Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracos Bekijk Berichten
    dinsdag 3 Volvo XC60 naeen zien rijden in Wetteren richting E40
    weer met zweedse nrplaat en testcar vermelding

wel verschillende kleuren, en komt in bepaalde kleuren wel beter nog tot zijn eind

kon geen foto nemen deze keer, kon niet aan mijn camera
    Welke kleuren heb je kunnen zien en wat was volgens u de mooiste?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seppe66 Bekijk Berichten
      Welke kleuren heb je kunnen zien en wat was volgens u de mooiste?
      rood, donkerrood was niet mis vond ik en int zwart stond ie ook knap

Comment

• Vandaag er ook een stuk of 10 gezien, in Buggenhout/Baasrode.
        Grootdeel Zweedse platen en enkele op garageplaten.
        Ze amuseerden hun wel, enkele vertrokken met een wielspin.

Comment

• Groot nadeel voor de verkoop van de XC60 ; ze hebben geen 2000cc . Dit zal de verkoop serieus dempen. De SUV-milieu-beugel-bewuste koper haakt direkt af.

Nadeel zie ik ook op esthetisch vlak; zo mooi de buitenkant - zo lelijk en eenvoudig het dashboard.
          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
            Groot nadeel voor de verkoop van de XC60 ; ze hebben geen 2000cc . Dit zal de verkoop serieus dempen. De SUV-milieu-beugel-bewuste koper haakt direkt af.

Nadeel zie ik ook op esthetisch vlak; zo mooi de buitenkant - zo lelijk en eenvoudig het dashboard.
            En hebben de concurrenten dan wel zulke wagen ?
            De SUV-milieu-beugel-bewuste koper bestaat volgens mij immers helemaal niet. Wie zou dat nu wel zijn ?
            Eigenaardige reactie ook van iemand die zelf een Audi Q7 - 3.0 TDI bezit.

Dit dashboard is veel mooier en origineler dan wat de concurrentie in de verste verte kan aanbieden.
            Last edited by ; 03/07/2008, 00:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
              En hebben de concurrenten dan wel zulke wagen ?
              De SUV-milieu-beugel-bewuste koper bestaat volgens mij immers helemaal niet. Wie zou dat nu wel zijn ?

Dit dashboard is veel mooier en origineler dan wat de concurrentie in de verste verte kan aanbieden.
              Concurrenten ??? Ja, BMW X3 2.0d - TOYOTA RAV4 2000cc - FORD KUGA 2000cc - enzovoort.

Op foto krijg ik braakneigingen van dat dashboard maar, inderdaad, in het echt zal het misschien toch mooi zijn. Afwachten. Mijn vrouw wil een SUV-tje. Voorlopig is in onze gedachten de (goedkope) FORD KUGA.

Comment

Concurrenten ??? Ja, BMW X3 2.0d - TOYOTA RAV4 2000cc - FORD KUGA 2000cc - enzovoort.

Op foto krijg ik braakneigingen van dat dashboard maar, inderdaad, in het echt zal het misschien toch mooi zijn. Afwachten. Mijn vrouw wil een SUV-tje. Voorlopig is in onze gedachten de (goedkope) FORD KUGA.
                TOYOTA RAV4 2000cc - FORD KUGA : dat zijn al geen concurrenten (kleiner).
                Al eens in de Kuga binnengekeken ? Zo een kleine wagen.

De X3 2.0D is daarenboven zo pokkeduur dat je toch ook niet van een koopje kan spreken.

De XC60 komt ook in lagere motorisatie en als FWD, maar iets later.
                Last edited by ; 03/07/2008, 00:21.

Comment

Met mijn 1.90 m heb ik eens achterin een Kuga gezeten. Er was juist beenruimte genoeg maar ook niet meer. Geen idee hoe het zit met de anderen.
                  Let op: ik vind de XC60 uiterlijk een zeer mooie wagen hoor. En die lagere motorisatie zal ook van PSA komen zeker.

Comment

De X3 2.0D is daarenboven zo pokkeduur dat je toch ook niet van een koopje kan spreken.

XC60 is daar natuurlijk een concurrent van. Of ga je hem naast een X5, land cruiser en ML zetten? Dat is de taak van de XC90 hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                      XC60 is daar natuurlijk een concurrent van. Of ga je hem naast een X5, land cruiser en ML zetten? Dat is de taak van de XC90 hé
                      nog niet in een xc60 plaatsgenomen zeker?dan kan je pas echt meespreken over het verschil binnen in,het is een echte volvo van binnen en mag zeker naast de andere suv' staan ,net iets kleiner dan de groter,en net iets groter dan de kleinere suv's
                      dus voor mij is hij van pas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                        nog niet in een xc60 plaatsgenomen zeker?dan kan je pas echt meespreken over het verschil binnen in,het is een echte volvo van binnen en mag zeker naast de andere suv' staan ,net iets kleiner dan de groter,en net iets groter dan de kleinere suv's
                        Als het waar is wat jij zegt heeft Volvo een probleem. De geïnteresseerde zal meteen naar de XC90 gaan. Een XC90 kost toch iets van een 45.000 euro full-options ?

Comment

• Vandaag 4 testexemplaren in Aalter op de grote baan richting Meulebeke zien rijden... ééntje reed zelfs bijna frontaal op een vrachtwagen toen hij een voorligger wou inhalen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                            ... ééntje reed zelfs bijna frontaal op een vrachtwagen toen hij een voorligger wou inhalen...
                            Ja dat komt door die povere volvo-motorkes. Groot van omvang maar weinig pk's en dan kom je dat tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                              overdrijven is ook een vak... + Ja ik heb er al ingezeten, moet in september plannen opstellen en kwaliteitsprogramma's overbrengen voor deze wagen in Gent

en nee... concurrent voor de de X3 en consoorten zal ie blijven
                              Last edited by ; 04/07/2008, 18:22.

Comment

Ja dat komt door die povere volvo-motorkes. Groot van omvang maar weinig pk's en dan kom je dat tegen.
                                Povere Volvo-motorkes? En jij rijdt met een 3.0TDI?

Comment

Auto's met lichte motoren gereden door iemand met een normaal pietje zijn in elk geval minder gevaarlijk dan auto's met zware motoren gereden door gasten met compensatiedrang.

Ik zie alvast minder Volvo's dan BMW's en Audi's rondrijden zonder typeaanduiding. Want bij sommigen speelt dan ongetwijfeld: een auto kopen, eventueel met het nodige financiële gekrab, met de zogenaamde "uitstraling" van klasse en wat weet ik nog niet allemaal, maar er geen typeaanduiding op zetten, en daar zelfs expliciet om vragen.

Terwijl iedereen dan weet dat het om een 2.0D of een 1800 gaat, in feite nog poverder dan de motoren waar jij het over hebt. Maar die Volvo-rijders hebben tenminste geen complexen.

het is niet de eerste keer dat je uitspraken doet die mij een bepaald beeld van jou laten krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                    Auto's met lichte motoren gereden door iemand met een normaal pietje zijn in elk geval minder gevaarlijk dan auto's met zware motoren gereden door gasten met compensatiedrang.

Ik zie alvast minder Volvo's dan BMW's en Audi's rondrijden zonder typeaanduiding. Want bij sommigen speelt dan ongetwijfeld: een auto kopen, eventueel met het nodige financiële gekrab, met de zogenaamde "uitstraling" van klasse en wat weet ik nog niet allemaal, maar er geen typeaanduiding op zetten, en daar zelfs expliciet om vragen.

Terwijl iedereen dan weet dat het om een 2.0D of een 1800 gaat, in feite nog poverder dan de motoren waar jij het over hebt. Maar die Volvo-rijders hebben tenminste geen complexen.

het is niet de eerste keer dat je uitspraken doet die mij een bepaald beeld van jou laten krijgen.
                                    Das ook te kort door de bocht zunne; Ge hebt er die ook gewoon niet willen dat ge weet waarmee je rijdt ...

ik heb alle V8 plaatjes laten weghalen alsook achteraan alle verwijzingen;

Voor de rest hebt ge gelijk is Antonio's bijdrage eentje die we snel kunnen doorspoelen; Ik zou 286 pk niet bepaald weinig noemen.
                                    Bovendien ligt de reden dat men voor een 5cil. 2,4 kiest elders; nl die blok had men al in huis en kon men owv ontwikkelingskosten makkelijker inzetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten

Das ook te kort door de bocht zunne; Ge hebt er die ook gewoon niet willen dat ge weet waarmee je rijdt ...
                                      Dat is waar, maar eerlijk is eerlijk, wat komt het meeste voor denk je? In ieder geval elke auto die ik ken (ruime kennissenkring) zonder typeaanduiding betreft een lichte motorisatie.

Comment

• bij de S40/V50 heeft de 1.6D sowieso geen type-aanduiding fabriek-af; de 2.0D wel

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten

Ik ben ervan overtuigd dat wij niet categoriek moet denken over "financiële middelen" tov "de grote van de motor". Iemand die een BMW 520d (163pk) verkiest vindt (terrecht) de motorisatie en prijs meer dan voldoende tov een 535d. Het verschil van prijs is voor de meeste (kleine) gezonde bedrijven NIHIL. Bijgevolg zijn ook quasi alle blingbling merken bedrijfsvoertuigen en wordt de keuze niet gemaakt door de bestuurder alswel door de patron.

Het weglaten van het kenteken is een persoonlijke keuze. Ik denk wel dat dit meer gebeurd bij "kleinere motoren" dan de zwaardere. Ik kan dat ook heel goed begrijpen. Misschien zou ik hetzelfde doen in zo'n situatie.

Comment

Working...
                                          X