Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
    Ik vind het een vrij zinloze optie.
    Zinloos zou ik het zeker niet noemen.
    Ik vind het zelfs een vrij handig iets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten
      Zinloos zou ik het zeker niet noemen.
      Ik vind het zelfs een vrij handig iets.
      dat is ook de reden dat ik wil op wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
        mijn wagen was voorzien om geleverd te worden op 20 of 21/11/08.maar omdat er problemen zijn met de achterklep hebben ze verteld dat dit nu maar pas eind Januari 2009 zou worden.We bestelde dan onze wagen op 15/03/08.wat vinden jullie daarvan?
        wij hebben midden maart besteld maar er is ons altijd gezegd december of januari, alleen heel even enkele weken geleden dat het al november zou kunnen zijn maar even snel weer gecounterd
        denk dat je er niet veel aan kan doen hoor, tenzij zonder die optie bestellen, je moet voor jezelf uitmaken of je dat echt nodig vindt
        tenslotte: echt belangrijk zijn 4 wielen en een motor toch ? de rest is luxe

Comment

• bedankt voor de reactie g320c!

Comment

• Comment

Waar is da erges? Oe komt gij tog aan al die foto's??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thamasje Bekijk Berichten
                Waar is da erges? Oe komt gij tog aan al die foto's??
                In Beesd in Nederland, bij Volvocars NL.
                Hoe kom ik daar allemaal aan ? Sommige zijn door mezelf gemaakt, en de rest is zoeken...

Comment

welke kleur zou dit zijn?op foto is het moeilijk te zien (electric silver metallic of cameleo, blue pearl of grijs?
                  Last edited by ; 17/09/2008, 22:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                    welke kleur zou dit zijn?op foto is het moeilijk te zien (electric silver metallic of cameleo, blue pearl of grijs?
                    426 Silver metallic (gewoon zilver metallic dus)

Comment

• Teknikens Värld är Sveriges främsta biltidning som ger dig de senaste nyheterna och de bästa testerna av nya och begagnade bilar.

Comment

• Die zilveren 'baard' (zoals ik het noem) vooraan van de Summumversie vind'k niet zo mooi, al vind ik de alu-kit die achteraan geplaats wordt - met oa de twee uitlaatpijpen - dan weer wel héél mooi.. het interieur straalt sowieso klasse uit
                        freude am fahren

Comment

• Volgens ik heb vernomen,zij de testwagens die op onze wegen reden met zweedse nummerplaaten terug naar zweden,het testen zou op zijn einde zijn hier bij ons in België.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                            Die zilveren 'baard' (zoals ik het noem) vooraan van de Summumversie vind'k niet zo mooi, al vind ik de alu-kit die achteraan geplaats wordt - met oa de twee uitlaatpijpen - dan weer wel héél mooi.. het interieur straalt sowieso klasse uit
                            Voor alle duidelijkheid,het sierprofiel voorbumper is niet standaard op de summum maar is een aparte optie op gelijk welke uitrusting.

Comment

Voor alle duidelijkheid,het sierprofiel voorbumper is niet standaard op de summum maar is een aparte optie op gelijk welke uitrusting.
                              Ja?! Dat verandert de zaak natuurlijk. Ik zou er alleszins niet voor kiezen, want 'k vind het een beetje een raar zicht. Anders is de XC60 wel 'n topauto!
                              freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                Ja?! Dat verandert de zaak natuurlijk. Ik zou er alleszins niet voor kiezen, want 'k vind het een beetje een raar zicht. Anders is de XC60 wel 'n topauto!
                                Achteraan zou ik nog durven nemen maar idd vooraan vind ik het ook niet knap.
                                Spijtig dat de 2 uitlaatpijpen enkel voorzien zijn op de T6 en niet op de dieselversies.

Comment

Achteraan zou ik nog durven nemen maar idd vooraan vind ik het ook niet knap.
                                  Ik heb ook nog niemand gezien of gehoord die deze vreemde sik van voor mooi vindt.
                                  Het is een lelijke miskleun.
                                  Ik hoop dat er snel een andere versie van verschijnt zonder die hoog opgetrokken horizontale lijn onder de gebogen grill.
                                  Last edited by ; 18/09/2008, 20:43.

Comment

• Meer foto's en testfilm op :

Comment

• hmm, best wel een mooi en apart kleurtje!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Ik heb ook nog niemand gezien of gehoord die deze vreemde sik van voor mooi vindt.
                                        Het is een lelijke miskleun.
                                        Ik hoop dat er snel een andere versie van verschijnt zonder die hoog opgetrokken horizontale lijn onder de gebogen grill.
                                        ik heb de mijne wel zo besteld.Ik vind hem wat stoerder lijken zo.

Comment

• de eerste test verslagen

Last edited by ; 22/02/2010, 21:28.

Comment

Working...
                                          X