Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
    het kleur ral 494 in het zonlicht het is maar de bumper maar zo heb je wel een beter zicht over het kleur terra bronse
    Voor mij de mooiste kleur voor deze XC60.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Zalig!

Comment

• Ik heb vandaag een kudde XC 60's gezien op een parkeerterrein aan de autosnelweg. Allemaal test vehicles, waaronder zo eentje in terra bronze.

De grapjassen konden hun alarm op afstand doen afgaan, kwestie van mij wat schrik aan te jagen

Toch een paar fotookes kunnen nemen

Comment

• Voila, de foto's van gisteren
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vervolg
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                Voila, de foto's van gisteren
                Dat zijn er al wat bij mekaar.
                Biij die testwagens zie je nauwelijks lichte kleuren (op die witte in de Ronde van Vlaanderen na).
                Last edited by ; 15/07/2008, 23:41.

Comment

• Speciaal is de XC60 in elk geval, benieuwd om er een in het echt tegen te komen.

Comment

• edit.
                    Last edited by ; 18/07/2008, 14:46.

Comment

• En hieronder nog een videootje van XC60's in Leuven:

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
                      Last edited by ; 18/07/2008, 14:47.

Comment

• ze mogen hem zo hier voor mijn deur komen afzetten, KNAP

Comment

• Heeft er hier iemand ervaring met het four-c ?
                          Ik ben van plan om mij een xc 60 te bestellen deze week maar twijfel nog of ik deze optie wel zou nemen.

Comment

• -
                            FORD KUGA : dat zijn al geen concurrenten (kleiner).
                            Al eens in de Kuga binnengekeken ? Zo een kleine wagen.
                            nochthans is de KUGA voor 70% gelijk aan de XC60 er worden zeer veel identieke stukken voor beide wagens gebruikt
                            sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                              -

nochthans is de KUGA voor 70% gelijk aan de XC60 er worden zeer veel identieke stukken voor beide wagens gebruikt
                              is dat? ik ben er zeker van dat de kuga op het platform van de focus stond terwijl de XC60 op de van de mondeo?

Comment

-

Dit is echt onzin.

Comment

-

Zoals welke stukken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten
                                    Heeft er hier iemand ervaring met het four-c ?
                                    Ik ben van plan om mij een xc 60 te bestellen deze week maar twijfel nog of ik deze optie wel zou nemen.
                                    nossy1
                                    Last edited by ; 14/08/2008, 17:12.

Comment

• nu is men vakantie al voorbij,en nu verlangen naar de levering van mijn xc60 .
                                      nog +-3à4 maanden

Comment

• Gisteren ook deze xc60 besteld.
                                        D5 Man
                                        Kleur: Black sapphire
                                        Interieur :Black/lemon green
                                        Met alle pakketten behalve het familie pack
                                        Aparte Opties
                                        Parkassist V+A
                                        Getinte ruiten acheraan
                                        verwarmde zetels voor achterpassagiers
                                        Audiobediening voor achterpassagiers.
                                        Ipod interface
                                        Servotronic

Levering oktober begin november
                                        Enkel het four-c twijfel ik nog over,mijn verkoper kon mij niet echt overtuigenHij wist enkel dat hij comfort te zacht vond(S60)en sport was al redelijk hard,de standaard ophanging is tussen de 2
                                        Last edited by ; 24/07/2008, 13:27.

Comment

• Ik hoop dat die levertijden niet te lang oplopen. Ik wil eerst een auto grondig testen en beoordelen voor ik die koop.

Comment

Working...
                                          X