Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan je de XC60 al configureren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten
      @NAS
      kan je die prijslijst eens inscannen?
      Op de nederlandse volvo site kan je die al vinden maar de prijzen zijn mij iets te duur
      Check pm.
      Heb hem in PDF.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
        Check pm.
        Heb hem in PDF.
        pm send

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Kan je de XC60 al configureren?
          Nog niet op de configurator.

Comment

• @jvw50
            thx voor de lijst
            Ik heb trouwens deze week vernomen door de grote vraag en interesse dat ze 2000 xc60 meer gaan maken dit jaar.19000 stuks ipv 17000.
            Dit is zeer goed nieuws voor volvo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
              46k BTW incl.

gezien de volledige uitrusting zeer scherpe prijs (voor 2.4D met chiptuning door garage naar 220pk)

48,6k voor de D5

en 55k voor de T6
              Merci, en idd in mijn ogen ook een scherpe prijs tov de naaste concurrenten.

Comment

• Et voila, zo geschiede op een late vrijdagnamiddag net voor paasweekend, maar eens een nice paasei gaan bestellen:

Deze veelbesproken XC60;

De prijslijsten en alle info waren net van gisteren binnen; Volgende week moet ik wel nog terug aangezien het nu een manuele offerte was en niet eentje in het systeem. In ieder geval was het de eerste bestelling van de XC60 in de garage en we hebben dus de zekerheid over één van de 11 "Intro-bestellingen"

Heb een vraagje aan de echte volvo adepten: Klopt het dat de 2.4D motor 100% identiek is aan de D5? I knowdat boring etc = zijn maar is er niks verschillend technisch dan buiten wat software?

Ik heb me door de verkoper / eigenaar laten ompraten naar een Diesel; Oorspronkelijk had ik de T6 in gedachte..

Het is dus wel een volledig uitgeruste wagen;

XC60 Summum
                492 Metaalkleur
                Panoramisch Dak
                Mobility Pack
                Family Pack (kon niet ontbreken ..)
                Security Pack
                Advanced Safety Pack
                Park Assit Camera
                Getinte ruiten achter
                Homelink

ACC: Ipod aansluiting en Verlichte deurdrempels (gek genoeg vond mijn vrouw deze cool)

Interieur = G116 (Softbeige / espresso) = zoals ge overal op de persfoto's ziet

Exterieur kleur is nog niet fixed

Ook twijfel ik over het Four-C gegeven dus laat jullie advies maar komen
                Proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                  DE MIJNE ZAL OOK NAAR 220PK GECHIPT WORDEN
                  DE KOSTPRIJS BIJ VOLBO WAS 800€+BTW MAAR IK HEB HET KADO GEKREGEN
                  het is bij mij wel de eerste keer dat ik het op een ps wgen laat doen
                  in het verleden heb ik laten doen op een iveco bestelwagen van 130pk naar 160pk , het verbruik was merkelijk lager maar ik had problemen met de collektor die niet was aangepast
                  ik hoop dat de moteren van volvo er wel tegen kunnen
                  ok komt er dus op neer dat je beter een 2.4 neemt dan een D5 en deze laat chippen, right?
                  ik wil m morgen bestellen
                  ben er absoluut nog niet over de kleur uit maar bon, die kan nog aangepast worden, ik heb wat schrik van dat brons in t echt, ik denk eerder aan een donkere kleur met beige interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                    ok komt er dus op neer dat je beter een 2.4 neemt dan een D5 en deze laat chippen, right?
                    ik wil m morgen bestellen
                    ben er absoluut nog niet over de kleur uit maar bon, die kan nog aangepast worden, ik heb wat schrik van dat brons in t echt, ik denk eerder aan een donkere kleur met beige interieur
                    ik heb het ook 2.4 genomen voor de biv
                    het kleur is wel gedurfd maarja het is iets anders dan zwart,bauw of grijs
                    en bij terrra brons past het Softbeige / Espresso Brown interieur zeer goed
                    ik had 20jaar terug een honda in zo'n kleur
                    ps heb je de prijslijst goed ontvangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                      46k BTW incl.

gezien de volledige uitrusting zeer scherpe prijs (voor 2.4D met chiptuning door garage naar 220pk)

48,6k voor de D5

en 55k voor de T6
                      amai da's wel een stuk minder dan offerte die ik heb, hoeveel korting heb je gekregen??
                      ik 9 % maar ik kom aan 55500 incl btw voor de D5, heb wel wat meer eropzitten, als geartronic, four-c, parkassists v en a en camera, getinte ruiten, sierprofiel achter en zijdeuren, homelink en premium sound. en verder alle packs maar die heb jij ook
                      probleem is altijd bij die opties en packs dat je daar geen korting op krijgt he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                        amai da's wel een stuk minder dan offerte die ik heb, hoeveel korting heb je gekregen??
                        ik 9 % maar ik kom aan 55500 incl btw voor de D5, heb wel wat meer eropzitten, als geartronic, four-c, parkassists v en a en camera, getinte ruiten, sierprofiel achter en zijdeuren, homelink en premium sound. en verder alle packs maar die heb jij ook
                        probleem is altijd bij die opties en packs dat je daar geen korting op krijgt he
                        Dat is al heel iets anders

Comment

• fleetkorting is ook afhankelijk van bedrijf tot bedrijf. M'n vorige werkgever kreeg ongeveer 13%, maar die had ook zo een 50-tal bestellingen per jaar...
                          Privé-personen krijgen ong max 9% en inderdaad met speciale versies en packs wordt het serieus cijferen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• 19 inch

Momenteel te kijk op het autosalon van New York.
                            Last edited by ; 25/03/2008, 13:03.

Comment

• Bangelijk knap. Wanneer zouden de eerste geleverd worden of is daarover nog niets van bekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                Bangelijk knap. Wanneer zouden de eerste geleverd worden of is daarover nog niets van bekend?
                                November 2008.

Comment

• Prachtig in die bronskleur.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Prachtig in die bronskleur.
                                    Ik vind die bronskleur maar niks.

Dan nog liever zwart :

Last edited by ; 25/03/2008, 15:26.

Comment

• Hier nog wat XC60-kleurtjes:

Savile Grey Pearl

Comment

Hier nog wat XC60-kleurtjes:

Savile Grey Pearl
                                        dat vond ik precies ook niet mis, alhoewel zegt ook nie veel op foto, grijs is ook maar grijs
                                        dat brons oogt nu beter zo op foto
                                        ik weet het echt niet, ik vind al die kleuren maar raar
                                        gewoon ne zwarte met beige interieur, da's denk ik nog het mooist

Comment

Ik vind die bronskleur maar niks.

Dan nog liever zwart :

toch ne knappe wagen vind ik, veel beter dan de 90

Comment

Working...
                                          X