Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Al die gimmicks.. ze zullen wel een nut hebben maar ik rijd toch liever zelf.
De Volvo V70 waarmee m'n vader en ik een tijdje geleden gereden hebben had zo'n systeem dat met rode lampjes je waarschuwde wanneer je bijna ging botsen (ofzo) .. super irritant .. de bestuurder rijdt met de wagen, niet de computers in de wagen. Driver involvement is toch nog een punt dat ze bij Volvo mogen verbeteren.
Comment
-
*zet zijn Volvo-muts op*
ze moeten gewoon de concurrentie volgen of voor zijn voor die 5% gegoede klanten die veel te veel geld wil geven voor die gimmicks en anders op een ander zouden gaan omdat ze het niet kunnen krijgen op hun nieuwe wagen.
Wie echt graag zelf rijdt, hoeft die opties gewoon niet te nemen
*zwiert Volvo-muts weer in de hoek van de kamer*__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten*zet zijn Volvo-muts op*
ze moeten gewoon de concurrentie volgen of voor zijn voor die 5% gegoede klanten die veel te veel geld wil geven voor die gimmicks en anders op een ander zouden gaan omdat ze het niet kunnen krijgen op hun nieuwe wagen.
Wie echt graag zelf rijdt, hoeft die opties gewoon niet te nemen
*zwiert Volvo-muts weer in de hoek van de kamer*
De nieuwe veiligheidsvoorzieningen op de XC60 leveren ook 10% korting op van de autoverzekering bij Volvo-Insurance.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAl die gimmicks.. ze zullen wel een nut hebben maar ik rijd toch liever zelf.
De Volvo V70 waarmee m'n vader en ik een tijdje geleden gereden hebben had zo'n systeem dat met rode lampjes je waarschuwde wanneer je bijna ging botsen (ofzo) .. super irritant .. de bestuurder rijdt met de wagen, niet de computers in de wagen. Driver involvement is toch nog een punt dat ze bij Volvo mogen verbeteren.
Al die elektronische brol, de concurrenten doen het ook en het is steeds een stap dichter bij auto's die volledig uit hun eigen rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenDe City-Safety zit al standaard op de XC60, dus dat is al geen bij te betalen gimmick.
...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenin dat geval heeft william dinges gelijk! Eigenlijk betaal je er wel voor dan.
Ik vind dat geen gimmicks maar aspecten van veiligheid.
Wil je ze niet, dan zet je ze gewoon af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenVogens de informatie bij de Volvo-dealer die ik heb gekregen, wordt er midden volgend jaar (2009) een 2.4D FWD beschikbaar.
In de loop van 2009 wordt bekend gemaakt welke FWD-varianten er nog verder zullen volgen.
Maar in 2009 al een 2.0D FWD ? Volgens Volvocars Belgium alleszins niet...
Maar goed, ze hebben de 2.0D ook sneller in de V70 gestoken dan verwacht...
Of misschien toch, ik kan er glad neffes zitten uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAl die gimmicks.. ze zullen wel een nut hebben maar ik rijd toch liever zelf.
Awel zo dacht ik ook
totdat ik die simulators heb gedaan in Genève;
En het is echt wel gebruiksvriendelijk zonder irritant te worden.
Comment
Comment