Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik had al een vermoeden dat hij rond de €37000 ging liggen qua kostprijs.
De Nederlandse prijs is €47950 voor de standaard versie.
Heb dan eventjes snel het verschil berekend van de XC90 in Nederland en in België ( telkens de standaard versie) en zo dan het verschil van de XC60 in Nederland er af getrokken, om de Belgische prijs te bekomen.
De nieuwe Volvo XC60
De veiligste en de mooiste
• De eerste crossover van Volvo
• Veiligheid op onovertroffen niveau
• Sportief weggedrag
• Verkoopdoelstelling: 75.000 exemplaren per jaar; 1.500 in Nederland
• Verkoop begint in oktober 2008
Ach zo..... .
Het is toch wel raar hé, dat de arbeiders in Gent nog niet wisten hoeveel hij ging kosten.
Voor hem te bouwen zitten we er met onze neus op, maar voor de rest... pfff.
Hij is lekker! Na de nieuwe V70 en een klein beetje ook de C30 vreesde ik even voor de achterkant van de nieuwe volvo's, maar deze heeft een lekker kontje
Ach zo..... .
Het is toch wel raar hé, dat de arbeiders in Gent nog niet wisten hoeveel hij ging kosten.
Voor hem te bouwen zitten we er met onze neus op, maar voor de rest... pfff.
Waarom is dat raar ?
Dat is toch in elke andere fabriek van eender welk product ook zo als men iets nieuws opstart.
Waarom is dat raar ?
Dat is toch in elke andere fabriek van eender welk product ook zo als men iets nieuws opstart.
Vind ik ook...
voor mij is het ook moeilijk om de reactie van den toerist te plaatsen;
Als dit een algemeen statement is dat voortvloeit uit wat leeft aan de kant vd productie, ai ai moeten we ons hart dan vasthouden voor binnenkort weer een staking?
Ik begrijp het echt niet goed: DEZE XC60 is super!! IRL overtuigt ie langs alle kanten. De modellen in Genève waren wellicht pre-producties maar ik kan enkel hopen dat zij-die-er-dagdagelijks-met-hun-neus-erop-zitten de productie auto's van eenzelfde niveau maken.
Waarom kan men niet meer fier zijn op het feit dat men mee verantwoordelijk is / bouwt aan zo een wagen.
Laat me de rol even omdraaien; denk je nu echt dat iemand van de marketing of commerciële afdeling eerder op de hoogte is van bijvoorbeeld een verbeterd productieproces of het invoeren van andere zaken gerelateerd aan de productie? NEEN dat zult gij eerder weten.
ter zake:
Dit is een serieuze wagen, eentje waar andere merken rekening mee moeten houden;
Weet niet goed waar ze de wagen willen positioneren maar hij is ABSOLUUT de meerdere van de Kuga, De Tiguan en al zijn consoorten; Als je erin zit voel je dat gewoon;
Super zetels, die wagen ademt continue VEILIGHEID uit maar dan in een zeer dynamisch jasje!
Neen, neen , het was mischien een beetje verkeerd uitgedrukt, mij excuus hiervoor.
1- Een nieuwe staking zit er zeker niet aan te komen! De Amerikanen en Zweden zouden dat niet zo leuk vinden ( onze toekomst zou er wel eens van kunnnen afhangen)
2- De modellen van in Genevé zijn inderdaad pre-produktie modellen.
3- De auto's pre produktie of gewone produktie worden steeds met de grootste zorg gebouwd. Kwaliteit staat steeds voorop.
4- We zijn zeker fier dat we die wagen en onze andere wagens mogen bouwen (heel belangrijk de dag van vandaag!)
Het is gewoon, vroeger waren we sneller op de hoogte van zulke dingen.
Het is als werknemer niet altijd even leuk om via andere kanalen iets te vernemen. ( als jezelf heel dicht bij de bron zit)
Neen, neen , het was mischien een beetje verkeerd uitgedrukt, mij excuus hiervoor.
1- Een nieuwe staking zit er zeker niet aan te komen! De Amerikanen en Zweden zouden dat niet zo leuk vinden ( onze toekomst zou er wel eens van kunnnen afhangen)
2- De modellen van in Genevé zijn inderdaad pre-produktie modellen.
3- De auto's pre produktie of gewone produktie worden steeds met de grootste zorg gebouwd. Kwaliteit staat steeds voorop.
4- We zijn zeker fier dat we die wagen en onze andere wagens mogen bouwen (heel belangrijk de dag van vandaag!)
Het is gewoon, vroeger waren we sneller op de hoogte van zulke dingen.
Het is als werknemer niet altijd even leuk om via andere kanalen iets te vernemen. ( als jezelf heel dicht bij de bron zit)
De toekomst zal altijd wel van stakingen afhangen. En ik denk niet dat "De Amerikanen en Zweden" een staking ooit leuk zullen vinden.
Het flagrantste voorbeeld zijn de arbeiders van Ford Genk die een goed jaar geleden nog voor behoud van de fabriek in België staakten en vorige maand willen ze al opslag in tegenstelling wat toen in de CAO's is overeengekomen. Dat is pas met je job spelen. En dan nog te beseffen dat zij een zeer goed loon hebben in verglijking met andere arbeiders.
Comment