Kan je de XC60 al configureren?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten@NAS
kan je die prijslijst eens inscannen?
Op de nederlandse volvo site kan je die al vinden maar de prijzen zijn mij iets te duur
Heb hem in PDF.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKan je de XC60 al configureren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten46k BTW incl.
gezien de volledige uitrusting zeer scherpe prijs (voor 2.4D met chiptuning door garage naar 220pk)
48,6k voor de D5
en 55k voor de T6
Comment
-
Et voila, zo geschiede op een late vrijdagnamiddag net voor paasweekend, maar eens een nice paasei gaan bestellen:
Deze veelbesproken XC60;
De prijslijsten en alle info waren net van gisteren binnen; Volgende week moet ik wel nog terug aangezien het nu een manuele offerte was en niet eentje in het systeem. In ieder geval was het de eerste bestelling van de XC60 in de garage en we hebben dus de zekerheid over één van de 11 "Intro-bestellingen"
Heb een vraagje aan de echte volvo adepten: Klopt het dat de 2.4D motor 100% identiek is aan de D5? I knowdat boring etc = zijn maar is er niks verschillend technisch dan buiten wat software?
Ik heb me door de verkoper / eigenaar laten ompraten naar een Diesel; Oorspronkelijk had ik de T6 in gedachte..
Het is dus wel een volledig uitgeruste wagen;
XC60 Summum
492 Metaalkleur
Panoramisch Dak
Mobility Pack
Family Pack (kon niet ontbreken ..)
Security Pack
Advanced Safety Pack
Park Assit Camera
Getinte ruiten achter
Homelink
ACC: Ipod aansluiting en Verlichte deurdrempels (gek genoeg vond mijn vrouw deze cool)
Interieur = G116 (Softbeige / espresso) = zoals ge overal op de persfoto's ziet
Exterieur kleur is nog niet fixed
Ook twijfel ik over het Four-C gegeven dus laat jullie advies maar komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk BerichtenDE MIJNE ZAL OOK NAAR 220PK GECHIPT WORDEN
DE KOSTPRIJS BIJ VOLBO WAS 800€+BTW MAAR IK HEB HET KADO GEKREGEN
het is bij mij wel de eerste keer dat ik het op een ps wgen laat doen
in het verleden heb ik laten doen op een iveco bestelwagen van 130pk naar 160pk , het verbruik was merkelijk lager maar ik had problemen met de collektor die niet was aangepast
ik hoop dat de moteren van volvo er wel tegen kunnen
ik wil m morgen bestellen
ben er absoluut nog niet over de kleur uit maar bon, die kan nog aangepast worden, ik heb wat schrik van dat brons in t echt, ik denk eerder aan een donkere kleur met beige interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenok komt er dus op neer dat je beter een 2.4 neemt dan een D5 en deze laat chippen, right?
ik wil m morgen bestellen
ben er absoluut nog niet over de kleur uit maar bon, die kan nog aangepast worden, ik heb wat schrik van dat brons in t echt, ik denk eerder aan een donkere kleur met beige interieur
het kleur is wel gedurfd maarja het is iets anders dan zwart,bauw of grijs
en bij terrra brons past het Softbeige / Espresso Brown interieur zeer goed
ik had 20jaar terug een honda in zo'n kleur
ps heb je de prijslijst goed ontvangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten46k BTW incl.
gezien de volledige uitrusting zeer scherpe prijs (voor 2.4D met chiptuning door garage naar 220pk)
48,6k voor de D5
en 55k voor de T6
ik 9 % maar ik kom aan 55500 incl btw voor de D5, heb wel wat meer eropzitten, als geartronic, four-c, parkassists v en a en camera, getinte ruiten, sierprofiel achter en zijdeuren, homelink en premium sound. en verder alle packs maar die heb jij ook
probleem is altijd bij die opties en packs dat je daar geen korting op krijgt he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenamai da's wel een stuk minder dan offerte die ik heb, hoeveel korting heb je gekregen??
ik 9 % maar ik kom aan 55500 incl btw voor de D5, heb wel wat meer eropzitten, als geartronic, four-c, parkassists v en a en camera, getinte ruiten, sierprofiel achter en zijdeuren, homelink en premium sound. en verder alle packs maar die heb jij ook
probleem is altijd bij die opties en packs dat je daar geen korting op krijgt he
Comment
-
fleetkorting is ook afhankelijk van bedrijf tot bedrijf. M'n vorige werkgever kreeg ongeveer 13%, maar die had ook zo een 50-tal bestellingen per jaar...
Privé-personen krijgen ong max 9% en inderdaad met speciale versies en packs wordt het serieus cijferen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenBangelijk knap. Wanneer zouden de eerste geleverd worden of is daarover nog niets van bekend?
Comment
-
Prachtig in die bronskleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPrachtig in die bronskleur.
Dan nog liever zwart :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenHier nog wat XC60-kleurtjes:
Savile Grey Pearl
dat brons oogt nu beter zo op foto
ik weet het echt niet, ik vind al die kleuren maar raar
gewoon ne zwarte met beige interieur, da's denk ik nog het mooist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenIk vind die bronskleur maar niks.
Dan nog liever zwart :
Comment
Comment