Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De mijne is nu donderdag afgeleverd. Vorige week vrijdag toegekomen in de garage. Documenten opgehaald voor de verzekering en DIV, woensdag waren de plaat en de verzekeringspapieren al toegekomen.
Overgestapt van Renault Espace naar een XC60 D3 Summum Black Beauty Manueel.
Heerlijk, al 492 km op de teller, iedere km is genieten.
Nu nog winterbanden en het feest is compleet!
Nieuw RTI-systeem is zalig er moet enkel nog wat aanpassingen aan gebeuren maar dat is even wachten op de upgrade. Jammer dat er nog geen flitslocaties op staan.
Weet er hier iemand meer over of die apart zijn toe te voegen?
Alvast een gelukkige rijder.
De drive versie. Het is niet verboden om foto's te plaatsen. lol
Deze ochtend met mijn AWD door verse sneeuw met zomerbanden(+/- 10cm)gewoon fantastisch . Ik vraag mij af welke bijdrage winterbanden nog zouden geven ? Ik ben daarom ook super tevreden dat ik toch voor de 4x4 versie gekozen had.
Deze ochtend met mijn AWD door verse sneeuw met zomerbanden(+/- 10cm)gewoon fantastisch . Ik vraag mij af welke bijdrage winterbanden nog zouden geven ? Ik ben daarom ook super tevreden dat ik toch voor de 4x4 versie gekozen had.
wel oppassen voor overmoed hé !
stel dat er iemand (met winterbanden...) voor jou remt, dan zo je het antwoord op je vraag meteen kunnen hebben
Ik zou zeggen smijt er eens een setje deftige winterbanden op, je gaat niet weten waar je het hebt , zoals Guy zegt, als er eentje met winterbanden voor je alles toegooit zul je wel merken dat die 4x4 je niet veel zal helpen dan...
Met mijn V50 kan ik zonder probleem bij 4x4's blijven bij het optrekken (als ze zomerbanden hebben) door mijn winterbanden. Bij het remmen ben ik dan weer serieus in het voordeel. Probeer mijn vader nu ook te overtuigen om winterbanden te leggen op zijn wagen.
wel oppassen voor overmoed hé !
stel dat er iemand (met winterbanden...) voor jou remt, dan zo je het antwoord op je vraag meteen kunnen hebben
Idd. de XC60 rijdt fantastisch goed in de sneeuw, ook met zomerbanden, maar qua remmen staat hij gelijk met om het even welke andere wagen met zomerbanden.
Dit is voor mij toch wel de mooiste Volvo op dit moment. Interieur is niet helemaal mijn ding, maar hij kan naar mijn mening zeker wel de concurrentie met BMW X3, Audi Q5, ed. aan.
Na lang bij jullie te polsen naar meningen, afgelopen donderdag toch besteld, het volgende : na lang twijfelen en hopelijk geen spijt te hebben FWD genomen ipv awd
XC60 3d fwd, manueel, saphire black, anthracite black leder Summum uitvoering Xenium pakket extra getinte ruiten blis zijruiten behandeld met waterafstotende coating clean zone pack zonnebrilhouder geen motorembleem geen rokerspakket
toch wel dikke 4500€ korting verkregen (geen overname) geen opleg winterband op de zephyrus velg (anders 250 € opleg) als particuliere verkoop van mijn wagen te vroeg komt recht op 1 maand gratis vervangwagen nu nog 19" zomersetje zoeken velg gelijk de talitha, dat is een prachtig modelleke
indien iemand een hint heeft voor een bijkomende optie, ik kan nog 1mnd opties bijdoen, reageer dan eens
Bye the way : van al die service kunnen ze bij audi gotverdomme nog héél véél leren zulle, want daar was niets bij
Heb ook de overstap gemaakt vanV50 naar XC 60
al besteld in September maar staat vast op volvo terein
moet andere brandstofslang in .
Maar krijg de trekhaak wel gratis voor lange wachten
Laat hem dan ook inschrijven in Jan.2011
proficait met je aankoop, heb je hem laten volgen in de fabriek ?
als je iemand binnenin kent kan dat blijkbaar, hoorde ik
Met mijn V50 kan ik zonder probleem bij 4x4's blijven bij het optrekken (als ze zomerbanden hebben) door mijn winterbanden. Bij het remmen ben ik dan weer serieus in het voordeel. Probeer mijn vader nu ook te overtuigen om winterbanden te leggen op zijn wagen.
efkes off topic: mijn pa zijn S40 met zomerbanden is daarstraks gaan zwemmen in de gracht,foto's volgen
ik ken de teugroepactie,is eigenlijk iets van niets en daar een gratis trekhaak voor: geweldig hé
Idd. de XC60 rijdt fantastisch goed in de sneeuw, ook met zomerbanden, maar qua remmen staat hij gelijk met om het even welke andere wagen met zomerbanden.
Wij zijn zaterdag, 18 dec 10 om 3h30 naar Zwitserland vertrokken met mijne nieuwe XC60 AWD met winterbanden Michelin Latude. Toch heel wat besneeuwde wegen gehad. GEEN meter geschoven en toch nog een gemiddelde snelheid van 92 km/h.
Volvo XC60 geeft mij een super veilig gevoel. In België ook heel wat sneeuw kilometer gereden.
Mijne XC60 is nu 3 weken jong en 2700 km op de teller.
De nieuwe RTI met het media center is makkelijk te bedienen en over de bediening en ergonomie is ook goed over gedacht. Wel zijn er nog kleine updates nodig.
Al bij al ben ik een gelukkige overlopen van een X3 naar een XC60.
Inmiddels een weekendje rondgereden met de XC60. Omwille van het weer wel meestal de V50 genomen die wel winterbanden heeft. Maar voorlopig moet ik zeggen dat het Sensus systeem een grote vooruitgang is. Voice control werkt ook redelijk goed. Comfortabel en een soepele motor.
Wel jammer dat de versnellingsbakverhouding voor de AWD anders (korter) is dan de drive die we getest hebben zodat ie toch aan 2200 tpm zit op de snelweg.
De eerste 50km zitten er inmiddels wel op. Wel een vrees voor de batterij, want toen we ermee wegreden uit de garage kregen we de melding/ batterijspanning laag.
Comment