Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenwij hebben hetzelfde probleem, ik heb hem nu besteld als D5 maar dat kan ik nog veranderen. zou inderdaad de T6 willen proefrijden, de D5 ken ik al van in onze XC90.
ervaring met die motor is overigens goed, alleen mist hij wat power als het erop aankomt ondanks de chip naar 211 pk. Ik zou gewoon het gevoel eens willen ervaren van een T6 want dat moet opvallend beter zijn vind ik voor ik daar aan begin. Naast BIV en hogere aankoop zit je vooral met een nog hoger verbruik dan de D5 want het is benzine en een 6 cilinder allicht nog wat gulziger. Ik hoop dat het mogelijk is te testen voor hij in productie gaat ;-)
of in brussel bij de vip voorstelling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtenzal niet mogelijk zijn om hem opvoorhand te testen omdat u hem ook al besteld hebt en dat hij ook met intro wagens zal geleverd worden
of in brussel bij de vip voorstelling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenOp de VIP-voorstelling wordt nooit met de wagens gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtengoed om weten,ik ben uitgenodigd om te gaan kijken maar wist niet dat je geen test rit zou kunnen maken volgens dat ik vernomen heb zou de voorstelling ergens in augustus moet zijn meer gegevens heb ik nog niet ontvangen weet jij iets meer?????
Ik heb de VIP-voorstellingen van de Volvo-modellen van de laatste jaren allemaal meegemaakt en dat zijn enkel maar kijkshows met de nodige versnaperingen
Comment
-
ik blijf twijfelen om de D5 om te zetten naar T6, misschien dat een testrit met een ander model T6 raad brengt?? maar ja zo een cross over rijdt toch anders dan bvb een C70 he dus dat kan je ook weer niet vergelijken
heb wat schrik dat ik de D5 zoals die nu ook in onze XC90 zit wat min gaat zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenik blijf twijfelen om de D5 om te zetten naar T6, misschien dat een testrit met een ander model T6 raad brengt?? maar ja zo een cross over rijdt toch anders dan bvb een C70 he dus dat kan je ook weer niet vergelijken
heb wat schrik dat ik de D5 zoals die nu ook in onze XC90 zit wat min gaat zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenik blijf twijfelen om de D5 om te zetten naar T6, misschien dat een testrit met een ander model T6 raad brengt?? maar ja zo een cross over rijdt toch anders dan bvb een C70 he dus dat kan je ook weer niet vergelijken
maar zijn saab is wel vlugger dan zijn vroegere c70
dus m.a.w
moest ik van u zijn dan zou ik voor de t6 gaan(wel rekening houden met de biv)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtenik heb een vriend dat vroeger een c70 t6 had en die de begrenzer er uit liet halen en hem dan nog tuning gegeven heeft.de snelheid dat hij heeft gereden was meer 275km/uur. deze heeft hij dan overgelaten aan de garage en hij heeft dan een cx 90 185pk gekocht met tuning ,deze was voor hem dan te traag(iets dat ik normaal vond) en hij heeft daarbij dan nog een saab 9.3 3liter cabrio gekocht en ook met tuning nu staat er voor zijn deur voor meer 125000€ aan auto's
dus m.a.w
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtende meesten kijken hier toch niet naar restwaarde
(of geloven mij niet )
Een T6 geraak je echt moeilijk kwijt hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtenik heb een vriend dat vroeger een c70 t6 had en die de begrenzer er uit liet halen en hem dan nog tuning gegeven heeft.de snelheid dat hij heeft gereden was meer 275km/uur. deze heeft hij dan overgelaten aan de garage en hij heeft dan een cx 90 185pk gekocht met tuning ,deze was voor hem dan te traag(iets dat ik normaal vond) en hij heeft daarbij dan nog een saab 9.3 3liter cabrio gekocht en ook met tuning nu staat er voor zijn deur voor meer 125000€ aan auto's
dus m.a.w
de C70 is een T5 geweest nooit een T6..
Je kan het moeilijk vergelijken ..wat ik wel weet is dat de benzine turbo's zalige krachtbronnen zijn. Mijn vader heeft 2 T5's gehad .. en was er super tevreden over.
Ik heb geen persoonlijke ervaring met de D5 daarom dat ik ook de mening vroeg van de forumleden die wel met deze krachtbron rijden.
Als ik het hart laat kiezen is het zonder meer de T6, maar de ratio zegt 2.4D met chip
We shall see
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenligt het verbruik van de benzine bij volvo hoger dan de diesel? ik vind nl de D5 al serieus drinken ... ligt misschien eerder aan mijne voet omdat ik idd vind dat hij wat traag gaat soms
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtende meesten kijken hier toch niet naar restwaarde
(of geloven mij niet )
probeer mezelf gewoon te overtuigen pff
Comment
-
(of geloven mij niet )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenEuh dat klopt niet echt ..
de C70 is een T5 geweest nooit een T6..
Je kan het moeilijk vergelijken ..wat ik wel weet is dat de benzine turbo's zalige krachtbronnen zijn. Mijn vader heeft 2 T5's gehad .. en was er super tevreden over.
Ik heb geen persoonlijke ervaring met de D5 daarom dat ik ook de mening vroeg van de forumleden die wel met deze krachtbron rijden.
Als ik het hart laat kiezen is het zonder meer de T6, maar de ratio zegt 2.4D met chip
We shall see
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtendenk je? als er niet veel gaan rijden misschien net wel
probeer mezelf gewoon te overtuigen pff
kijk ook eens hoe lang ze er al staan
Maar dat mag de pret niet bederven als je er echt eentje wil natuurlijk. Op restaurant gaan of op reis is ook geen rendabele zaak, maar je kan er ferm van genieten en er jezelf mee opladen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment