De plaatsing op de nieuwe voertuigen zal nu wel het probleem niet vormen, denk ik. Ik zou me meer de vraag stellen; wat als ik eens een velg beschadigd heb door een ongeval, een boordsteen of dergelijke, zal ik dan nog aan 1 enkele velg geraken binnen een jaar of 2, of 5.... Stel dat je binnen die afzienbare tijd dan plots 4 nieuwe velgen moet kopen voor je wagen die je zo graag ziet met die bepaalde velg...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Mijne is besteld (kon tot eind vorige week nog met extra salonkorting)
XC60 Fwd 175pk
- Summum Pack (zwart leder, alu middenconsole) Elektr. achterklep terug standaard
- Velgen Mantus
- Metaalkleur
- Parkeersensoren voor
- Achterruiten extra verduisterd
Enkel de kleur moeten we nog def. vastleggen. We twijfelen tss. zwart en saville grey (populair hoor ik...) Wat zijn jullie ervaringen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenWat ik niet begrijp is hoe Volvo zijn prijzen kan blijven verdedigen .
v.b XC 60 D5 Summum = 41790 eur
XC 90 D5 Summum = 54460 eur !!!!!!
Zo een groot prijsverschil voor klonen van elkaar ?
Of zou het toch te maken hebben met prestige ?
Maar het prijsverschil is inderdaad in verhouding wel groot...
Comment
-
voila, 'k ging het net zeggen; derde zetelrij niet vergeten? En als je die zetels niet nodig hebt, dan krijg je een grotere koffer, niet onbelangrijk in zo een segment.
En ik ben iemand die geld over heeft voor comfortabele vering tov sportievere vering, en zou me dus eerder een xc90 kopen dan een xc60 moest ik er niet moeten naar kijken.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AndyV Bekijk BerichtenDe plaatsing op de nieuwe voertuigen zal nu wel het probleem niet vormen, denk ik. Ik zou me meer de vraag stellen; wat als ik eens een velg beschadigd heb door een ongeval, een boordsteen of dergelijke, zal ik dan nog aan 1 enkele velg geraken binnen een jaar of 2, of 5.... Stel dat je binnen die afzienbare tijd dan plots 4 nieuwe velgen moet kopen voor je wagen die je zo graag ziet met die bepaalde velg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenHet zijn inderdaad dure cm 's . Of heeft Volvo zijn XC 60 onder de Q5 , X3 , GLK 's willen positioneren ?
Bovendien, als Volvo met een wagen moet concurreren tegen een gelijk(w)aardige Audi of BMW, dan moet de wagen 10% goedkoper zijn dan die van Audi of BMW, anders kiezen er véél voor de BMW of de Audi.
Dat heeft niks met kwaliteit of wat dan ook te maken, maar eerder met de sucker-factor:
Een groot deel van de mensen kiest namelijk uit kuddegeest of uit onzekerheid. In dat geval dreigt de underdog te verliezen. En Volvo heeft qua imago op dat vlak beslist wat achterstand t.o.v. Audi, BMW en Mercedes.
Qua positionering echter heb ik Volvo nog nooit horen zeggen dat de XC60 tegenover wat dan merk ook moet concurreren. In alles wat ik lees wordt uitgegaan van de eigen kwaliteiten, en het zijn de (kandidaat) kopers die er een concurrent voor de Q5 en consorten in zien. Bewijs dat de strategie goed werkt!
Wat natuurlijk helpt is dat de XC90 Volvo al veel geloofwaardigheid heeft bezorgd op vlak van SUV's door redelijk vroeg aanwezig te zijn in dit segment.
Comment
-
Op Fifth Gear was vorige week een test van de XC60 uitgevoerd door Tom Ford. Hij was over het algemeen positief, maar zou hem niet kopen indien hij een wagen in dit segment zocht.
Zijn conclussie; Deze wagen koop je met je hoofd en niet met je hart... Welke hij wel zou kiezen zei hij er wel niet bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenOp Fifth Gear was vorige week een test van de XC60 uitgevoerd door Tom Ford. Hij was over het algemeen positief, maar zou hem niet kopen indien hij een wagen in dit segment zocht.
Zijn conclussie; Deze wagen koop je met je hoofd en niet met je hart... Welke hij wel zou kiezen zei hij er wel niet bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenOp Fifth Gear was vorige week een test van de XC60 uitgevoerd door Tom Ford. Hij was over het algemeen positief, maar zou hem niet kopen indien hij een wagen in dit segment zocht.
Wedden dat de Dacia Logan plots onweerstaanbaar wordt als hij zou worden omgedoopt tot een Audi Logan of een BMW Logan? Bij wijze van spreken he... Ik wil niemand beledigen.
Comment
-
Daar maakt geen enkele Duitser of Zweed een kans...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenIn Groot-Brittannie willen ze alleen maar een Landrover als het op 4x4 aankomt.
Daar maakt geen enkele Duitser of Zweed een kans...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtenwe hebben vandaag een steen in de voorruit gekregen..vrijdag zal deze worden hersteld.Het begint al leuk te worden,gelukkig is ze maar enkel gebarsten
Ik heb toch de indruk dat er veel meer steenslag is na vorstperiode.
Waarschijnlijk te wijten aan het vriezen en de gestrooide zouten die onze banen kapot krijgen.
Comment
Comment