Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    fleetkorting is ook afhankelijk van bedrijf tot bedrijf. M'n vorige werkgever kreeg ongeveer 13%, maar die had ook zo een 50-tal bestellingen per jaar...
    Privé-personen krijgen ong max 9% en inderdaad met speciale versies en packs wordt het serieus cijferen.
    op onze 90 had ik ook 13 maar op de xc60 'maar' 9%, in elk geval beter dan de meeste andere merken die nieuwe modellen uitbrengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
      Proficiat met de bestelling.

Het bestelsysteem van de fabriek gaat pas open rond half augustus.
      Nu bestellen heeft dus nog niet veel zin, buiten dat je je voorschot al kwijt bent.
      De prijzen zullen in het najaar niet anders zijn dan vandaag aangezien dit de prijzen zijn van MY2009.
      De dealers krijgen hun eerste introwagens ook pas begin november.
      ik heb het nogmaals nagevraagt en je hebt gelijk, wij hebben hem nu besteld maar hij wordt samen met de intro wagens vastgelegd half augustus
      wij hebben wel geen voorschot moeten betalen dus voor mij maakt het dan ook niets uit of ik hem nu of in augustus bestelde

Comment

Hier nog wat XC60-kleurtjes:

Schoon broeken
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Last edited by ; 27/03/2008, 18:08.

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Schoon broeken
              Dacht net hetzelfde

Comment

+ YouTube Video
                nice ! ik heb het meer voor die dame dan die Chinees ;-) verstond van die laatste niet veel van

Comment

• voilà hij is besteld, alleen kleur blijft onbeslist tot we in Brussel tegen de zomer kunnen gaan kijken. Iemand interesse om tegen eind dit jaar een XC90 te kopen?

Comment

• nee, ze zijn me nog te duur

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                      voilà hij is besteld, alleen kleur blijft onbeslist tot we in Brussel tegen de zomer kunnen gaan kijken. Iemand interesse om tegen eind dit jaar een XC90 te kopen?
                      ik heb voor s60(wel op sport veering met 18"nebula velgen wel een zeer goede overnameprijs gekregen wat wil je er nog voor krijgen en hoeveel km heeft hij al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                        ik heb voor s60(wel op sport veering met 18"nebula velgen wel een zeer goede overnameprijs gekregen wat wil je er nog voor krijgen en hoeveel km heeft hij al
                        nu op 45000 km, tegen eind dit jaar 80000 denk ik
                        garage zou er 34000 à 35000 voor geven, zelf verkopen zou toch 3000 meer moeten kunnen

Comment

• kijk eens aan

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ........
                            Last edited by ; 02/08/2008, 01:07.

Comment

• ..........
                              Last edited by ; 02/08/2008, 01:08.

Comment

• vandaag de officiele prijzen gezien van de XC 60...met mijn korting van 20 % valt dit echt wel mee voor zo'n wagen...Heb hem op twerk gezien in verscheidene kleuren en moet zeggen dat ik hem in het wit met getinte ruiten gewoon af vind.Maar zal nie voor nu zijn,heb me de c70 besteld.

Comment

• En de prijs is?

Comment

• 36.700 voor de 2.4 D (163 PK) en 37.400 voor de D5 (185pk).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suge Bekijk Berichten
                                      vandaag de officiele prijzen gezien van de XC 60...met mijn korting van 20 % valt dit echt wel mee voor zo'n wagen...Heb hem op twerk gezien in verscheidene kleuren en moet zeggen dat ik hem in het wit met getinte ruiten gewoon af vind.Maar zal nie voor nu zijn,heb me de c70 besteld.
                                      De prijzen staan hier reeds drie weken op het forum :

Oorspronkelijk geplaatst door barichello Bekijk Berichten
                                      Belgische prijzen:

2.4 D AWD 36.700 €
                                      D5 AWD 37.400 €
                                      T6 AWD geartr 50.050 €

automaat 2.180 € (std op T6)

momentum 2.550 €
                                      - leder
                                      - park assist achter
                                      - auto dim binnenspiegel
                                      - regensensor
                                      - luchtvochtigheidssensor
                                      - elek. inklapbare buitenspiegels
                                      - elek. bediende achterlep

summun 4.650 € (std op T6)
                                      - classic wood inleg
                                      - verwarmde voorzetels
                                      - 18" velgen Mantus
                                      - bi-xenon met adaptieve bochtverlichting + reiniging
                                      - zilverkleurige roofrails
                                      - sportieve wijzerplaaten
                                      - verwarmde ruitensproeiers
                                      - elek. zetel bestuurder + geheugen (incl geheugen buitenspiegel)
                                      - vloermatten

Comment

vandaag de officiele prijzen gezien van de XC 60...met mijn korting van 20 % valt dit echt wel mee voor zo'n wagen...Heb hem op twerk gezien in verscheidene kleuren en moet zeggen dat ik hem in het wit met getinte ruiten gewoon af vind.Maar zal nie voor nu zijn,heb me de c70 besteld.
                                        20% op een nieuw model van Volvo ?? hoe heb je dat in godsnaam geflikt ?

Comment

36.700 voor de 2.4 D (163 PK) en 37.400 voor de D5 (185pk).
                                          dan hebt ge wel een kale wagen he, ge rijdt dan wel een XC60 maar daar is dan ook alles mee gezegd

Comment

Working...
                                          X