Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
    De mijne is ook binnen en word maandagmorgen afgeleverd, besteldatum: 28/06... oef !
    Configuraite:
    D5 AWD - SUMMUM - Geartronic (Barents Blue met zwart interieur)
    Motion Pack
    Xenium Pack
    Advanced Safety Pack
    Exterior Sport Pack
    Family Pack
    + nog enkele opties (o.a. getinte ruiten, enz,,,)
    Dat is een hele volledige configuratie. Zal je veel plezier aan beleven.

Comment

Ik ben ook voorstander van het "oude" systeem met 2 schermen, daarom ben ik ook tevreden dazt ik de nieuwe RTI niet heb, ondanks de "modernere" look van de display, maar zoals je zegt: ieder zijn voorkeur ;-)

Heeft er iemand ervaring van het gebruik van een Coyote V2 in een XC60 ? Want dit verschilt van wagen tot wagen .Waar te plaatsen (vooruit?) ? Ontvangst ?
      Ik hoop op het nieuwe systeem omwille van de extra mogelijkheden die het biedt. Een dvd'tje bekijken en voor Bluetooth moet dit ook zoveel aangenamer zijn dan dit kleine schermpje. Dacht dat er daarnaast nog voicecontrol bij zou zitten in het nieuwe systeem. Een beetje ingewikkelder is geen probleem. Zal het mijn ouders wel uitleggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
        Dat is een hele volledige configuratie. Zal je veel plezier aan beleven.
        Thks, ik ga hem binne 2 uurtjes halen, zal zeker een feedback geven één van de dagen.
        Ik ben erg benieuwd want ik nog nooit een Barents blue in het echt gezien (op een XC 60) dus ik ben een héél klein beetje bang dazt het tegenvalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
          Ik hoop op het nieuwe systeem omwille van de extra mogelijkheden die het biedt. Een dvd'tje bekijken en voor Bluetooth moet dit ook zoveel aangenamer zijn dan dit kleine schermpje. Dacht dat er daarnaast nog voicecontrol bij zou zitten in het nieuwe systeem. Een beetje ingewikkelder is geen probleem. Zal het mijn ouders wel uitleggen.
          DVD'tje bekijken heb ik geen behoefte, vermits ik meestal alleen in de wagen zit.
          Voice control: had ik op m'n vorige (Mercedes) en heb het heel sporadisch gebruikt dus ik zal het niet missen. Ik ben blij dzat ik nog 2 displays heb, geeft meer informatie dan één ;-)
          Bleutooth van testwagen in juni werkte voortreffelijk dus ...
          Maar ja, ieder zijn meug hé.

Comment

DVD'tje bekijken heb ik geen behoefte, vermits ik meestal alleen in de wagen zit.
            Voice control: had ik op m'n vorige (Mercedes) en heb het heel sporadisch gebruikt dus ik zal het niet missen. Ik ben blij dzat ik nog 2 displays heb, geeft meer informatie dan één ;-)
            Bleutooth van testwagen in juni werkte voortreffelijk dus ...
            Maar ja, ieder zijn meug hé.
            Af en toe ben ik eens ergens te vroeg of moet ik wachten om mensen op te halen, dan is dat goed meegenomen. Ik heb nu op mijn V50 bluetooth via het kleine schermpje en het werkt perfect, maar tegen dat je bepaalde mensen terugvindt kan het even duren. De iPod bedienen via het scherm is ook niet wo gebruiksvriendelijk. Ik heb al meermaals 15 min naar beneden zitten scrollen eer ik bij de gezochte uitvoerder was.
            Maar dat zijn enkele details.

Comment

• Vandaag mijn roos inschrijvingsformulier ontvangen, mijn wagen staat ingeschreven onder Eur 4 norm !!! Ik dacht echt dat model 2011 Eur 5 was ?
              Wie weet hier meer over ? Thx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk Berichten
                Vandaag mijn roos inschrijvingsformulier ontvangen, mijn wagen staat ingeschreven onder Eur 4 norm !!! Ik dacht echt dat model 2011 Eur 5 was ?
                Wie weet hier meer over ? Thx.
                ik dacht eind augustus ergens te hebben gelezen, dat er een voorlopige stop was in de productie van de D3 AWD en D5 AWD modellen, dus de 2400cc motoren daar de vraag naar de D3 2.0D FWD zo groot was, dat ze iets moesten doen om aan die vraag te kunnen voldoen.
                Dan in oktober het persbericht dat er extra weekends werd gewerkt in de fabriek...
                mijn " eigen" gedacht zegt dat ze nog motoren van productiejaar 2010 (euro 4) hadden liggen en die eerst opgebruiken alvorens die nieuwe Euro 5 motoren te plaatsen...

OF... een vergissing bij DIV, dat zou ook niet de eerste keer zijn.

Best eens navragen bij dealer...

en wagen valt mee ??

ik verwacht ook alle momenten mijn zwarte R design, D3 2.0 D geartronic, safety pack + convenience pack + winer pack, met getinte ruiten en verwarmde zetels en merac velgen (zomer) en cratus 18' velgen voor winter.
                NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                S40 2.0D 136pk 2004
                S40 1.8i 1996

Comment

• Cratus voor winter?

Ik vind deze persoonlijk knapper dan de Merac. Anyway, schitterende wagen zo'n XC60 en knappe configuratie! Veel succes ermee!
                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                    Cratus voor winter?

Ik vind deze persoonlijk knapper dan de Merac. Anyway, schitterende wagen zo'n XC60 en knappe configuratie! Veel succes ermee!
                    Cratus staat nu zelfs in promotie als winterset op de XC60 : 35% korting.
                    Last edited by joodoo; 21/10/2010, 01:35.

Comment

Thks, ik ga hem binne 2 uurtjes halen, zal zeker een feedback geven één van de dagen.
                      Ik ben erg benieuwd want ik nog nooit een Barents blue in het echt gezien (op een XC 60) dus ik ben een héél klein beetje bang dazt het tegenvalt.
                      21/10 - Ik heb hem verleden maandag afgehaald en nog maar 320 km mee gereden maar ik kan nu al zeggen: ik heb zeker geen spijt dat ik hem gekocht heb. Prachtige wagen, ik vind zelfs de nieuwe Geartronic beter als de automaat van mijn vorige wagen (Mercedes) en daar zijn nochtans enkele negatieve zaken over gezegd in dit forum (over Geartronic van Volvo). Ik ben ook super blij met de kleur (Barents Blue) alhoewel ik een beetje bang was vóór afhaling daar ik de XC60 nog nooit in die kleur "live" gezien had. (wel Barents Blue op ander model). En... ik ben ook tevreden met mijn 2 displays ! Ik heb zelfs een prachtig plaatsje voor mijn Coyote V2 gevonden: naast het GPS scherm in de "nis".
                      Jullie hebben het al begrepen: ik ben een super tevreden XC60 eigenaar ! ;-)
                      Configuraite:
                      D5 AWD - SUMMUM - Geartronic (Barents Blue met zwart interieur)
                      Motion Pack
                      Xenium Pack
                      Advanced Safety Pack
                      Exterior Sport Pack
                      Family Pack
                      + nog enkele opties (o.a. getinte ruiten, enz,,,)

Comment

• Joepie nog een d5 erbij. Prachtige motor. ge zult er nog plezier aan beleven!!

Aleen spijtig dat je zoveel eco's ziet rondrijden

Comment

• AAn Deleepa,

Blij te horen dat U zo tevreden bent , ik moet mijne straks om 14uur afhalen
                          Kunt U SVP eens kijken op uw inschrijvingsformulier of het een Eur norm 4 of 5 is ? Merci .

Comment

AAn Deleepa,

Blij te horen dat U zo tevreden bent , ik moet mijne straks om 14uur afhalen
                            Kunt U SVP eens kijken op uw inschrijvingsformulier of het een Eur norm 4 of 5 is ? Merci .
                            Sorry voor het late antwoord maar ik ben niet altijd "online". Ik heb een EURO 5 norm voor mijn D5.
                            Ik wens je héél veel rijplezier met je nieuwe XC60.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                              Cratus staat nu zelfs in promotie als winterset op de XC60 : 35% korting.
                              ik dacht dat die cratus excl was voor de R-design.

ik vind het wel een mooie velg, mss neem ik die wel als winterset en laat ik ze er op staan.
                              Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
                              Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• hier eerste foto's van mijn nieuwe XC60 R design !!
                                morgen voormiddag hem ophalen !!
                                Bijgevoegde Bestanden
                                NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                S40 2.0D 136pk 2004
                                S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skarr Bekijk Berichten
                                  ik dacht dat die cratus excl was voor de R-design.

ik vind het wel een mooie velg, mss neem ik die wel als winterset en laat ik ze er op staan.
                                  Is dus gewoon beschikbaar op de XC60. Volgende week wordt deze set bij mij gemonteerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                                    hier eerste foto's van mijn nieuwe XC60 R design !!
                                    morgen voormiddag hem ophalen !!
                                    Mooi!
                                    Veel succes met je Volvo.

Comment

• Xc 60

ik heb een verkoopovereenkomst getekend voor mijn xc60 op 2 juli, maar tot op heden nog niets gehoord van mijn dealer Scancar Deurne....
                                      D3, Seashell
                                      Kinetic+Security Pack+Advanced Safetypack+motionpack+schuifdak+xenon lampen+afneembare trekhaak+fietsdrager

Hoop nog te mogen mee rijden voor mijn eerstvolgende vakantie op 30 oktober!!

Comment

• Gisteren mijn eerste 100 km gereden, zalig ! Nog beter als mijn testrit met de D3 - 2 L FWD . Motor straalt kracht uit , comfort is subliem en mea culpa -
                                        mea culpa aan Mister Volvo - Jodoo - de armsteun is perfect
                                        Op mijn gelijkvormigheidsattest staat wel degelijk euro norm 5 , zal wel een
                                        fout van de DIV zijn . Nu zaterdag alle instellingen naar mijn hand zetten , en dat zijn er heel wat .

Comment

Gisteren mijn eerste 100 km gereden, zalig ! Nog beter als mijn testrit met de D3 - 2 L FWD . Motor straalt kracht uit , comfort is subliem en mea culpa -
                                          mea culpa aan Mister Volvo - Jodoo - de armsteun is perfect
                                          Op mijn gelijkvormigheidsattest staat wel degelijk euro norm 5 , zal wel een
                                          fout van de DIV zijn . Nu zaterdag alle instellingen naar mijn hand zetten , en dat zijn er heel wat .
                                          proficiat!

heb zelfde motor als jij, maar moet nog 1,5maand wachten
                                          Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
                                          Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

Working...
                                          X