Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenWat is het praktisch nut van dat luik? Ik zie me dat nog niet dicht duwen met die tas erin...freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenWat is het praktisch nut van dat luik? Ik zie me dat nog niet dicht duwen met die tas erin...Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenWat is het praktisch nut van dat luik? Ik zie me dat nog niet dicht duwen met die tas erin...
Comment
-
De nieuwe Volvo XC60 was al even opvallend als Stijn Devolders prestatie in de Ronde van Vlaanderen van 6 april.
Het was de vuurdoop voor het nieuwe model als perswagen en hij deed het voortreffelijk op de Vlaamse hellingen en kasseien.
Net zoals de renners kreeg de XC60 veel laaiende reacties van omstaanders gewapend met fototoestellen en gsm’s.
Meest gehoorde kreet op het parcours naast de woorden ‘Tom’ en ‘Boonen’ was: “Da’s die nieuwe Volvo.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dracos Bekijk Berichtennet eentje zien rijden op de E17 richting Frankrijk
heb een foto genomen
kzal hem straks posten!
vond hem knap, hij heeft me kunnen bekoren!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dracos Bekijk Berichtenvoila
de snuit kon ik niet trekken
te lastig met het slechte weer
TEST VEHICLE
stond ook op de auto
Comment
-
op de E17 vanaf zwijnaarde tot kruishoutem erachter gereden
dan hield hij ineens in
maar denk dat ie nog tot aan kortrijk zeker is meegereden
maar het viel er net met bakken uit de lucht, anders had ik wel betere foto's kunnen nemen
maar kon nu geen risico's nemen op die baan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertkezel Bekijk BerichtenAan Volvo Gent staan er 2 xc60 buiten kzal mssch straks keer foto's gaan nemen...
Comment
Comment