Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Ik heb vandaag een kudde XC 60's gezien op een parkeerterrein aan de autosnelweg. Allemaal test vehicles, waaronder zo eentje in terra bronze.
De grapjassen konden hun alarm op afstand doen afgaan, kwestie van mij wat schrik aan te jagen
Toch een paar fotookes kunnen nemen
Comment
-
Voila, de foto's van gisteren
Comment
-
VervolgBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenVoila, de foto's van gisteren
Biij die testwagens zie je nauwelijks lichte kleuren (op die witte in de Ronde van Vlaanderen na).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten-
nochthans is de KUGA voor 70% gelijk aan de XC60 er worden zeer veel identieke stukken voor beide wagens gebruikt
Comment
-
nochthans is de KUGA voor 70% gelijk aan de XC60 er worden zeer veel identieke stukken voor beide wagens gebruikt
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk BerichtenHeeft er hier iemand ervaring met het four-c ?
Ik ben van plan om mij een xc 60 te bestellen deze week maar twijfel nog of ik deze optie wel zou nemen.
Comment
-
Gisteren ook deze xc60 besteld.
D5 Man
Kleur: Black sapphire
Interieur :Black/lemon green
Met alle pakketten behalve het familie pack
Aparte Opties
Parkassist V+A
Getinte ruiten acheraan
verwarmde zetels voor achterpassagiers
Audiobediening voor achterpassagiers.
Ipod interface
Servotronic
Levering oktober begin november
Enkel het four-c twijfel ik nog over,mijn verkoper kon mij niet echt overtuigenHij wist enkel dat hij comfort te zacht vond(S60)en sport was al redelijk hard,de standaard ophanging is tussen de 2
Comment
Comment