Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
    Voila vandaag dus na een zware bevalling toch richting luik getrokken;

Zware bevalling in die zin, mijn wederhelft haar wagentje veranderde vandaag van eigenaar; Komiek hoe vrouwen zich kunnen hechten aan een wagen.

Nu kwam het dus goed uit dat we in Chaudfontain de XC60 irl konden bewonderen;

Handig detail dat vrouwen onmiddellijk opmerken:

De 'sjakoch' kunt ge makkelijk kwijt in de / of liever achter de middenconsole;

Ik denk dus dat die roadshow overal dezelfde wagens showt.
    ik denk dat die van mijn vouwke er niet achter kan momenteel.......na de betaling van auto dan weer wel

Comment

• De dealerintroductie deze week in Zweden:

bron : flickr.com edith&wim
      Last edited by ; 30/08/2008, 23:36.

Comment

• De Merac-velgen

bron : flickr.com edith&wim
        Last edited by ; 31/08/2008, 10:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
          ik heb het zelfde ext kleur int. duo pook en stuur biege +alu inleg en de donkere ramen velgen 18" merac
          nb dank aan nas voor de leuke foto's .ik had vorige week mijn toestel vergeten op de a.p en zo heb ik dan toch nog mooie foto's van het savill grey
          Ik heb ook de merac velg genomen.
          Iedereen neemt hier de zelfde kleuren precies straks rijden we allemaal met de zelfde wagen rond.
          @rdtrans;Welke extra's heb jij genomen?
          Last edited by ; 31/08/2008, 08:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten
            Ik heb ook de merac velg genomen.
            Iedereen neemt hier de zelfde kleuren precies straks rijden we allemaal met de zelfde wagen rond.
            @rdtrans;Welke extra's heb jij genomen?
            Ik ben van plan in 2009 een XC60 te bestellen.
            Ik kan je nu al zeggen dat het zeker niet dezelfde keuze als jullie zal zijn op de Merac velgen na.
            Ik twijfel nog tussen de volgende lakkleuren : Cosmic White, Electric Grey en zelfs zwart.
            Het Saville Grey is een heel mooie kleur maar een beetje te voorzichtige brave kleur, een tikkeltje "oud" zelfs (my personal opinion)
            Het interieur wordt dan zwart met alumimium.

Op deze foto vind ik de XC60 heel knap (velgen, vorm, lijnen...), alleen heb ik het niet zo op dat groen.
            Last edited by ; 31/08/2008, 10:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
              Ik ben van plan in 2009 een XC60 te bestellen.
              Ik kan je nu al zeggen dat het zeker niet dezelfde keuze als jullie zal zijn op de Merac velgen na.
              Ik twijfel nog tussen de volgende lakkleuren : Cosmic White, Electric Grey en zelfs zwart.
              Het Saville Grey is een heel mooie kleur maar een beetje te voorzichtige brave kleur, een tikkeltje "oud" zelfs (my personal opinion)
              Het interieur wordt dan zwart met alumimium.

Op deze foto vind ik de XC60 heel knap (velgen, vorm, lijnen...), alleen heb ik het niet zo op dat groen.
              Saville grey oogt idd een beetje braaf,in het zwart vind ik hem het mooist maar na een zwarte te hebben gehad doe ik het niet meer ivm onderhoud en krassen,het is bijna niet te onderhouden.
              Saville is ook donker maar dat is toch iets beter kwa onderhoud.
              In lichte kleuren vind ik de xc60 niet mooi(persoonlijk natuurlijk) zeker met de plastic delen die niet zijn meegespoten.
              Zwart interieur met alu is ook wel knap en onderhoudsvriendelijk maar het is zwart en er zit weinig sprankel in het interieur.
              Dat groen is knap op foto maar oogt niet mooi irl,deze velgen zijn via dealer en niet af fabriek,spijtig

Comment

• zwart interieur is ook niet onderhoudsvriendelijk: elk stofje en haartje of kruimeltje aarde / zand zie je erin of erop.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Congrats met de beslissing.
                  We zullen dus indentiek de zelfde wagen hebben kwa kleurencombinatie.
                  Ik heb wel het beige stuur en pook genomen,jij ook?of ben je bij zwart gebleven.
                  Voor de toekomstige eigenaars,wie heeft welke velg genomen op zijn xc60?
                  Voor 95 % (nog enig voorbehoud van partner) zal het Electric Silver worden met sandstone beige/espresso brown & alu middenconsole, velgen Merac.
                  Persoonlijk zou ik zelfs Lime Grass durven nemen. Maar ce que femme veut....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rudyvk Bekijk Berichten
                    Voor 95 % (nog enig voorbehoud van partner) zal het Electric Silver worden met sandstone beige/espresso brown & alu middenconsole, velgen Merac.
                    Persoonlijk zou ik zelfs Lime Grass durven nemen. Maar ce que femme veut....
                    Electric silver met beige/brown met de aluconsole smaken zijn natuurlijk persoonlijk maar deze combinatie zal echt afsteken tegen mekaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                      zwart interieur is ook niet onderhoudsvriendelijk: elk stofje en haartje of kruimeltje aarde / zand zie je erin of erop.
                      Klopt idd,maar is gemakkerlijker te verwijderen dan een wreef van een zwarte schoen bv op het bleke deurpaneel of zetels.
                      En dit zie je niet op zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                        Mislukte foto ..
                        Ben jij dat misschien

Comment

Ben jij dat misschien
                          Nope I am the one taking the pictures .. maar ux boodschap had just kunnen zijn als ik er op stond

NU bedoelde ik dat de snuit vervormt is

Comment

Electric silver met beige/brown met de aluconsole smaken zijn natuurlijk persoonlijk maar deze combinatie zal echt afsteken tegen mekaar.
                            Dat vind ik ook, het is totaal fout
                            Electric silver heeft een blauwe schijn en dat past absoluut niet bij een beige-bruin interieur.

Comment

• Comment

1ste wagen heeft die 19 inch velgen verdomd wat zijn die knap.

Comment

1ste wagen heeft die 19 inch velgen verdomd wat zijn die knap.
                                  Nog :

Comment

Nog :
                                    jaja het is al goed ,volgend jaar toch eens kijken aftermarket.
                                    Zo'n wagen verdient toch minstens 19"
                                    Zaterdag heb ik een aanloopwagen gekregen omdat mijn wagen verkocht is.
                                    Een 440 van 16j oud met 271000km,man wat een kot.
                                    Normaal zit ik er niet mee in om te wachten op een nieuwe wagen maar nu zal ik echt blij zijn als we 8 weken verder zijn.
                                    Omgekeerd mag ik blij zijn dat ik een wagen heb want ik heb die echt nodig.
                                    Last edited by ; 01/09/2008, 08:45.

Comment

• Opmerking;De knopjes voor de zetelverwarming staan beide rechts
                                      Ze draaien de console naar de bestuurder voor het gebruikersgemak en ze doen dan zoiets.
                                      Ze konden dit toch L,R gedaan hebben?
                                      Idem achteraan,de knopjes staan beide op de rechterkant .

Comment

• Rijimpressie van autoweek.
                                        Ze zijn bijzonder positief moet ik zeggen.

Comment

Rijimpressie van autoweek.
                                          Ze zijn bijzonder positief moet ik zeggen.
                                          http://www.autoweek.nl/rijimpressies...D=786&cache=no
                                          Idd al positief.
                                          Nog even wachten op meer gedetailleerde testen.
                                          Last edited by ; 02/09/2008, 10:42.

Comment

Working...
                                          X