Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Al die gimmicks.. ze zullen wel een nut hebben maar ik rijd toch liever zelf.

De Volvo V70 waarmee m'n vader en ik een tijdje geleden gereden hebben had zo'n systeem dat met rode lampjes je waarschuwde wanneer je bijna ging botsen (ofzo) .. super irritant .. de bestuurder rijdt met de wagen, niet de computers in de wagen. Driver involvement is toch nog een punt dat ze bij Volvo mogen verbeteren.

Comment

• *zet zijn Volvo-muts op*
                        ze moeten gewoon de concurrentie volgen of voor zijn voor die 5% gegoede klanten die veel te veel geld wil geven voor die gimmicks en anders op een ander zouden gaan omdat ze het niet kunnen krijgen op hun nieuwe wagen.
                        Wie echt graag zelf rijdt, hoeft die opties gewoon niet te nemen
                        *zwiert Volvo-muts weer in de hoek van de kamer*

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          *zet zijn Volvo-muts op*
                          ze moeten gewoon de concurrentie volgen of voor zijn voor die 5% gegoede klanten die veel te veel geld wil geven voor die gimmicks en anders op een ander zouden gaan omdat ze het niet kunnen krijgen op hun nieuwe wagen.
                          Wie echt graag zelf rijdt, hoeft die opties gewoon niet te nemen
                          *zwiert Volvo-muts weer in de hoek van de kamer*
                          De City-Safety zit al standaard op de XC60, dus dat is al geen bij te betalen gimmick.
                          De nieuwe veiligheidsvoorzieningen op de XC60 leveren ook 10% korting op van de autoverzekering bij Volvo-Insurance.

Comment

• Prachtige wagen

En al die veiligheidsmiddelen en waanzinnige opties

/me is grote fan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Al die gimmicks.. ze zullen wel een nut hebben maar ik rijd toch liever zelf.

De Volvo V70 waarmee m'n vader en ik een tijdje geleden gereden hebben had zo'n systeem dat met rode lampjes je waarschuwde wanneer je bijna ging botsen (ofzo) .. super irritant .. de bestuurder rijdt met de wagen, niet de computers in de wagen. Driver involvement is toch nog een punt dat ze bij Volvo mogen verbeteren.
                              Wanneer ging jij bijna botsen?

Al die elektronische brol, de concurrenten doen het ook en het is steeds een stap dichter bij auto's die volledig uit hun eigen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                De City-Safety zit al standaard op de XC60, dus dat is al geen bij te betalen gimmick.
                                ...
                                in dat geval heeft william dinges gelijk! Eigenlijk betaal je er wel voor dan.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  in dat geval heeft william dinges gelijk! Eigenlijk betaal je er wel voor dan.
                                  Je betaalt ook in vele auto's voor ESP en andere stabiliteitscontroles. Dan neemt de auto het ook van je over.
                                  Ik vind dat geen gimmicks maar aspecten van veiligheid.
                                  Wil je ze niet, dan zet je ze gewoon af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                    Vogens de informatie bij de Volvo-dealer die ik heb gekregen, wordt er midden volgend jaar (2009) een 2.4D FWD beschikbaar.
                                    In de loop van 2009 wordt bekend gemaakt welke FWD-varianten er nog verder zullen volgen.
                                    Maar in 2009 al een 2.0D FWD ? Volgens Volvocars Belgium alleszins niet...

Maar goed, ze hebben de 2.0D ook sneller in de V70 gestoken dan verwacht...
                                    Ik heb nikske informatie hè, 't zijn gewoon m'n guts die me dat ingeven. Volvo snakt toch, net zoals elk ander "gezond" automerk, naar verkoopsaantallen. En eerlijk gezegd zie ik deze XC60 in de klasse van de X3 férm goed scoren (fleet), maar niet met als minimumversie een 2.4D 4WD.

Of misschien toch, ik kan er glad neffes zitten uiteraard.

Comment

• Dit is de enige en weinig flatterende foto die ik genomen heb van de XC60 op het salon van Genève. Het koetswerk oogt echter heel fris en modern en ik vermoed dat deze wel succes zal hebben.

Last edited by ; 13/03/2008, 20:58.

Comment

• kvraag me af wrm ze telkens een astra mee op die tekeningeskes zetten... wrs omdat gm ook zwaar met die gimmicks bezig is... of meer realistischer, gwn toeval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Al die gimmicks.. ze zullen wel een nut hebben maar ik rijd toch liever zelf.

Awel zo dacht ik ook

totdat ik die simulators heb gedaan in Genève;

En het is echt wel gebruiksvriendelijk zonder irritant te worden.

Comment

Working...
                                          X