Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door freddy s Bekijk Berichten
    ik was nog een beetje aan het twijfelen tussen XC60 en Q5, maar met die condities zal ik vlug bij Volvo mijn handtekening gaan zetten
    Het is een echte schande voor de mensen die één besteld hebben in Maart 2008.We moeten ongeveer 10 maand wachten,kopen een wagen zonder hem bij de daeler te zien,zonder elektrische achterklep,zonder zilveren dakraels enz.....en met tal van problemen,en hij is nog eens niet geleverd en nu dit nog!
    Wat doet volvo België voor deze klanten?Ze laten ze gewoon in de kou staan.Ik ben een volvo liefhebber,maar bij mijn volgende aankoop zal ik zeker eens langs gaan bij Audi!
    De Q5 is dus toch de betere keuze
    wachttijd ( voorlopig ) 5 maand
    wel met elektrische achterklep
    wel met zilveren dakrails
    sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
      De Q5 is dus toch de betere keuze
      wachttijd ( voorlopig ) 5 maand
      wel met elektrische achterklep
      wel met zilveren dakrails
      De zilverkleurige dakrails zijn al geen probleem meer.
      En als jij voor een gelijkwaardige Volvo XC60/Audi Q5 voor de Q5 graag 7500 Euro meer betaalt, dan geef ik je gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
        Het is een echte schande voor de mensen die één besteld hebben in Maart 2008.We moeten ongeveer 10 maand wachten,kopen een wagen zonder hem bij de daeler te zien,zonder elektrische achterklep,zonder zilveren dakraels enz.....en met tal van problemen,en hij is nog eens niet geleverd en nu dit nog!
        Wat doet volvo België voor deze klanten?Ze laten ze gewoon in de kou staan.Ik ben een volvo liefhebber,maar bij mijn volgende aankoop zal ik zeker eens langs gaan bij Audi!
        Waarom die heisa ?
        Als je van die conditie geniet, dan kan je bij Volvo naar je korting fluiten.
        Wat is dan het probleem ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
          Waarom die heisa ?
          Als je van die conditie geniet, dan kan je bij Volvo naar je korting fluiten.
          Wat is dan het probleem ?

Ben jij zo zeker dat je geen korting meer krijgt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porsche rs Bekijk Berichten
            Ben jij zo zeker dat je geen korting meer krijgt ?
            Geen korting of veel minder korting.

Comment

Geen korting of veel minder korting.
              Het zou niet juist zijn moesten de mensen die maanden geleden een XC 60 bestelden nu meer moeten betalen dan iemand die vandaag één koopt.

Ik ben er vrijwel zeker van dat in de huidige crisis je bij bepaalde dealers een XC60 aan scherpe condities kunt kopen.

Comment

• 'k ben net terug van een xc60 voorstelling in Moeskroen,we werden zeer hartelijk ontvangen en er was een zeer leuke sfeer,een zeer mooie voorstelling van de xc 60 in tal van uitvoeringen.Voor mij was dit één van de mooiste voorstellingen dat ik heb mee gemaakt.Lekkere hapjes,drank enz..
                In iedergeval bedankt aan de mensen die deze voorstelling hebben voorbereid.Dit vind ik nog eens een mooie zet naar de kopers(klanten )toe
                men kon er het verschil zien tussen een xc 60,xc70 en xc90 .
                Ik moet wel toegeven dat ik wel hoop dat de mijne nu snel wordt geleverd
                nog 30 nachtjes slapen
                Last edited by ; 08/11/2008, 02:01.

Comment

De zilverkleurige dakrails zijn al geen probleem meer.
                  En als jij voor een gelijkwaardige Volvo XC60/Audi Q5 voor de Q5 graag 7500 Euro meer betaalt, dan geef ik je gelijk.
                  Ik betaal voor mijn Q5 1828.17€ meer dan voor een gelijkwaardige XC60 ( prijs gemaakt bij ACC ) met de door mij toegevoegde opties en dankzij de aankoop van de Q5 in Duitsland waar de prijzen lager zijn en dat heb ik er meer dan graag voor over.
                  sigpic

Comment

Ik betaal voor mijn Q5 1828.17€ meer dan voor een gelijkwaardige XC60 ( prijs gemaakt bij ACC ) met de door mij toegevoegde opties en dankzij de aankoop van de Q5 in Duitsland waar de prijzen lager zijn en dat heb ik er meer dan graag voor over.
                    kan u mij de gegevens van de dealer in Duitsland bezorgen aub.

Comment

Een Q5 heeft geen City Safety.
                      Bovendien is vergelijken met een wagen die in Duitsland wordt besteld appelen met peren vergelijken. Dan moet je in Duitsland ook een offerte laten maken voor een XC60.

Comment

koop dan wagen via cardoen........

Comment

Een Q5 heeft geen City Safety.
                          Bovendien is vergelijken met een wagen die in Duitsland wordt besteld appelen met peren vergelijken. Dan moet je in Duitsland ook een offerte laten maken voor een XC60.
                          Ik wil dan ook geen city safety; dit is hier blijkbaar het enige en veel gebruikte argument om toch een XC60 te kopen.

In Duitsland kost een volvo meer als in Belgie ( online offerte ) in Belgie kan je betere voorwaarden krijgen; volgens mijn mening zijn enkel Duitse wagens zijn de moeite om in Duitsland aan te kopen.
                          sigpic

Comment

koop dan wagen via cardoen........

Bij Cardoen kan je niet zelf je wagen samenstellen; zij verkopen enkel basiswagens of wagens met goedkope packs( volgens land van herkomst )
                            sigpic

Comment

Bij Cardoen kan je niet zelf je wagen samenstellen; zij verkopen enkel basiswagens of wagens met goedkope packs( volgens land van herkomst )
                              weet ik wel, maar dit is net het zelfde als een wagen in een ander land te bestellen,in ieder land zijn er een aantal dingen die verschillen,het zijn soms maar de kleine dingen zoals bv brandblustoestel,of een verbanddoos,die hier wel verpicht zijn en in sommige landen dan weer niet

Comment

Ik wil dan ook geen city safety; dit is hier blijkbaar het enige en veel gebruikte argument om toch een XC60 te kopen.

In Duitsland kost een volvo meer als in Belgie ( online offerte ) in Belgie kan je betere voorwaarden krijgen; volgens mijn mening zijn enkel Duitse wagens zijn de moeite om in Duitsland aan te kopen.
                                City safety is helemaal niet het argument voor de meesten om een XC60 te kopen. Ik wilde maar gewoon aangeven dat City safety op de XC60 zit maar niet op een Q5 te krijgen is waardoor je de wagens al moeilijker kan vergelijken.

Jij koopt je wagen in Duitsland: prima keuze , mooie wagen!
                                Maar ik denk dat als men de poespas van rompslomp errond en de heen-en-weer kilometertjes naar Duitsland ook effectief in rekening brengt, dat dan het verschil nog groter zal zijn.

Als je de versies correct naast mekaar plaatst is de XC60 volgens de officiele catalogusprijs altijd goedkoper in Duitsland dan de XC60 in Belgie, geen rekening houdend met mogelijke kortingen ...
                                Last edited by ; 09/11/2008, 18:09.

Comment

in Zweden zal hij dan weer goedkoper zijn ...

Comment

• DE KORTINGEN OP HET SUMMUM, STAAT NIET MEER VERMELD OP DE VOLVO SITE!!!

ik heb vandaag opgemerkt dat ze het pakket niet meer aanbieden voor 800€.
                                    ik denk dat ze het begrepen hebben bij volvo Brussel,dat veel klanten daar niet akkoord mee waren
                                    Last edited by ; 09/11/2008, 15:57.

Comment

Beste B2F4U,

eigenlijk vraag ik me af waarom je hier in deze topic iets post.

Het is uw goed recht om voor de Q5 te kiezen ipv een XC60; Maar wat probeert ge hier nu eigenlijk in deze topic duidelijk te maken?

Dat een Q5 better value for money is? En dat iedereen maar een Q5 moet bestellen?

Probeer aub niet het rationele argument van prijs aan te halen om je gelijk te bekomen mbt je voorkeur voor een Q5.
                                      Audi's laten mijn hart altijd sneller slaan, en denkt ge nu echt dat bijv. ikzelf niet geïnformeerd / onderhandeld heb op een vergelijkbare Q5???
                                      En ik kan het u zwart op wit laten zien dat , wat jij dan als gelijk beschouwt, 18 duizend en een klets euro's meer zal moeten neergedokt worden voor een Q5.

En ik heb het in deze niet over basis basis versies met dan enkele opties.

Ik herinner me de Tiguan launch nog goed, kreeg ik ook zo een vergelijkingssheet opgestuurd die moest aantonen dat ie in feite niet duurder was als zijn concurrenten..

Komaan hè iedereen weet dat prijs geen USP is van duitse wagens. Simpel
                                      Zal er een kwaliteitsverschil zijn? Wellicht wel maar of het een dermate meerprijs waart is???

Soit ik wil maar zeggen dat ik de repliek of bijdrage in deze topic maar povertjes vind. En nogmaals cool dat ge de Q5 beter vindt, no problem ik zou zeggen congratz met je beslissing ge gaat er geen spijt van hebben;

Comment

DE KORTINGEN OP HET SUMMUM, STAAT NIET MEER VERMELD OP DE VOLVO SITE!!!

ik heb vandaag opgemerkt dat ze het pakket niet meer aanbieden voor 800€.
                                        ik denk dat ze het begrepen hebben bij volvo Brussel,dat veel klanten daar niet akkoord mee waren
                                        So? Zullen ze deze actie toch laten doorgaan?
                                        Ik ga wel met u akkoord dat Volvo tegenwoordig niet zo erg gestructureerd en duidelijk overkomt. Zelfs hun dealers klagen hierover.

Er zou een soort fair systeem moeten bestaan; Uiteraard OK dat Volvo acties zet, maar mensen die op dat moment nog een wagen in bestelling hebben staan zouden PRO-actief benaderd moeten worden om het te compenseren.

Het zou de klant loyaliteit enkel doen toenemen.

Vb ik kom net terug uit de States; bij het inchecken in mijn hotel, wist de receptionist te zeggen: sir we will book 68 dollar less / day than stated on your reservation.

Nice .. zonder het te vragen scheelt het 340 dollar ..
                                        Gevolg is wel dat ik dit hotel zeker terug zal boeken bij een volgende beurs.

Comment

• @B2F4U en anderen

We zijn hier ook een vergelijking aan 't maken tussen de volvo XC60 en de audi Q5 (en BMW 5-serie 2.0 D).
                                          Jammer genoeg heeft de volvo XC 60 2.4 D GT de minder fiscaalvriendelijke motor (ecoscore = 55) ten opzichte van de audi Q5 2.0 tdi (ecoscore= nog niet bepaald).
                                          Daarentegen vinden we de binnenruimte van de volvo wel heel goed, gezien mijn grotere gestalte. Hoe zit dat bij de audi Q5?

Heb jij toevallig de binnenafmetingen van de audi Q5? Antwoord: Bij de audi Q5 bedraagt deze 104.3 cm voor de bestuurder (bij volvo X60 = 99.0 cm)

Vooral de ruimte voor de bestuurder interesseert ons. Bij de volvo bedraagt die 99.0 cm (zie figuur)
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by ; 12/11/2008, 21:27. Reden: Bijkomende info ontvangen

Comment

Working...
                                          X