Oorspronkelijk geplaatst door Dracos
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seppe66 Bekijk BerichtenWelke kleuren heb je kunnen zien en wat was volgens u de mooiste?
Comment
-
Groot nadeel voor de verkoop van de XC60 ; ze hebben geen 2000cc . Dit zal de verkoop serieus dempen. De SUV-milieu-beugel-bewuste koper haakt direkt af.
Nadeel zie ik ook op esthetisch vlak; zo mooi de buitenkant - zo lelijk en eenvoudig het dashboard.
AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenGroot nadeel voor de verkoop van de XC60 ; ze hebben geen 2000cc . Dit zal de verkoop serieus dempen. De SUV-milieu-beugel-bewuste koper haakt direkt af.
Nadeel zie ik ook op esthetisch vlak; zo mooi de buitenkant - zo lelijk en eenvoudig het dashboard.
De SUV-milieu-beugel-bewuste koper bestaat volgens mij immers helemaal niet. Wie zou dat nu wel zijn ?
Eigenaardige reactie ook van iemand die zelf een Audi Q7 - 3.0 TDI bezit.
Dit dashboard is veel mooier en origineler dan wat de concurrentie in de verste verte kan aanbieden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenEn hebben de concurrenten dan wel zulke wagen ?
De SUV-milieu-beugel-bewuste koper bestaat volgens mij immers helemaal niet. Wie zou dat nu wel zijn ?
Dit dashboard is veel mooier en origineler dan wat de concurrentie in de verste verte kan aanbieden.
Op foto krijg ik braakneigingen van dat dashboard maar, inderdaad, in het echt zal het misschien toch mooi zijn. Afwachten. Mijn vrouw wil een SUV-tje. Voorlopig is in onze gedachten de (goedkope) FORD KUGA.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenConcurrenten ??? Ja, BMW X3 2.0d - TOYOTA RAV4 2000cc - FORD KUGA 2000cc - enzovoort.
Op foto krijg ik braakneigingen van dat dashboard maar, inderdaad, in het echt zal het misschien toch mooi zijn. Afwachten. Mijn vrouw wil een SUV-tje. Voorlopig is in onze gedachten de (goedkope) FORD KUGA.
Al eens in de Kuga binnengekeken ? Zo een kleine wagen.
De X3 2.0D is daarenboven zo pokkeduur dat je toch ook niet van een koopje kan spreken.
De XC60 komt ook in lagere motorisatie en als FWD, maar iets later.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenTOYOTA RAV4 2000cc - FORD KUGA : dat zijn al geen concurrenten (kleiner).
Al eens in de Kuga binnengekeken ? Zo een kleine wagen.
De XC60 komt ook in lagere motorisatie en als FWD, maar iets later.
Let op: ik vind de XC60 uiterlijk een zeer mooie wagen hoor. En die lagere motorisatie zal ook van PSA komen zeker.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenTOYOTA RAV4 2000cc - FORD KUGA : dat zijn al geen concurrenten (kleiner).
Al eens in de Kuga binnengekeken ? Zo een kleine wagen.
De X3 2.0D is daarenboven zo pokkeduur dat je toch ook niet van een koopje kan spreken.
De XC60 komt ook in lagere motorisatie en als FWD, maar iets later.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk BerichtenXC60 is daar natuurlijk een concurrent van. Of ga je hem naast een X5, land cruiser en ML zetten? Dat is de taak van de XC90 hé
dus voor mij is hij van pas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtennog niet in een xc60 plaatsgenomen zeker?dan kan je pas echt meespreken over het verschil binnen in,het is een echte volvo van binnen en mag zeker naast de andere suv' staan ,net iets kleiner dan de groter,en net iets groter dan de kleinere suv's
dus voor mij is hij van pasAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten... ééntje reed zelfs bijna frontaal op een vrachtwagen toen hij een voorligger wou inhalen...AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtennog niet in een xc60 plaatsgenomen zeker?dan kan je pas echt meespreken over het verschil binnen in,het is een echte volvo van binnen en mag zeker naast de andere suv' staan ,net iets kleiner dan de groter,en net iets groter dan de kleinere suv's
dus voor mij is hij van pas
en nee... concurrent voor de de X3 en consoorten zal ie blijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenJa dat komt door die povere volvo-motorkes. Groot van omvang maar weinig pk's en dan kom je dat tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenJa dat komt door die povere volvo-motorkes. Groot van omvang maar weinig pk's en dan kom je dat tegen.
Ik zie alvast minder Volvo's dan BMW's en Audi's rondrijden zonder typeaanduiding. Want bij sommigen speelt dan ongetwijfeld: een auto kopen, eventueel met het nodige financiële gekrab, met de zogenaamde "uitstraling" van klasse en wat weet ik nog niet allemaal, maar er geen typeaanduiding op zetten, en daar zelfs expliciet om vragen.
Terwijl iedereen dan weet dat het om een 2.0D of een 1800 gaat, in feite nog poverder dan de motoren waar jij het over hebt. Maar die Volvo-rijders hebben tenminste geen complexen.
het is niet de eerste keer dat je uitspraken doet die mij een bepaald beeld van jou laten krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenAuto's met lichte motoren gereden door iemand met een normaal pietje zijn in elk geval minder gevaarlijk dan auto's met zware motoren gereden door gasten met compensatiedrang.
Ik zie alvast minder Volvo's dan BMW's en Audi's rondrijden zonder typeaanduiding. Want bij sommigen speelt dan ongetwijfeld: een auto kopen, eventueel met het nodige financiële gekrab, met de zogenaamde "uitstraling" van klasse en wat weet ik nog niet allemaal, maar er geen typeaanduiding op zetten, en daar zelfs expliciet om vragen.
Terwijl iedereen dan weet dat het om een 2.0D of een 1800 gaat, in feite nog poverder dan de motoren waar jij het over hebt. Maar die Volvo-rijders hebben tenminste geen complexen.
het is niet de eerste keer dat je uitspraken doet die mij een bepaald beeld van jou laten krijgen.
ik heb alle V8 plaatjes laten weghalen alsook achteraan alle verwijzingen;
Voor de rest hebt ge gelijk is Antonio's bijdrage eentje die we snel kunnen doorspoelen; Ik zou 286 pk niet bepaald weinig noemen.
Bovendien ligt de reden dat men voor een 5cil. 2,4 kiest elders; nl die blok had men al in huis en kon men owv ontwikkelingskosten makkelijker inzetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
Das ook te kort door de bocht zunne; Ge hebt er die ook gewoon niet willen dat ge weet waarmee je rijdt ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
Ik zie alvast minder Volvo's dan BMW's en Audi's rondrijden zonder typeaanduiding. Want bij sommigen speelt dan ongetwijfeld: een auto kopen, eventueel met het nodige financiële gekrab, met de zogenaamde "uitstraling" van klasse en wat weet ik nog niet allemaal, maar er geen typeaanduiding op zetten, en daar zelfs expliciet om vragen.
Terwijl iedereen dan weet dat het om een 2.0D of een 1800 gaat, in feite nog poverder dan de motoren waar jij het over hebt. Maar die Volvo-rijders hebben tenminste geen complexen.
het is niet de eerste keer dat je uitspraken doet die mij een bepaald beeld van jou laten krijgen.
Het weglaten van het kenteken is een persoonlijke keuze. Ik denk wel dat dit meer gebeurd bij "kleinere motoren" dan de zwaardere. Ik kan dat ook heel goed begrijpen. Misschien zou ik hetzelfde doen in zo'n situatie.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
Comment