot half december

Comment

• Ik zat al een tijdje te kwijlen op de Achilles 19' velgen,vandaag
                                        bij de opendeurdag een goede deal kunnen bekomen , garage neemt mijn Zephyrus over .

Comment

Ik zat al een tijdje te kwijlen op de Achilles 19' velgen,vandaag
                                          bij de opendeurdag een goede deal kunnen bekomen , garage neemt mijn Zephyrus over .
                                          Zijn idd de mooiste velgen voor een XC60. Alleen best prijzig zeker hé

Comment

Working...
                                          X