Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bron : swedespeed

Comment

• WOOW! knap! zowel met een donkere kleur als met een lichte kleur vind'k 'm héél mooi!

kan er mij iemand uitleggen wat het stukje zwarte plastiek in het radiatorrooster is?
      freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
        WOOW! knap! zowel met een donkere kleur als met een lichte kleur vind'k 'm héél mooi!

kan er mij iemand uitleggen wat het stukje zwarte plastiek in het radiatorrooster is?

Collision Warning met Autobrake en Adaptive Cruise Control

Comment

• How zeker ... is deze nog niet uit ?!

Ik heb deze 2 weken geleden op de baan gezien met Zweedse platen en een sticker op de achterruit "TEST CAR"

Ik dacht dat hij al uit was dus heb er niet zoveel aandacht aan geschonken. Maar hij leek we wel niet mis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
            Collision Warning met Autobrake en Adaptive Cruise Control
            bijster lelijk weggewerkt toch in vgl met mercedes...

bij Audi heb je ook zo'n idiote bol in de bumper

Comment

• Op Carscoop vind je enkele videofragmenten terug van testen die uitgevoerd worden met de XC60:
              - Hill descent test
              - Elk test
              - Camel test
              - High-speed test

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                bijster lelijk weggewerkt toch in vgl met mercedes...

bij Audi heb je ook zo'n idiote bol in de bumper
                Idd,dit konden ze mooier wegwerken.
                Het is te opvalllend en het verprutst het mooie front imho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten
                  Idd,dit konden ze mooier wegwerken.
                  Het is te opvalllend en het verprutst het mooie front imho
                  Idd, het ziet er nogal prutserig uit en verstoort het radiatorrooster
                  freude am fahren

Comment

Misschien wordt er vrijdagavond op de avant-premiere iets meer info gelost in dit verband.
                    Zegg, die avant-premiere, wanneer is die dan juist? of moet je daar een uitnodiging voor hebben om er binnen te mogen? mijn dealer had nochtans gezegd dat hij iets van uitnodigingen ging opsturen, maar dat was pas in september, dus wanneer is die premierer dan?

Comment

bron : swedespeed
                      Noordlaan, Dendermonde.

Al 2 maand heb ik ze bijna elke week zien passeren hier in de buurt, soms zelfs meerdere keren per week. Ze doen telkens dezelfde router zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thamasje Bekijk Berichten
                        Zegg, die avant-premiere, wanneer is die dan juist? of moet je daar een uitnodiging voor hebben om er binnen te mogen? mijn dealer had nochtans gezegd dat hij iets van uitnodigingen ging opsturen, maar dat was pas in september, dus wanneer is die premierer dan?

De avantpremiere is vanavond voor slechts 200 genodigden. Daarvoor ben je dus te laat om in te schrijven.

Vanaf morgen beginnen wel de XC60-roadshows waar je zonder uitnodiging vrij naartoe mag.

Binnen twee maanden zal de voorstelling bij de dealers zijn.

Comment

De avantpremiere is vanavond voor slechts 200 genodigden. Daarvoor ben je dus te laat om in te schrijven.

Vanaf morgen beginnen wel de XC60-roadshows waar je zonder uitnodiging vrij naartoe mag.

Binnen twee maanden zal de voorstelling bij de dealers zijn.
                          en de productie zou volgens het laatste nieuwe volgende week starten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                            en de productie zou volgens het laatste nieuwe volgende week starten
                            Dat klopt. Eerst de modellen voor dealers en de eerste bestellingen (waaronder een aantal van de forumleden hier).

Comment

Dat klopt. Eerst de modellen voor dealers en de eerste bestellingen (waaronder een aantal van de forumleden hier).
                              euhm wij hebben de onze vrij vroeg besteld maar willen de kleuren nog definitief bepalen, tot wanneer kan dat dan?? zou niet willen dat ze hem al gaan produceren zonder effectief te weten wat er op moet !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                                euhm wij hebben de onze vrij vroeg besteld maar willen de kleuren nog definitief bepalen, tot wanneer kan dat dan?? zou niet willen dat ze hem al gaan produceren zonder effectief te weten wat er op moet !
                                Oei, dat weet ik niet, misschien heb je nog wel wat tijd en zijn de allereersten niet bestemd voor de echte klanten. Jouw dealer moet daar in principe alles over weten.

Trouwens, om de kleuren te kiezen is het te hopen dat we op de roadshows verschillende modellen/kleuren kunnen zien.

Comment

Oei, dat weet ik niet, misschien heb je nog wel wat tijd en zijn de allereersten niet bestemd voor de echte klanten. Jouw dealer moet daar in principe alles over weten.

Trouwens, om de kleuren te kiezen is het te hopen dat we op de roadshows verschillende modellen/kleuren kunnen zien.
                                  awel dat dacht ik toch ook dat men daar nog kon kiezen

Comment

• Vandaag bij de dealer langs geweest;
                                    Hij had net een lijst van zijn bestelde XC60's binnen;

Leveringsdatum voor onze wagen zou 5 december zijn; nu goed voor een half maand schrijf ik die wagen niet meer in dus op 1 januari zullen we met de nieuwe XC60 rondbollen whoehoee.

Comment

W35 begint idd de productie maar de eerste 3000 wagens zijn testwagens voor dealers en nog niet klantverkocht.
                                      Ik denk dat het vanaf W38 zal zijn dat de eerste klantverkochte er zullen opzitten.

Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                                      euhm wij hebben de onze vrij vroeg besteld maar willen de kleuren nog definitief bepalen, tot wanneer kan dat dan?? zou niet willen dat ze hem al
                                      gaan produceren zonder effectief te weten wat er op moet !
                                      Volgens mijn dealer heb ik tijd tot eind september om alles nog te veranderen

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                      Vandaag bij de dealer langs geweest;
                                      Hij had net een lijst van zijn bestelde XC60's binnen;

Leveringsdatum voor onze wagen zou 5 december zijn; nu goed voor een half maand schrijf ik die wagen niet meer in dus op 1 januari zullen we met de nieuwe XC60 rondbollen whoehoee.
                                      Je hebt een maand tijd om je wagen in te schrijven,ik zou er gewoon mee bollen en maar pas vanaf 1 jan mijn papier binnen doen.
                                      Het zou moeten lukken dat je controle krijgt

Comment

• deze week ééntje zien rijden hier.
                                        heel knappe suv.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten

Je hebt een maand tijd om je wagen in te schrijven,ik zou er gewoon mee bollen en maar pas vanaf 1 jan mijn papier binnen doen.
                                          Het zou moeten lukken dat je controle krijgt
                                          Euh dat volg ik niet helemaal; Ge moet die wagen toch verzekeren? En verzekeren kan enkel toch mits nummerplaat, en nummerplaat = inschrijven

of mis ik hier iets???

Comment

Working...
                                          X