Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nestor973 Bekijk Berichten
    Wat is me dat nu voor een verdomd belachelijke opmerking, beste kerel.

Ik kocht mijn wagen 2e hands en dan heb je niet te kiezen, toch zeker niet een jaar geleden.

En ik wil niet gaan chiptunen om meer vermogen te krijgen. het is een 2.4d 163 pk awd,
    alleen valt het verbruik wat tegen en vroeg daarom of er nog mensen zijn die daar
    ervaring mee hebben, meer niet;

Dus laat je domme opmerkingen maar achterwege
    Aan mijn opmerking is niks doms aan. Als je bij een Volvogarage op onderhoud gaat zal je wel snel merken welke miserie je te wachten kan staan.
    Daarenboven is dat chippen nog altijd compleet illegaal, of ga je dat ook als dom en belachelijk afdoen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nestor973 Bekijk Berichten
      ...ik wil niet gaan chiptunen om meer vermogen te krijgen. het is een 2.4d 163 pk awd,
      alleen valt het verbruik wat tegen en vroeg daarom of er nog mensen zijn die daar
      ervaring mee hebben, meer niet
      kleine rekenoefening :
      stel dat je 1,0 liter spaart par 100km (meer zal dat zeker niet zijn, trouwens enkel voor zoveer de meerkracht NIET gebruikt ;-) ); dit is 1,25 euro per 100km
      stel dat een tuning 800 euros kost (voor minder zal je niet vinden indien degleijk uitgevoerd)
      dan zie je je eerste euro winst na 64.000 km
      dus moet je het niet voor het geld doen
      en als je het doet voor de fun, dan kost het u de tuning + het meerverbruik (mirakels bestaan niet...)

Comment

• Iemand al info wanneer de MJ 2012 in bestelling gaat? Mijn dealer kan nog steeds geen orderbevestiging geven want de orders zijn nog niet mogelijk ... weet iemand trouwens wat er allemaal veranderd (buiten dat de D5 naar 215 pk gaat en zich daarmee nu helemaal uit de markt prijst)?

Tim

Comment

• - Iemand problemen met het de elektrisch sluitende koffer van de xc60.
          van volvo mag hij 400mm "door"zakken ?

- 1e washbeurt gedaan en bij het afzemen licht harder gewreven voor er nog iets af te krijgen en op het saphier zwart zie je direct lichte streep/krassen

iemand dit reeds voorgehad ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten
            - Iemand problemen met het de elektrisch sluitende koffer van de xc60.

- 1e washbeurt gedaan en bij het afzemen licht harder gewreven voor er nog iets af te krijgen en op het saphier zwart zie je direct lichte streep/krassen

om een onberispelijk resultaat op zwart moet je, na het drogen met een (echte...) zeemvel, onmiddellijk de overblijvende dauw wegdrogen met een microfibre-doek : geen krassen, geen wolken... perfekt resultaat

aandacht : zelfs niet met een microfibre afstoffen : stof is ook schurend materiaal...

Comment

- Iemand problemen met het de elektrisch sluitende koffer van de xc60.

idd de lak van volvo kan nie veel verdragen,ik was altijd met de hand en droog met een echt zeemvel en toch lichte krasjes te zien . Nu gebruik ik producten van maguire en ik moet zeggen die zijn goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HoGee Bekijk Berichten
                Iemand al info wanneer de MJ 2012 in bestelling gaat? Mijn dealer kan nog steeds geen orderbevestiging geven want de orders zijn nog niet mogelijk ... weet iemand trouwens wat er allemaal veranderd (buiten dat de D5 naar 215 pk gaat en zich daarmee nu helemaal uit de markt prijst)?

Tim
                Lagere CO2
                D5 215 pk
                Start-stop
                Nieuwe velgen
                ...
                Nederlandse lijst (niet op de prijzen letten dus)
                http://www.volvocars.com/nl/all-cars...mei%202011.pdf

MY2011 is uitverkocht, alles is nu MY2012
                Last edited by joodoo; 04/04/2011, 21:00.

Comment

• Bedankt JooDoo!

Zou de D3 AWD hier dan ook de 2 liter worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartvds7 Bekijk Berichten
                    idd de lak van volvo kan nie veel verdragen,ik was altijd met de hand en droog met een echt zeemvel en toch lichte krasjes te zien . Nu gebruik ik producten van maguire en ik moet zeggen die zijn goed
                    Geen enkele zwarte lak is krasvrij dit is één van de nadelen van ne zwarte (niet enkel bij Volvo)
                    Heeft er trouwens al iemand een oplossing gevonden, hoe je de waterkoelstoftemperatuur kunt controleren of is dit gewoon niet mogelijk? Dank bij voorbaat

Comment

• iemand ervaring met DAB ? en de meerkost van het Premium Audio System?

Comment

• update rti systeem xc60

Weet iemand hoe de update voor het rti systeem in zijn werk gaat,
                        gaat dit vanzelf of moet je de dealer raadplegen daarvoor ?

Comment

Weet iemand hoe de update voor het rti systeem in zijn werk gaat,
                          gaat dit vanzelf of moet je de dealer raadplegen daarvoor ?
                          Vanzelf? hoe dan met bluetooth ofzo

eens kijken bij het boekje van Mapcare dat je bij de wagen gekregen hebt, je moet het formulier invullen en opsturen dachtek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nossy1 Bekijk Berichten
                            Vanzelf? hoe dan met bluetooth ofzo

eens kijken bij het boekje van Mapcare dat je bij de wagen gekregen hebt, je moet het formulier invullen en opsturen dachtek
                            Zo is het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                              Zo is het.
                              En dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                                En dan ?
                                En dan krijg je je update toegestuurd.

Comment

• zijn er nog mensen met problemen met de achteruitrijcamera? Dat ding doet het meer niet als wel (blauw scherm of een scherm in alle kleuren van de regenboog). Is al eens binnen geweest hiervoor en ze hebben een nieuwe stuurbox gestoken, zonder resultaat. Blijkbaar krijgt de camera regelmatig 9v ipv 12v waardoor het hele spel flipt...
                                  Vandaag voor de 3e keer binnen... Ben eens benieuwd of die prutsers van ACL het deze keer gaan oplossen...

Comment

• Net telefoon van garage: het onderdeel wat stuk is, staat in backorder, levertermijn onbekend, maar verwacht u maar aan weken, zoniet maanden... Daar sta je dan met je, toch niet goedkope wagen, die nog geen 3 maanden oud is en al anderhalve maand maar half werkt.

Wel dit was dan mijn allerlaatste Volvo... Als dat dan de service is die ze geven.
                                    Last edited by illi4ever; 20/04/2011, 12:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door illi4ever Bekijk Berichten
                                      Net telefoon van garage: het onderdeel wat stuk is, staat in backorder, levertermijn onbekend, maar verwacht u maar aan weken, zoniet maanden... Daar sta je dan met je, toch niet goedkope wagen, die nog geen 3 maanden oud is en al anderhalve maand maar half werkt.

Wel dit was dan mijn allerlaatste Volvo... Als dat dan de service is die ze geven.
                                      Overdrijf toch niet, dat kan bij elk merk voorkomen.

Comment

• Al iemand zijn orderbevestiging gekregen voor MJ2012?

Comment

• Ben zelf ook niet zo tevreden van Volvo Service.Licht ongeluk gehad 2 weken geleden,NIET in fout.Dus expertise en reparatie dichtsbijgelegen Volvo Dealer.Expertise schatte de schade rond de 1300 euro(Nieuwe motorkap en schuren en herspuiten voorfront boven de grille).Kregen vervangwagen mee,en dus alles in orde.5 dagen later kregen we telefoon dat onze wagen klaar was om afgehaald te worden.Wij nog zo braaf om vervangwagen te poetsen van binnen en van buiten en vriendin dus naar de garage.

"Goedendag mevrouw,hier is de factuur en gelieve onmiddelijk te voldoen"
                                          "WTF?Ge denkt toch niet dat ik dat geld op zak heb"
                                          "Oh ja,mevrouw,factuur is 1670 euro geworden"
                                          "helemaal van de kaart"
                                          "Oh ja,mevrouw,nog ietsnze vervangwagen wordt maar voor 1,5 dagen betaald,de rest moet u bijbetalen"
                                          "Awel,dan moet ge er maar voor zorgen dat de wagen binnen die periode hersteld is.Ik betaal niks extra,want dat staat nergens op papier'

En dan moest mijn vriendin op het laatste dan toch 150 euro voorschot betalen,wegens en dit is letterlijk gezegd door personeel:U bent nieuwe klant en daarom vertrouwen we u nog niet...

Als ik daar moest geweest zijn,ik had de hele garage met de grond gelijk gemaakt.
                                          Last edited by ; 21/04/2011, 08:50.

Comment

Working...
                                          X