Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Zijn er geen grotere velgen beschikbaar?
    Zijn 19" niet groot genoeg?

In de Belgische prijslijst is er alleen sprake van 17" en 18".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Zijn er geen grotere velgen beschikbaar?
      max 19"bij volvo maar bij en bandencentrale of autoschop kan je wel groter velgen kopen natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
        Zijn 19" niet groot genoeg?

In de Belgische prijslijst is er alleen sprake van 17" en 18".
        er zijn ook 19" verkrijgbaar, heel mooi overigens maar als accessoire dus die moet je bovenop rekenen en komt op 5000 Euro voor band en velg. dat is er net wat over vind ik.
        de Mantus velg is ook heel mooi en 18", voldoende sportief voor de wagen, zeker als je four-C chassis neemt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Nu reeds te configureren wat kleurtjes, velgen en dergelijke betreft !
          (opgelet : internationale site)

http://www.volvocars.com/INTL/ALL-CA...s/default.aspx
          TXS for tip en PM
          heel leuk

Comment

• Gespot in Breda:
            Bij het lezen van de titel zou je kunnen denken dat er een XC60 kruipend door diepe modder op een steile bergweg is gespot. Maar he, dit is een softroader SUV dinges. Breda was al wild genoeg. Toch leuk om de XC60 eens niet op de standaard persplaten te zien. Het wordt wel lastig kiezen […]

Comment

• Comment

• hij lijkt een klein beetje naar voor te kantelen
                net als de baby touareg

Comment

• ik vind m hoe langer hoe mooier, zeker nu ik hier de foto's van de GLK en de Q5 heb gezien. De Q5 is mooi, de GLK de lelijkste verschijning ooit, maar gaan beide denk ik veel meer kosten dan de XC60. ik denk dat de Volvo echt een topper gaat worden in dit gamma als je de concurrentie 'maar' ziet ... zeker verhouding prijs/kwaliteit

Comment

• Idd adembenemende verschijning!!!!
                    weet er eigenlijk iemand of er alsnog (een aantal maanden geleden werd beweerd van niet)een opvolger komt voor de XC90?
                    freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                      Idd adembenemende verschijning!!!!
                      weet er eigenlijk iemand of er alsnog (een aantal maanden geleden werd beweerd van niet)een opvolger komt voor de XC90?
                      er komt nog één face lift volgens ik heb venomen
                      Last edited by ; 22/04/2008, 21:35.

Comment

Vanaf 2011 dacht ik komt er een nieuwe XC90, na nog één maal een facelift tussendoor.

Comment

ik had begrepen dat die er niet meer kwam wegens CO2/milieu-discussies ... ik denk persoonlijk dat de XC60 een beetje als opvolger wordt gezien, of de XC70
                          lijkt mij totaal overbodig dat voor de 90 nog een opvolger komt, die gaat niet verkopen
                          ik denk dat de XC60 mega gaat aanslaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                            ik had begrepen dat die er niet meer kwam wegens CO2/milieu-discussies ...
                            'k dacht ook dat het daardoor was.. omdat ze oa nog te lang moesten wachten totdat hun hybridesysteem, vermindering van CO2 (blijkbaar cruciaal voor Amerika) voldoende betrouwbaar was
                            freude am fahren

Comment

'k dacht ook dat het daardoor was.. omdat ze oa nog te lang moesten wachten totdat hun hybridesysteem, vermindering van CO2 (blijkbaar cruciaal voor Amerika) voldoende betrouwbaar was
                              Hij komt wel :

Het Zweedse Auto Motor & Sport maakte er onlangs gewag van dat de Volvo XC90 géén opvolger zou krijgen. Volgens het magazine had Volvo besloten die af te blazen vanwege de ontwikkelingen op de voor het model belangrijke Amerikaanse markt. Zo zou Volvo de vraag naar full size SUV’s aan de overkant van de grote plas zien afnemen, en daarnaast niet op tijd hybride technologie toepasbaar hebben voor een auto die het estafettesokje van de XC90 moet overnemen. En dat bemoeilijkt de verkopen in de VS. Pr-man Huib de Vries van de Nederlandse Volvo-organisatie ontkent echter in alle toonaarden het verhaal dat Auto Motor & Sport de wereld heeft in geslingerd. Hij benadrukt dat de XC90 wel degelijk opgevolgd gaat worden. Maar goed ook; hier te lande behoort het model namelijk tot de bestsellers in z’n segment. Volvo lijkt zich weliswaar meer te concentreren op kleinere SUV’s als de op stapel staande XC60 en XC50, maar kan zich natuurlijk niet veroorloven een succesnummer als de XC90 de nek om te draaien. De grote Zweed oogt onverzettelijk en chic tegelijkertijd, en is daardoor zeer goed in staat z’n partij mee te blazen in de hoogste regionen van de SUV-klasse. Maar hij ziet er niet poenerig en pompeus uit. Veel concurrenten wekken – terecht of niet - toch regelmatig weerzin op, maar de Volvo maakt deze negatieve gevoelens nauwelijks los. Een XC90 word je gegund, niemand zal je voor patser aanzien. In een tijd waarin de SUV vrijwel continu onder vuur ligt, kun je met een Volvo XC90 gewoon overal voorrijden. En rijden doet de auto zeer verdienstelijk, indien er een Sport-onderstel onder zit. Niet alleen Volvo, maar ook berijders van de XC90, die voor de klasse van de ’zeecontainers’ nog enige sympathie weten te genereren, zullen opgelucht ademhalen in de wetenschap dat het gerucht dat Volvo een streep getrokken zou hebben door de opvolger van de XC90 naar het rijk der fabelen verwezen kan worden.

bron : Autoweek.nl

Comment

• maar toch wil m'n vrouwtje niet gezien worden in een XC90 ...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  maar toch wil m'n vrouwtje niet gezien worden in een XC90 ...
                                  en waar om niet????

Comment

• te opzichtig. te veel het aureooltje van het clubje dat erbij wil horen met z'n SUV. Voor haar job heeft ze dat ook niet echt nodig, zo een status, integendeel.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                      Hij komt wel :

bron : Autoweek.nl
                                      Ik had horen zeggen dat de vervanging van het model gewoon achteruit is geschoven (naar 2012 of zoiets) ingevolge inderdaad het niet-tijdig voorhanden zijn van een hybride-aandrijflijn.

Daarom zou er 1 facelift meer dan oorspronkelijk gepland, komen. Normaal zou de xc90 al tegen 2009-2010 vervangen zijn geweest.

Anderzijds, tot 2012 ... In autotermen is dat model dan echt wel zeer hoog bejaard. Tja, volvo doet dat wel meer (huidige s60 bv.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                        te opzichtig. te veel het aureooltje van het clubje dat erbij wil horen met z'n SUV. Voor haar job heeft ze dat ook niet echt nodig, zo een status, integendeel.
                                        bwa volvo is in dat opzicht veel minder statusgevoelig vind ik dan bvb mercedes of bmw
                                        bij ons kan de wagen ook een mogelijk probleem geven naar klanten toe maar dat heb je zelf wel wat in de hand, je moet niet pal voor de ingang of veel ramen parkeren, ik hou daar heel veel rekening mee en zet m nog eerder een 100 m verderop om niet gezien te worden
                                        tja ge moet er wat voor over hebben als ge met een schoon bakske wil rijden en niet gezien worden ;-)

Comment

• tja, 'k zal jouw argument gebruiken als het zo ver is

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X