Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenProficiat met de bestelling.
Het bestelsysteem van de fabriek gaat pas open rond half augustus.
Nu bestellen heeft dus nog niet veel zin, buiten dat je je voorschot al kwijt bent.
De prijzen zullen in het najaar niet anders zijn dan vandaag aangezien dit de prijzen zijn van MY2009.
De dealers krijgen hun eerste introwagens ook pas begin november.
wij hebben wel geen voorschot moeten betalen dus voor mij maakt het dan ook niets uit of ik hem nu of in augustus bestelde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenHier nog wat XC60-kleurtjes:
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenvoilà hij is besteld, alleen kleur blijft onbeslist tot we in Brussel tegen de zomer kunnen gaan kijken. Iemand interesse om tegen eind dit jaar een XC90 te kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtenik heb voor s60(wel op sport veering met 18"nebula velgen wel een zeer goede overnameprijs gekregen wat wil je er nog voor krijgen en hoeveel km heeft hij al
garage zou er 34000 à 35000 voor geven, zelf verkopen zou toch 3000 meer moeten kunnen
Comment
-
vandaag de officiele prijzen gezien van de XC 60...met mijn korting van 20 % valt dit echt wel mee voor zo'n wagen...Heb hem op twerk gezien in verscheidene kleuren en moet zeggen dat ik hem in het wit met getinte ruiten gewoon af vind.Maar zal nie voor nu zijn,heb me de c70 besteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suge Bekijk Berichtenvandaag de officiele prijzen gezien van de XC 60...met mijn korting van 20 % valt dit echt wel mee voor zo'n wagen...Heb hem op twerk gezien in verscheidene kleuren en moet zeggen dat ik hem in het wit met getinte ruiten gewoon af vind.Maar zal nie voor nu zijn,heb me de c70 besteld.
Oorspronkelijk geplaatst door barichello Bekijk BerichtenBelgische prijzen:
2.4 D AWD 36.700 €
D5 AWD 37.400 €
T6 AWD geartr 50.050 €
automaat 2.180 € (std op T6)
momentum 2.550 €
- leder
- park assist achter
- auto dim binnenspiegel
- regensensor
- luchtvochtigheidssensor
- elek. inklapbare buitenspiegels
- elek. bediende achterlep
summun 4.650 € (std op T6)
- classic wood inleg
- verwarmde voorzetels
- 18" velgen Mantus
- bi-xenon met adaptieve bochtverlichting + reiniging
- zilverkleurige roofrails
- sportieve wijzerplaaten
- verwarmde ruitensproeiers
- elek. zetel bestuurder + geheugen (incl geheugen buitenspiegel)
- vloermatten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suge Bekijk Berichtenvandaag de officiele prijzen gezien van de XC 60...met mijn korting van 20 % valt dit echt wel mee voor zo'n wagen...Heb hem op twerk gezien in verscheidene kleuren en moet zeggen dat ik hem in het wit met getinte ruiten gewoon af vind.Maar zal nie voor nu zijn,heb me de c70 besteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suge Bekijk Berichten36.700 voor de 2.4 D (163 PK) en 37.400 voor de D5 (185pk).
Comment
Comment