Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten... wachten op levering en dat is nu al een jaar
Er kan nu niemand voorspellen dat als je je XC60 in november bestelt dat je dan nog een jaar moet wachten.
Dat je nu zo lang moet wachten heeft gewoon te maken met het feit dat het nog meer dan een half jaar duurt vooraleer de productie opstart.
Als in 2009 de S40 en V50 nog verder zakken in verkoop, omdat ze niet meer zo nieuw zijn, zal men in Gent wel een tandje bijsteken op de productie van de XC60 zoals VW dat nu ook doet met de Tiguan.
Nogmaals : ik laat me helemaal niet opjagen door een verkoper.
En rdtrans zal de zijne eind november wel krijgen hoor, samen met de introductiewagens van de dealers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenbedoel je met uitzicht T6 de dubbele uitlaat?? hoe bestel je die??
Comment
-
Et voila, zo geschiede op een late vrijdagnamiddag net voor paasweekend, maar eens een nice paasei gaan bestellen:
Deze veelbesproken XC60;
De prijslijsten en alle info waren net van gisteren binnen; Volgende week moet ik wel nog terug aangezien het nu een manuele offerte was en niet eentje in het systeem. In ieder geval was het de eerste bestelling van de XC60 in de garage en we hebben dus de zekerheid over één van de 11 "Intro-bestellingen"
Heb een vraagje aan de echte volvo adepten: Klopt het dat de 2.4D motor 100% identiek is aan de D5? I knowdat boring etc = zijn maar is er niks verschillend technisch dan buiten wat software?
Ik heb me door de verkoper / eigenaar laten ompraten naar een Diesel; Oorspronkelijk had ik de T6 in gedachte..
Het is dus wel een volledig uitgeruste wagen;
XC60 Summum
492 Metaalkleur
Panoramisch Dak
Mobility Pack
Family Pack (kon niet ontbreken ..)
Security Pack
Advanced Safety Pack
Park Assit Camera
Getinte ruiten achter
Homelink
ACC: Ipod aansluiting en Verlichte deurdrempels (gek genoeg vond mijn vrouw deze cool)
Interieur = G116 (Softbeige / espresso) = zoals ge overal op de persfoto's ziet
Exterieur kleur is nog niet fixed
Ook twijfel ik over het Four-C gegeven dus laat jullie advies maar komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenEt voila, zo geschiede op een late vrijdagnamiddag net voor paasweekend, maar eens een nice paasei gaan bestellen:
Deze veelbesproken XC60;
De prijslijsten en alle info waren net van gisteren binnen; Volgende week moet ik wel nog terug aangezien het nu een manuele offerte was en niet eentje in het systeem. In ieder geval was het de eerste bestelling van de XC60 in de garage en we hebben dus de zekerheid over één van de 11 "Intro-bestellingen"
Heb een vraagje aan de echte volvo adepten: Klopt het dat de 2.4D motor 100% identiek is aan de D5? I knowdat boring etc = zijn maar is er niks verschillend technisch dan buiten wat software?
Ik heb me door de verkoper / eigenaar laten ompraten naar een Diesel; Oorspronkelijk had ik de T6 in gedachte..
Het is dus wel een volledig uitgeruste wagen;
XC60 Summum
492 Metaalkleur
Panoramisch Dak
Mobility Pack
Family Pack (kon niet ontbreken ..)
Security Pack
Advanced Safety Pack
Park Assit Camera
Getinte ruiten achter
Homelink
ACC: Ipod aansluiting en Verlichte deurdrempels (gek genoeg vond mijn vrouw deze cool)
Interieur = G116 (Softbeige / espresso) = zoals ge overal op de persfoto's ziet
Exterieur kleur is nog niet fixed
Ook twijfel ik over het Four-C gegeven dus laat jullie advies maar komen
Comment
-
Nog over die 2.0D
Ik zag daarstraks op een billboard dat zelfs de S80 in 2.0D beschikbaar is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten2 liters, of kleiner roelen
Hybride
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten...
Heb een vraagje aan de echte volvo adepten: Klopt het dat de 2.4D motor 100% identiek is aan de D5? I knowdat boring etc = zijn maar is er niks verschillend technisch dan buiten wat software?
Ik heb me door de verkoper / eigenaar laten ompraten naar een Diesel; Oorspronkelijk had ik de T6 in gedachte..
...
ACC: Ipod aansluiting en Verlichte deurdrempels (gek genoeg vond mijn vrouw deze cool)
Interieur = G116 (Softbeige / espresso) = zoals ge overal op de persfoto's ziet
Ook twijfel ik over het Four-C gegeven dus laat jullie advies maar komen
Wat waren zijn argumenten om de T6 niet te nemen en wel de diesel?
Die verlichte deurdrempels worden echt een rage, wel cool eigenlijk (zag ze eerder al bij jaguar, mazda 6, ...)
Four C is echt wel zijn geld waard. 't Is te zeggen, op alle modellen waarop het tot nu toe getest geweest is was het een knoppeke dat plezant is Er is een zeer duidelijk verschil. Bij de T5 was het zelf van normaal comfortabel naar beenhard.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtendubbele uitlaat is niet van volvo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenEt voila, zo geschiede op een late vrijdagnamiddag net voor paasweekend, maar eens een nice paasei gaan bestellen:
Deze veelbesproken XC60;
De prijslijsten en alle info waren net van gisteren binnen; Volgende week moet ik wel nog terug aangezien het nu een manuele offerte was en niet eentje in het systeem. In ieder geval was het de eerste bestelling van de XC60 in de garage en we hebben dus de zekerheid over één van de 11 "Intro-bestellingen"
Heb een vraagje aan de echte volvo adepten: Klopt het dat de 2.4D motor 100% identiek is aan de D5? I knowdat boring etc = zijn maar is er niks verschillend technisch dan buiten wat software?
Ik heb me door de verkoper / eigenaar laten ompraten naar een Diesel; Oorspronkelijk had ik de T6 in gedachte..
Het is dus wel een volledig uitgeruste wagen;
XC60 Summum
492 Metaalkleur
Panoramisch Dak
Mobility Pack
Family Pack (kon niet ontbreken ..)
Security Pack
Advanced Safety Pack
Park Assit Camera
Getinte ruiten achter
Homelink
ACC: Ipod aansluiting en Verlichte deurdrempels (gek genoeg vond mijn vrouw deze cool)
Interieur = G116 (Softbeige / espresso) = zoals ge overal op de persfoto's ziet
Exterieur kleur is nog niet fixed
Ook twijfel ik over het Four-C gegeven dus laat jullie advies maar komen
mooi machien dat je besteld hebt en ongeveer hetzelfde als wat ik in gedachten had, T6 zegt me ook wel wat maar benzine gezien veel afstanden toch niet echt aan mij besteed + allicht hoger verbruik. Uw interieur is knap, ik vind alleen moeilijk welk ext erbij te nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenEt voila, zo geschiede op een late vrijdagnamiddag net voor paasweekend, maar eens een nice paasei gaan bestellen:
Deze veelbesproken XC60;
Dat gaat vooruit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten2.4D en D5 zijn inderdaad slechts verschillend "op een chip na". Die wel wat geld kost en destijds was het verschil bij de dealer tussen een 2.4D en een D5 groter dan de prijs van een chip dacht ik...
Wat waren zijn argumenten om de T6 niet te nemen en wel de diesel?
Die verlichte deurdrempels worden echt een rage, wel cool eigenlijk (zag ze eerder al bij jaguar, mazda 6, ...)
Four C is echt wel zijn geld waard. 't Is te zeggen, op alle modellen waarop het tot nu toe getest geweest is was het een knoppeke dat plezant is Er is een zeer duidelijk verschil. Bij de T5 was het zelf van normaal comfortabel naar beenhard.
verschil in PK tussen 2.4 en D5 is niet enorm maar ik denk wel dat je dat voelt.
wij hebben indertijd onze 90 ook laten chippen naar 211 pk, ik moet zeggen dat je dat verschil erg voelt al vind ik nu dat hij soms zenuwachtiger optrekt dan in het begin, ik twijfel toch of ik hem nog naderhand zou laten chippen, ik denk bvb dat dat wel leuk is in combi met de Four-C
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenEn hoeveel moet je neerleggen voor deze wagen (als we dat mogen weten)
gezien de volledige uitrusting zeer scherpe prijs (voor 2.4D met chiptuning door garage naar 220pk)
48,6k voor de D5
en 55k voor de T6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenik ga die Four-C bestellen denk ik, dat rijdt volgens verkoper echt wel stukken sportiever, onze huidige 90 vind ik te comfortabel rijden zeker op hogere snelheid, dan mag hij wel wat meer plakken, nu ja dat probleem ga je met een SUV natuurlijk altijd wel meer hebben wegens hoogte wagen
mooi machien dat je besteld hebt en ongeveer hetzelfde als wat ik in gedachten had, T6 zegt me ook wel wat maar benzine gezien veel afstanden toch niet echt aan mij besteed + allicht hoger verbruik. Uw interieur is knap, ik vind alleen moeilijk welk ext erbij te nemen
Idem hier de exterieur kleuze is nog niet rond; Echt moeilijk.. Ik ga het aan mijn lieftallige wederhelft overlaten.
De T6 werd me afgeraden owv de herverkoopwaarde / terugneemwaarde;
Moest het mijn eigen dagelijkse wagen worden, dan twijfelde ik geen seconde, nu ga ik de ratio wat meer laten spelen.
Vandaag toch nog eens wat gedetailleerde info opzoeken van de motor.
Want als het echt identiek is (de 2.4d en de D5) dan kan ik met het prijsverschil beter de four-c optie nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenop de T6 wel
MAAR MIJN GARAGE ZAL EEN NAMAAK ER OP STEKEN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenvoorname reden lijkt me al het prijsverschil tussen T6 en D5 ...
verschil in PK tussen 2.4 en D5 is niet enorm maar ik denk wel dat je dat voelt.
wij hebben indertijd onze 90 ook laten chippen naar 211 pk, ik moet zeggen dat je dat verschil erg voelt al vind ik nu dat hij soms zenuwachtiger optrekt dan in het begin, ik twijfel toch of ik hem nog naderhand zou laten chippen, ik denk bvb dat dat wel leuk is in combi met de Four-C
het is bij mij wel de eerste keer dat ik het op een ps wgen laat doen
in het verleden heb ik laten doen op een iveco bestelwagen van 130pk naar 160pk , het verbruik was merkelijk lager maar ik had problemen met de collektor die niet was aangepast
ik hoop dat de moteren van volvo er wel tegen kunnen
Comment
Comment