Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beckz Bekijk Berichten
    De truc is: De startknop ingedrukt houden en tegelijk de draaiknop van de boordcomputer (links achter het stuur) naar boven te draaien.
    Je mag dus wel niet de koppeling/rem induwen want dan start je de motor.
    Normaal zou 1 draai naar boven genoeg zijn, maar soms lukt het mij ook pas na enkele keren draaien.
    OK, dank U, het gaat beter met alles onmiddellijk (tegelijkertijd) te doen en niet enkele seconden te wachten (nà oplichten van lichtjes) om aan het "wieltje" te draaien. Ik kreeg inderdaad 7 op 10 maal, na enkele seconden de melding om mijn rempedaal in te drukken (heb Geartronic)

Bedankt voor al de reakties i

Comment

• Geartronic

Weet iemand iets meer over de duurzaamheid van de geartronic versnellingsbak? Er zou vaak na een drietal jaar rijden problemen optreden en moeten vervangen worden.

Comment

• XC60 D5 215 PK Modeljaar 2012

Juist van dealer gehoord dat MJ 2011 uitverkocht is en de D5 van 205 pk naar 215 pk gaat. Iemand enig idee dat de uitrusting wijzigt en of er een tusssenkomst zal zijn van Volvo om de extra 2500€ BIV te compenseren ??? Zijn er nog andere wijzigingen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flemingbart Bekijk Berichten
          Weet iemand iets meer over de duurzaamheid van de geartronic versnellingsbak? Er zou vaak na een drietal jaar rijden problemen optreden en moeten vervangen worden.
          M'n dochter rijd al 3 jaar met mijn oude XC90 (die nu dus 6 jaar oud is en 150.000 km) en heeft nooit problemen gehad. Ik moet wel zeggen dat de Geartronic van mijn XC60 wel van een andere generatie is is maar is beter en ik heb er het volste vertrouwen in

Comment

• Dit is mijn eerste post, maar ik volg dit forum al een tijdje.
            Daarom wil ik graag de "vaste klanten" (JayJay, JWV50, joodoo e.a.) bedanken voor de vele nuttige info die ze hebben gepost, ik heb er redelijk wat van opgestoken.

Heb gisteren dan ook mijn D3 AWD besteld, wordt geleverd eind juni.
            Configuratie: Summum, Diplomat pack, Xenium pack, Black sapphire.

Kan trouwens bevestigen dat de D5 inderdaad naar 215 pK gaat, met als gevolg een inschrijvingstaks van 5000 euro...

Beste groeten

Comment

• Heb gisteren dan ook mijn D3 AWD besteld, wordt geleverd eind juni.
              Configuratie: Summum, Diplomat pack, Xenium pack, Black sapphire.

Kan trouwens bevestigen dat de D5 inderdaad naar 215 pK gaat, met als gevolg een inschrijvingstaks van 5000 euro...
              Diplomat Pack? Wat houdt dat in? Heb je toevallig een prijslijst waar dit op staat?
              205 pk, heb ik ook ergens gelezen, ook een versie XC60 met start/stop (en nog wat andere dingen mss) vanaf juni...

Wat moest je betalen?

Grt

Comment

• Een diplomat pack is (denk ik) enkel voor diplomaten, EU- en VN-personeel.
                Op zich bevat dit pack niet zoveel bijzonders, m.u.v. de metallic paint en park assist front. Verder vloermatten, key less drive, etc.

Comment

• Joepie,

de onze word dinsdag gemaakt, dus zal voor volgend weekend zijn.

velgskes ook al binnen
                  kijk er al naar uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten
                    Joepie,

de onze wordt dinsdag gemaakt, dus zal voor volgend weekend zijn.

velgskes ook al binnen
                    kijk er al naar uit
                    Mooi ! Ik heb juist uw configuratie nog eens bekeken, een paar pagina's terug, ziet er vet uit!
                    Wat heb je moeten betalen als ik vragen mag? Na afhouding korting?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertjeb Bekijk Berichten
                      Mooi ! Ik heb juist uw configuratie nog eens bekeken, een paar pagina's terug, ziet er vet uit!
                      Wat heb je moeten betalen als ik vragen mag? Na afhouding korting?
                      43055 € met korting af, en winterbanden verkregen ipv zomerbanden
                      op de originele set.

4 instaplijsten bijgevraagd 268,53 € en

2090 € voor zomerset band/velg (bij bandencentrale)
                      type Brock B22 in 19"
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik heb hier een probleempje met onze XC60 . Die ging onlangs binnen
                        voor onderhoud en een week later begint hij zeer eigenaardig te doen bij
                        koude motor. Smorgens na een paar honderd meter te hebben gereden
                        luistert hij plots niet meer op het gaspedaal, zelfs bijna helemaal ingetrapt
                        raak ik niet voorbij 2500 tpm Het duurt zo een paar honderd meter en
                        dan gaat het vanzelf weer over. Zolang de motor warm staat lijkt het probleem
                        zich niet voor te doen. Morgen gaat hij binnen voor reparatie, iemand die weet
                        waar dit kan aan liggen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nestor973 Bekijk Berichten
                          Ik heb hier een probleempje met onze XC60 . Die ging onlangs binnen
                          Heb ik ook voorgehad,dat is een voeler voor of achter de katalysator die stuk is 1/2 uur werk was nog onder garantie dus gratis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartvds7 Bekijk Berichten
                            Heb ik ook voorgehad,dat is een voeler voor of achter de katalysator die stuk is 1/2 uur werk was nog onder garantie dus gratis
                            Inderdaad, is een sensor die stuk is. Zelfde probleem gehad. Geen vermogen meer... Precies of de wagen in 'safety mode' rondreed. Was inderdaad op een half uurtje vervangen onder garantie.

Comment

• XC 60 ontvangen

Eindelijk, zaterdag was het zover. Onze XC 60 gekregen.
                              Een D3 geartronic, zwart / zwart summum, Xenium, ext sport pack, afn trekh, video pack met afstands bediening en safety pack.
                              Rijd zalig, zeer stil.
                              nog juist camera voor bij plaatsen deze week.

juist nog niet gevonden op gps, de flitspalen. Iemand die deze wel al gevonden heeft?
                              Want sta ondertussen al op foto

mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bekky Bekijk Berichten
                                Eindelijk, zaterdag was het zover. Onze XC 60 gekregen.
                                Een D3 geartronic, zwart / zwart summum, Xenium, ext sport pack, afn trekh, video pack met afstands bediening en safety pack.
                                Rijd zalig, zeer stil.
                                nog juist camera voor bij plaatsen deze week.

juist nog niet gevonden op gps, de flitspalen. Iemand die deze wel al gevonden heeft?
                                Want sta ondertussen al op foto

mvg
                                enkele berichten terug spreekt men dat ze bij de update van juni/juli zullen zitten momenteel dus nog niet

veel succes met de wagen

Comment

• Vraagje!
                                  Krijg regelmatig de melding dat het alarmsysteem een service vereist. Enig idee of men dat handmatig kan resetten?

Comment

• alarmsysteem : heb ik ook al gehad met mijn keyless systeem. Kan niet handmatig gereset worden. Even binnenspringen bij dealer, en op minder dan 5 minuten was dit geregeld.

Comment

Ik heb hier een probleempje met onze XC60 . Die ging onlangs binnen
                                      Inderdaad, die sensor was kapot. Half uurtje werk en rijd weer als nieuw. Ik heb ook zelfs het idee dat ie iets zuiniger geworden is, maar dat zal de tijd wel uitwijzen

Comment

• Het is hier waarschijnlijk al vaker aan bod gekomen , maar wat denken jullie van chiptuning zoals deze :

te mooi om waar te zijn ?

Comment

Het is hier waarschijnlijk al vaker aan bod gekomen , maar wat denken jullie van chiptuning zoals deze :

te mooi om waar te zijn ?
                                          Nestor,

Ik stuurde je een prive kopie van een mailke van CTH chiptuning wat die mij vertelden dat ze konden doen met een 2.0 DRIVe 163 pk, een goede vriend van me liet al 3 bmw van jeep naar limo enz. doen en zeer content van, ze nemen zelfs de garantie van de wagen over, en je merkt niets, enkel alles beter afgeregeld. Lees de mail in je prive berichten en je zult veel wijzer geworden zijn.

Comment

Working...
                                          X