Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Toerist Bekijk Berichten
    Neen, neen , het was mischien een beetje verkeerd uitgedrukt, mij excuus hiervoor.
    1- Een nieuwe staking zit er zeker niet aan te komen! De Amerikanen en Zweden zouden dat niet zo leuk vinden ( onze toekomst zou er wel eens van kunnnen afhangen)
    2- De modellen van in Genevé zijn inderdaad pre-produktie modellen.
    3- De auto's pre produktie of gewone produktie worden steeds met de grootste zorg gebouwd. Kwaliteit staat steeds voorop.
    4- We zijn zeker fier dat we die wagen en onze andere wagens mogen bouwen (heel belangrijk de dag van vandaag!)

Het is gewoon, vroeger waren we sneller op de hoogte van zulke dingen.
    Het is als werknemer niet altijd even leuk om via andere kanalen iets te vernemen. ( als jezelf heel dicht bij de bron zit)

k tnx voor de toelichting!

En als insider moogt ge ons ook wat nieuws geven hé

Comment

• Hoe groot is hij aan de binnenkant? Kleiner dan een V70 maar groter dan een V50? Wij hebben een V50 en die gaat wel nog een jaar of 4 bollen, maar dan... en ik zou nooit SUV-rijder worden!

Enfin, het is een mogelijk alternatief voor binnen een paar jaren maar dan moet hij ruimte genoeg bieden en hij mag geen drinker zijn zoals de meeste SUV's. Ik vrees er dus voor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
        Hoe groot is hij aan de binnenkant? Kleiner dan een V70 maar groter dan een V50? Wij hebben een V50 en die gaat wel nog een jaar of 4 bollen, maar dan... en ik zou nooit SUV-rijder worden!

Enfin, het is een mogelijk alternatief voor binnen een paar jaren maar dan moet hij ruimte genoeg bieden en hij mag geen drinker zijn zoals de meeste SUV's. Ik vrees er dus voor...

Kofferruimte:
        XC60 : 495 liter tot 1455 liter

V50 : 417 liter tot 1307 liter
        XC70 en V70: 575 liter tot 1600 liter
        XC90 : 615 liter tot 1837 liter

Ook de andere interieurmaten zijn allemaal groter dan de V50, zo is er achter 5cm meer aan beenruimte.
        Last edited by ; 09/03/2008, 14:55.

Comment

• Merci! Deze wagen wordt dus een mogelijkheid (indien niet te dorstig)! Hoewel men de V50 een "kleine" auto noemt is hij voor mij op alle vlakken zeer bevredigend, ook qua binnenruimte. Binnen enkele jaren zijn de kinderen wel wat groter en kan een ietwat grotere wagen.

Ik ben ook benieuwd naar de volgende V50...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
            Merci! Deze wagen wordt dus een mogelijkheid (indien niet te dorstig)! Hoewel men de V50 een "kleine" auto noemt is hij voor mij op alle vlakken zeer bevredigend, ook qua binnenruimte. Binnen enkele jaren zijn de kinderen wel wat groter en kan een ietwat grotere wagen.

Ik ben ook benieuwd naar de volgende V50...
            Nog ter info:
            Met vergelijkbare opties is de XC60 een € 4000 goedkoper dan een BMW X3.
            De Land Rover Freelander II is dan weer zo een € 2000 goedkoper dan de XC60.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
              Nog ter info:
              Met vergelijkbare opties is de XC60 een € 4000 goedkoper dan een BMW X3.
              De Land Rover Freelander II is dan weer zo een € 2000 goedkoper dan de XC60.
              dan zou ik wrs toch eerder naar de freelander neigen... mijn gedacht hé

Comment

• duur en aan de kleine kant... mag ik dat zeggen?
                V70 lijkt me dan de betere koop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                  duur en aan de kleine kant... mag ik dat zeggen?
                  V70 lijkt me dan de betere koop
                  Klein is hier relatief denk ik.
                  Natuurlijk is de V70 groter, maar geen 4x4, en bijvoorbeeld in 2.0D-versie is de basis-V70 goedkoper inderdaad.
                  Bovendien is de XC60 van in het begin al voorzien van de Kinetic-versie , waarvoor je bij de V70 nog moet bij betalen.
                  Met de komst van de tweewiel-aangedreven diesel volgend jaar zal men wel goedkoper uitvallen.

Mijn voorkeur gaat uit naar de XC60 omdat hij niet zo lang is dan de V70, hoger zit, en een nog betere standaard en veiligheidsuitrusting heeft.

Het hangt er gewoon vanaf wat je precies van je wagen verwacht.

Comment

• swedespeed.com

Comment

• 2.4 D AWD 36.700 €
                      D5 AWD 37.400 €
                      T6 AWD geartr 50.050 €

Standaard o.a. :
                      Zwarte roofrails
                      radio met CD-speler
                      bandenreparatiekit met compressor
                      vierwielaandrijving, dakspoiler
                      Hill Descent Control
                      17 inch lichtmetalen wielen in Segin-design
                      verlichte make-up spiegel aan passagierszijde
                      twee frontairbags
                      zijairbags voorin, raamairbags
                      Dynamic Stability & Traction Control
                      centrale vergrendeling
                      Electronic Climate Control
                      verwarmde buitenspiegels
                      elektrisch bedienbare portierramen rondom
                      in 40:20:40 neerklapbare achterbank
                      in hoogte en diepte verstelbaar stuurwiel
                      armsteun achter met bekerhouders
                      stuurwielbediening audio
                      cruise control
                      City Safety (systeem ter voorkoming van aanrijding bij lage snelheid)
                      mistlampen
                      verlichte make-up spiegel aan bestuurderszijde
                      alu-inleg dashboard.

Momentum + € 2550
                      Kinetic +
                      2V-aansluiting in kofferruimte
                      automatisch dimmende binnenspiegel
                      boodschappentashouder
                      elektrisch bedienbare achterklep
                      elektrisch inklapbare buitenspiegels
                      select-lederen bekleding
                      parkeersensoren
                      waterafstotende voorruiten.

Summum + € 4650
                      Momentum + 18 inch velgen
                      adaptieve bi-xenon-verlichting
                      aluminiumkleurige roofrails
                      houtinleg middenconsole
                      verwarmde voorstoele
                      luxe vloermatten
                      elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen

Bron : Volvonews.tk
                      Last edited by ; 10/03/2008, 17:51.

Comment

• geen 2.0d zoals in de V70?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                          geen 2.0d zoals in de V70?
                          Zeker nog niet in 2009, misschien later wel.

Comment

• Comment

• Damn seg

Ik vind ik echt een prachtige wagen met bakken karakter en personaliteit. Dat interieur is schitterend, heel modern en strak. Deze kar is Swede².

Comment

• Gewoon zalig die Volvo. Ooit komt er zo één op de oprit te staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                  Gewoon zalig die Volvo. Ooit komt er zo één op de oprit te staan.
                                  Make that 2.

Moest ik nu een mid-size SUV kopen, meteen deze. T6 graag.

Comment

• Prachtwagen, maar het blijft een SUV...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                      Zeker nog niet in 2009, misschien later wel.
                                      Ik betwijfel dat.

M'n kop eraf als er in 2009 nog geen 2.0D te krijgen zal zijn in de XC60. Met die motor zal de XC60, ook buiten België, het meest van al verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ik betwijfel dat.

M'n kop eraf als er in 2009 nog geen 2.0D te krijgen zal zijn in de XC60. Met die motor zal de XC60, ook buiten België, het meest van al verkopen.
                                        Vogens de informatie bij de Volvo-dealer die ik heb gekregen, wordt er midden volgend jaar (2009) een 2.4D FWD beschikbaar.
                                        In de loop van 2009 wordt bekend gemaakt welke FWD-varianten er nog verder zullen volgen.
                                        Maar in 2009 al een 2.0D FWD ? Volgens Volvocars Belgium alleszins niet...

Maar goed, ze hebben de 2.0D ook sneller in de V70 gestoken dan verwacht...

Comment

• Ik vind hem stukken mooier dan de XC90. Heb ik nooit echt mooi gevonden. Qua uiterlijk vooral.
                                          Echter, wij (m'n vrouwtje en ik) zijn niet zo een monovolume-SUV-MPV-...-fanaten. De volgende zal waarschijnlijk weer een V zijn. (maar nog niet voor direct, eerst de huidige wat verder laten renderen)

Binnenin eeft hij alles wat ik mooi vind: een echte console, naar de bestuurder toegedraaid, I like it. Ik vreesde al dat het aan het verdwijnen was, maar hier is ze nog altijd aanwezig.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X