nederlandse quick guide en handleiding
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk Berichtenniet beklaagd?
Comment
-
Ik heb vandaag 2 XC60's gezien, eentje kwam net van de garage, brand new, pas geleverd en met een fiere chauffeur. Ik met m'n smerige V70 naast een blinkende XC60, 't was een leuk contrast. Thumbs up gegeven!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniMeGeen tijd aan verspillen of woorden aan vuilmaken joh!
On topic : wat een prachtige wagen. Hier en daar heb ik al gelezen dat er zelfs een 2.0d op de markt komt in de toekomst. Dit schept mogelijkheden hier ...Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk BerichtenHeel mooi, dat zijn nu echt mijn lievelingsvelgjes zie. Nogal duur, helaas... Deze uitvoering, maar dan in het wit mogen ze altijd bij mij komen parkeren. 'k Zal er met plezier een paar toerkes mee doen... yeah!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenZo dus :
Comment
-
ik vind die velgen ook maar zozo, en net iets beter passen op een zwarte. Die strookjes alu komen zo amateuristisch over, het lijkt niet altijd alsof de spaken doorlopen door een alukleurige cirkel. De stukjes tussen de spaken hadden misschien ook beter in alu geweest.
Zo?
-
Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichtenne witte xc60 ziet er toch nie uit
Comment
-
ON-TOPIC aub, taalfouten ga je maar zoeken en verbeteren op het dikke van Dale forum.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichtenvalt tegen
Cosmic White is mooi op een C30 maar niet op een XC60.
Dan is gewoon wit mooier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenVind ik ook.
Cosmic White is mooi op een C30 maar niet op een XC60.
Dan is gewoon wit mooier.
Comment
Comment