Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1/ Ik heb pas een XC60 D5 Summum gekocht, bwj 2009.
    De middenconsole is in Nordic light oak...., ik vind dit persoonlijk niet zo mooi en wens dit om te ruilen tegen console in alu of zwart hout. Iemand interesse of suggesties om paneel te verfraaien?
    2/ Bij garage heeft men me een powerbox aangeraden, hebben er zelf positieve ervaring mee. Zo kan men steeds de nieuwste versie motorsoftware van Volvo inladen, zonder dat er steeds naar de chiptuner moet gereden worden om deze teniet te doen. Wat denken jullie hierover?

Comment

• Voor de middenconsole kan je zelf iets kiezen en dan laten wrappen.... Bij StickySigns.be hebben ze zelfs geborsteld aluminium om te wrappen... echt cool. Ik heb een klant die zijn spiegels heeft laten doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk Berichten
        Ga eens kijken naar volgende link.
        http://www.pocketnavigation.nl/ucontent/6/7.9.0.html

Thx,

Heb eens vlug alles overlezen maar vind enkel niet terug hoe ik dit op het sensus rti systeem krijg ? dvd insteken ? usb stickie ? en leest hij dat dan vanzelf ?

heb je daar ook nog tips voor....

In elk geval many thx m8.

Comment

• Weet er iemand hoeveel XC60 2.0T er verkocht zijn in Belgie? Iemand ooit al eens ene gespot?

Comment

• POI'S Importeren in Sensus - Garmin systeem

Files van POI's in gpx formaat op USB plaatsen en dan in car instellingen POI's uploaden en geluidje bij zetten. Geen icoontje wijzigen neemt het icoontje mee van de POI zelf.
            Van OV2 naar GPX kan je met POIconverter doen.

Veel succes.

Heb eens vlug alles overlezen maar vind enkel niet terug hoe ik dit op het sensus rti systeem krijg ? dvd insteken ? usb stickie ? en leest hij dat dan vanzelf ?

heb je daar ook nog tips voor....

In elk geval many thx m8.[/QUOTE]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
              Weet er iemand hoeveel XC60 2.0T er verkocht zijn in Belgie? Iemand ooit al eens ene gespot?
              Veel zullen er niet zijn, om 1 of andere duistere reden hebben ze die maar enkele weken in de catalogus gehouden.
              2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                Veel zullen er niet zijn, om 1 of andere duistere reden hebben ze die maar enkele weken in de catalogus gehouden.
                De T5 heeft deze vervangen (zelfde motor maar dan met 240 pk)
                '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                '08 S60 2.4D
                http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Mag morgen mijn nieuwe bedrijfswagen gaan afhalen.
                  Een drivE,r-design, cosmic white, motion&convenience pack, zilverkleurige roofrails en camera voor en achter.
                  de hogere belasting neem ik er graag bij voor zo'n kar ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                    Dan zal ik één van de weinigen hebben

Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                    De T5 heeft deze vervangen (zelfde motor maar dan met 240 pk)
                    De mijne is eenvoudig te "tunen" door deze OEM firmware up te loaden. €485 bij Rica.
                    Trouwens wordt enkel de T6 nog aangeboden in België.

Comment

• hallo ik heb een xc60 summun gekocht op in 2010, heb deze in bezit sinds julie 2010 en de teller telt reeds 67000km, kleine probleempjes gehad in het begin, maar gelukkig zijn die goed opgelost echter sinds 3 weken heb ik een nieuw probleempje met de klakson.
                      Gewoon aan het rijden en opeens begint ie te toeten, zelf voor gehad bij het uitstappen dat ie opeens afging. Ben reeds bij de garage geweest en daar kreeg ik te horen dat ze nog nooit iets gehoord hebben van dit probleem, voorstel was dat men een raport zou sturen naar volvo, dus wachten.

Heeft er meschien nog iemand een dergelijk probleem gehad?

Comment

• Verwacht eind mei mijn XC60 R-design D3 AWD (nu D4 AWD) Electrick Silver alle opties die voor handen waren.
                        Niet met de cratus 18" velgen maar met de 18” Zephyrus velgen (summun uitvoering) ik vind die mooier en sportiever.

Comment

• Post uw Sensus versie. Ik lees berichten over nieuwere versies (0997, 09F5, 0BC2, ...), dus ik vroeg mij af wat de meesten hier hebben.
                          Toevallig heb ik vandaag een V60 als vervangwagen, en deze heeft een MyPOI optie in de Navigatie, iets wat op mijn XC60 ontbreekt. Blijkbaar is dit iets specifiek voor MY2012.

Scorchio, XC60 5/2011, Sensus v0930

Comment

• Hallo, sinds juli 2009 rijden we met XC60 Drive 2.4D, staat op 18" Pirelli P Zero, ik gebruik deze auto quasi enkel woon-werk (groot stuk autostrade), heb nu (slechts) 24500km op teller. Bij laatste recall actie vertelde men bij de garage dat ik best zou uitkijken om beide voorbanden te vernieuwen... Heeft iemand dergelijke ervaring, is dit normaal na zo weinig KM ?
                            Dank voor jullie aandacht!

Comment

• oei ! niet zelf gezien dat ze kaal waren ?
                              de SUV's zijn nu eenmaal zware wagens, en durven hun bandjes vrij vlug slijten
                              bovendien zijn Pirelli's bij de eerder malse banden
                              voor de volgende even kijken naar Michelin's, ze zijn wat duurder maar gaan langer mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                oei ! niet zelf gezien dat ze kaal waren ?
                                voor de volgende even kijken naar Michelin's, ze zijn wat duurder maar gaan langer mee
                                Welke michelin's raad jij aan?

Comment

• klopt het dat nieuwe modellen nu met Michelin's uitgeleverd worden af fabriek?
                                  teveel vroeg versleten Pirelli's gehad...?

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                  oei ! niet zelf gezien dat ze kaal waren ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nancy_XC60 Bekijk Berichten
                                    Hallo, sinds juli 2009 rijden we met XC60 Drive 2.4D, staat op 18" Pirelli P Zero, ik gebruik deze auto quasi enkel woon-werk (groot stuk autostrade), heb nu (slechts) 24500km op teller. Bij laatste recall actie vertelde men bij de garage dat ik best zou uitkijken om beide voorbanden te vernieuwen... Heeft iemand dergelijke ervaring, is dit normaal na zo weinig KM ?
                                    Dank voor jullie aandacht!
                                    Ik heb ook een 2,4 D5 en inderdaad mijn Pirelli's zijn vooraan ook aan vervanging toe na 30.000 km. , maar Pirelli is er voor gekend dat deze band vlug verslijt, daarom ga ik Michelin of Vredestein laten monteren. Nu heb ik ook een vraagje over de RTI: mijn XC60 is van oktober 2010, dus met de "oude" RTI. In september 2011 kreeg ik een CD met update opgestuurd die héél recent was (met flitspalen én er stond zelfs een rondpunt op dat nog in aanbouw was). Nu heb ik een bericht gekregen dat ik nu (in Mei 2012) terug een update krijg, nu vrees ik dat dit één zal worden ZONDER de flitspalen op zoals de "nieuwe" RTI. Kan iemand - Joodoo? - mij daar een antwoordje opgeven aub ? Grtjs,

Comment

• Gewoon Latitude Tour HP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        Gewoon Latitude Tour HP
                                        ?????

Comment

• Hey allemaal,

Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe xc60 driveE ontvangen. En ik ben zeer tevreden over mijn keuze.
                                          Enerzijds heeft de testrit me overtuigd, maar anderzijds ook dit topic, welke ik al geruime tijd in stilte volg.
                                          nu heb ik mij eerste kilometers erop zitten en vroeg me het volgende af:

- ik heb my12, en ik had graag in mijn instrumentenpaneel de digitale snelheid gezien, kan ik dit instellen?
                                          Dit zou via de boordcomputer moeten gaan volgens internet, maar ik lijk die optie niet te hebben.
                                          - is de hollandse stem minder irritant dan de vlaamse voor de gps? Zoja waar verander je deze?
                                          - is jullie airco ook zo koud? Wanneer het buiten 21gr is en ik stel binnen ook 21 in (het is binnenin wel wat warmer) dan is de koude lucht bijna niet te houden, op de handen.

Bedankt voor de reacties!

Comment

Working...
                                          X