Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
eind januari heb ik een een zwarte xc60 summum 24d besteld. Ik heb eerder ergens gelezen dat de auto in productie gaat wanneer je een brief van evolvo met code ontvangt. Kan iemand dit bevestigen ?
Heeft er tevens iemand ervaring met een handgeschakelde reca ? verbruik ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Napo Bekijk Berichteneind januari heb ik een een zwarte xc60 summum 24d besteld. Ik heb eerder ergens gelezen dat de auto in productie gaat wanneer je een brief van evolvo met code ontvangt. Kan iemand dit bevestigen ?
Ik heb de brief/box van Volvo zo'n vier weken gekregen voor de levering van mijn wagen. Dit kan volgens mij wel kloppen, want in die week heb ik op de laatste dag nog een aanpassing kunnen doorvoeren; dan zou ie in productie gaan. Verbruik van een vriend zonder rica 8,5 handgeschakeld (gemiddeld). Heden met mijn automaat na 1000 km 10 l. (zonder rica). Wachten duurt lang, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Napo Bekijk Berichteneind januari heb ik een een zwarte xc60 summum 24d besteld. Ik heb eerder ergens gelezen dat de auto in productie gaat wanneer je een brief van evolvo met code ontvangt. Kan iemand dit bevestigen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk BerichtenIk heb de brief/box van Volvo zo'n vier weken gekregen voor de levering van mijn wagen. Dit kan volgens mij wel kloppen, want in die week heb ik op de laatste dag nog een aanpassing kunnen doorvoeren; dan zou ie in productie gaan. Verbruik van een vriend zonder rica 8,5 handgeschakeld (gemiddeld). Heden met mijn automaat na 1000 km 10 l. (zonder rica). Wachten duurt lang, niet?
Comment
-
Kan iemand mij zijn ervaringen meedelen met het Premium sound systeem?
Ik vind dat ik alleen de muziek van voor uit goed hoor, het achtergeluid blijft wat achterwege. Ik mis dus iets om te zeggen dat het geluid perfect is.
Ik heb zelf de instellingen aangepast naar achterste rij toe, maar het resultaat blijft hetzelfde...
1000 euro extra zonder de subwoofer vind ik dan ook overdreven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk BerichtenRdtrans, dan moet je volgens mij wel een sportief rijder zijn. Is 9l niet haalbaar met gemiddelde rijstijl?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtenik heb al een xc 60 van in 2008,en ik kan u melden dat dit niet klopt ,ik neem het gemiddeld over stad en snelwegen en heb nog altijd een verbruik na 4000km van gemiddeld 9,3l
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtenzowel ikzelf als mijn vrouw rijden met de wagen we rijden wel normaal en houden ons aan de opgegeven snelheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk BerichtenIs de rica zijn meerprijs waard? Wat heeft dit gekost, of kan dit niet meegedeeld worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk BerichtenDan zal ik mijn hoop op 9l maar opbergen. In de nieuwe reeks motoren (Drive-model) is 9l zelf uit den boze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenDit nieuwe stuur (hier een foto uit het MY2010 S80 interieur) zal vanaf MY2010 ook te zien zijn op alle Momentum- en Summum- uitvoeringen van de XC60
Haha, ik ga tekenen voor een MY2010, dit stuurtje is alvast een mooie plus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenik reed ernet in 't donker achter een XC60. Die achterlichten zijn echt wel heel mooi in 't donker als ze branden!freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenDe mijne zal volgens Volvo maar 6 liter gaan gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poele Bekijk BerichtenDat "volgens Volvo" moeten we wel met een korreltje zout nemen, maar hij zal volgens mij wel een pak minder verbruiken dan mijn 10l.
En in werkeijkheid ook.
Dus, ik heb hoop dat het met de XC60 ook zo zal zijn...
Comment
Comment