Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op Carscoop vind je enkele videofragmenten terug van testen die uitgevoerd worden met de XC60:
- Hill descent test
- Elk test
- Camel test
- High-speed test
Misschien wordt er vrijdagavond op de avant-premiere iets meer info gelost in dit verband.
Zegg, die avant-premiere, wanneer is die dan juist? of moet je daar een uitnodiging voor hebben om er binnen te mogen? mijn dealer had nochtans gezegd dat hij iets van uitnodigingen ging opsturen, maar dat was pas in september, dus wanneer is die premierer dan?
Zegg, die avant-premiere, wanneer is die dan juist? of moet je daar een uitnodiging voor hebben om er binnen te mogen? mijn dealer had nochtans gezegd dat hij iets van uitnodigingen ging opsturen, maar dat was pas in september, dus wanneer is die premierer dan?
De avantpremiere is vanavond voor slechts 200 genodigden. Daarvoor ben je dus te laat om in te schrijven.
Vanaf morgen beginnen wel de XC60-roadshows waar je zonder uitnodiging vrij naartoe mag.
Binnen twee maanden zal de voorstelling bij de dealers zijn.
Dat klopt. Eerst de modellen voor dealers en de eerste bestellingen (waaronder een aantal van de forumleden hier).
euhm wij hebben de onze vrij vroeg besteld maar willen de kleuren nog definitief bepalen, tot wanneer kan dat dan?? zou niet willen dat ze hem al gaan produceren zonder effectief te weten wat er op moet !
euhm wij hebben de onze vrij vroeg besteld maar willen de kleuren nog definitief bepalen, tot wanneer kan dat dan?? zou niet willen dat ze hem al gaan produceren zonder effectief te weten wat er op moet !
Oei, dat weet ik niet, misschien heb je nog wel wat tijd en zijn de allereersten niet bestemd voor de echte klanten. Jouw dealer moet daar in principe alles over weten.
Trouwens, om de kleuren te kiezen is het te hopen dat we op de roadshows verschillende modellen/kleuren kunnen zien.
Oei, dat weet ik niet, misschien heb je nog wel wat tijd en zijn de allereersten niet bestemd voor de echte klanten. Jouw dealer moet daar in principe alles over weten.
Trouwens, om de kleuren te kiezen is het te hopen dat we op de roadshows verschillende modellen/kleuren kunnen zien.
awel dat dacht ik toch ook dat men daar nog kon kiezen
Vandaag bij de dealer langs geweest;
Hij had net een lijst van zijn bestelde XC60's binnen;
Leveringsdatum voor onze wagen zou 5 december zijn; nu goed voor een half maand schrijf ik die wagen niet meer in dus op 1 januari zullen we met de nieuwe XC60 rondbollen whoehoee.
Dat klopt. Eerst de modellen voor dealers en de eerste bestellingen (waaronder een aantal van de forumleden hier).
W35 begint idd de productie maar de eerste 3000 wagens zijn testwagens voor dealers en nog niet klantverkocht.
Ik denk dat het vanaf W38 zal zijn dat de eerste klantverkochte er zullen opzitten.
euhm wij hebben de onze vrij vroeg besteld maar willen de kleuren nog definitief bepalen, tot wanneer kan dat dan?? zou niet willen dat ze hem al
gaan produceren zonder effectief te weten wat er op moet !
Volgens mijn dealer heb ik tijd tot eind september om alles nog te veranderen
Vandaag bij de dealer langs geweest;
Hij had net een lijst van zijn bestelde XC60's binnen;
Leveringsdatum voor onze wagen zou 5 december zijn; nu goed voor een half maand schrijf ik die wagen niet meer in dus op 1 januari zullen we met de nieuwe XC60 rondbollen whoehoee.
Je hebt een maand tijd om je wagen in te schrijven,ik zou er gewoon mee bollen en maar pas vanaf 1 jan mijn papier binnen doen.
Het zou moeten lukken dat je controle krijgt
Je hebt een maand tijd om je wagen in te schrijven,ik zou er gewoon mee bollen en maar pas vanaf 1 jan mijn papier binnen doen.
Het zou moeten lukken dat je controle krijgt
Euh dat volg ik niet helemaal; Ge moet die wagen toch verzekeren? En verzekeren kan enkel toch mits nummerplaat, en nummerplaat = inschrijven
Comment