Wel veel schrijffouten hoor, Antonio. Van jou had ik beter verwacht.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenWel veel schrijffouten hoor, Antonio. Van jou had ik beter verwacht.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten... mijn kater ...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenzelfs hier had ik beter verwacht van jouAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenhij is mooi in het zwart, beetje tijdloos, die nieuwe kleuren niet echt mn ding, wordt overal in brons gepresenteerd en ben dat nu al beu gezien
kijk er al naar uit !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenZottegem
Vreemd, maar 't komt me heel bekend voor__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenAuto's met lichte motoren gereden door iemand met een normaal pietje zijn in elk geval minder gevaarlijk dan auto's met zware motoren gereden door gasten met compensatiedrang.
Ik zie alvast minder Volvo's dan BMW's en Audi's rondrijden zonder typeaanduiding. Want bij sommigen speelt dan ongetwijfeld: een auto kopen, eventueel met het nodige financiële gekrab, met de zogenaamde "uitstraling" van klasse en wat weet ik nog niet allemaal, maar er geen typeaanduiding op zetten, en daar zelfs expliciet om vragen.
Terwijl iedereen dan weet dat het om een 2.0D of een 1800 gaat, in feite nog poverder dan de motoren waar jij het over hebt. Maar die Volvo-rijders hebben tenminste geen complexen.
het is niet de eerste keer dat je uitspraken doet die mij een bepaald beeld van jou laten krijgen.
beste manier om te achterhalen of een 'anonieme' al dan niet enige power onder de kap heeft is even uit te dagen ... dat weet je als je gelijk een raket wegschiet en de ander zo goed als stil blijft staan, al moet ik zeggen dat ik met mn A5 3.0 tdi zonder kentekens al een paar keer van een kale reis ben thuisgekomen tegen bvb een BMW 3 zonder kentekens ;-)
onze xc60 T6 is zonder kentekens besteld, dat heeft alleen te maken met het feit dat niemand zaken heeft met wat erin steekt en dat is dan weer net het voordeel van een merk als Volvo dat algemeen beter wordt aanvaard, minder statusgevoelig is etc
alleen kenners weten dan aan de uitlaten links en rechts over welke motor het gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtentrouwens voor de reeds bestelde XC60'ers, eind aug of begin sept is er blijkbaar de bewuste voorstelling gepland waar je dan definitief ext/int kleuren kan kiezen in real life
kijk er al naar uit !
Ik geloof dat 23 augustus de eerste is in Brussel, en daarna door het gehele land.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichteniedereen heeft hier wel weer gelijk zeker, leven en laten leven ...
beste manier om te achterhalen of een 'anonieme' al dan niet enige power onder de kap heeft is even uit te dagen ... dat weet je als je gelijk een raket wegschiet en de ander zo goed als stil blijft staan, al moet ik zeggen dat ik met mn A5 3.0 tdi zonder kentekens al een paar keer van een kale reis ben thuisgekomen tegen bvb een BMW 3 zonder kentekens ;-)
onze xc60 T6 is zonder kentekens besteld, dat heeft alleen te maken met het feit dat niemand zaken heeft met wat erin steekt en dat is dan weer net het voordeel van een merk als Volvo dat algemeen beter wordt aanvaard, minder statusgevoelig is etc
alleen kenners weten dan aan de uitlaten links en rechts over welke motor het gaat
Overigens wil ik wel dat mijn wagen snel genoeg is, maar dat is vooral te wijten aan de plaag van taffelaars tegenwoordig. Ze rijden traag en met veel te veel tegelijk. Inhalen doe je best zo snel mogelijk. Maar om vanaf een snelheid van 50 Km/h een versnelling te placeren heb je geen bom van een auto nodig.
In elk geval plezier met jullie XC60. Ik vind het een mooie auto, maar wat aan de prijzige kant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenRacen doe ik sowieso niet hoor. Dat vind ik flauw. Om die reden zijn auto's met een vermogen van +250 PK ook niet aan mij besteed. Met een auto van 300PK avanceer je even rap in een file dan met een Nissan Sunny. Al die power is niet nodig, da's enkel compensatie.
Overigens wil ik wel dat mijn wagen snel genoeg is, maar dat is vooral te wijten aan de plaag van taffelaars tegenwoordig. Ze rijden traag en met veel te veel tegelijk. Inhalen doe je best zo snel mogelijk. Maar om vanaf een snelheid van 50 Km/h een versnelling te placeren heb je geen bom van een auto nodig.
In elk geval plezier met jullie XC60. Ik vind het een mooie auto, maar wat aan de prijzige kant.
ik erger me ook aan zondagsrijders tijdens de week en betert er niet op
Comment
-
De Volvo XC60 Road Show
(enkel op uitnodiging)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten(enkel op uitnodiging)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichteniedere volvorijder die geabonneerd is op eVolve (gratis abo, btw) krijgt toch zo'n uitnodiging?
Bovendien moet je je inschrijven en is het de dealer die je nadien uitnodigt.
Comment
Comment