Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten
    Gisteren ook deze xc60 besteld.

Enkel het four-c twijfel ik nog over,mijn verkoper kon mij niet echt overtuigenHij wist enkel dat hij comfort te zacht vond(S60)en sport was al redelijk hard,de standaard ophanging is tussen de 2
    Je gaat toch niet oordelen aan de hand van de visie van een verkoper die zelf nog niet eens met een XC60 heeft gereden.
    Een S60 is ook niet de auto om een XC60 mee te gaan vergelijken.
    Last edited by ; 24/07/2008, 18:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      Ik hoop dat die levertijden niet te lang oplopen. Ik wil eerst een auto grondig testen en beoordelen voor ik die koop.
      Zolang ze bij Volvo alleen die zwaardere en milieuonvriendelijke motoren in de XC60 aanbieden zal dat nog al meevallen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
        Je gaat toch niet oordelen aan de hand van de visie van een verkoper die zelf nog niet eens met een XC60 heeft gereden.
        Een S60 is ook niet de auto om een XC60 mee te gaan vergelijken.
        Nee,idd waar maar hij kon ook zeggen dat het zeer goed is om toch nog een optie bij te verkopen.
        Trouwens als je de tests leest en op het volvo.nl forum stoefen ze toch niet te hard ivm het four-c.
        Maar zelf eens proberen en dan beslissen is het beste,heb trouwens nog tijd genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
          Ik heb ook nog geen bijkomende gegevens over de precieze datum van de VIP-voorstelling.
          Ik heb de VIP-voorstellingen van de Volvo-modellen van de laatste jaren allemaal meegemaakt en dat zijn enkel maar kijkshows met de nodige versnaperingen
          Volgens mijn dealer zou het eind augustus of begin september zijn, maar kan je dan ook in de wagen gaan zitten? of mag je enkel maar kijken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thamasje Bekijk Berichten
            Volgens mijn dealer zou het eind augustus of begin september zijn, maar kan je dan ook in de wagen gaan zitten? of mag je enkel maar kijken ?
            Volvo XC60 Roadshow (op uitnodiging na inschrijving):

BRUSSEL 23 augustus
            LUIK 30 augustus
            ANTWERPEN 6 september
            GENT 13 september
            BRUGGE 27 september
            NAMEN 4 oktober
            HASSELT 11 oktober
            CHARLEROI 18 oktober

Comment

• bedankt aan de volvo karavaan van vanmorgen op de parking in Ghislenghien om me de nodige info te verschaffen,en ik zou zeggen doe zo verder
              nb: rij maar vlug jullie km's op zodoende dat ze kunnen beginnen met de productie gr rdtrans

Comment

• en nu die info voor ons?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                  bedankt aan de volvo karavaan van vanmorgen op de parking in Ghislenghien om me de nodige info te verschaffen,en ik zou zeggen doe zo verder
                  nb: rij maar vlug jullie km's op zodoende dat ze kunnen beginnen met de productie gr rdtrans
                  wie A zegt .... vertel op man !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                    wie A zegt .... vertel op man !
                    als je op de baan bent zal je ze wel tegen komen +-15a20 auto's
                    verbruik voor een 2.4D 163pk was 8.9l hij vertelde me dat ze wel snel optrekken en rijden (dus dit val dan nog mee vind ik)
                    ze hadden enkle problemen met de airbag door het warme weer en ze vertelde me ook dat de productie niet of waarschijnlijk niet in augustus zou beginnen

Comment

als je op de baan bent zal je ze wel tegen komen +-15a20 auto's
                      verbruik voor een 2.4D 163pk was 8.9l hij vertelde me dat ze wel snel optrekken en rijden (dus dit val dan nog mee vind ik)
                      ze hadden enkle problemen met de airbag door het warme weer en ze vertelde me ook dat de productie niet of waarschijnlijk niet in augustus zou beginnen
                      nossy1
                      Last edited by ; 14/08/2008, 17:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nossy1 Bekijk Berichten
                        Even voor er van een mug een olifant gemaakt word

bij deze:

Er word met deze wagens normaal gereden, het is de bedoeling dat ze de gebruikswijze van een klant nabootsen, dus normaal rijgedrag, eens goed optrekken stuk langzaam rijden enz ...
                        Verbruik bij normaal rijden komt uit op een +/-8l met handgeschakelde bak en iets meer met geartronic.
                        qua productie kan ik niets bevestigen

Alvast proficiat met je wagen,
                        als je meer info wil laat maar horen
                        was dat jij dat er gisteren ook bij aanwezig was
                        van dat snel optrekken was wel deze persoon dat minder goed nederlands en als laatste aan kwaam gereden sprak die me dit vertelde
                        Last edited by ; 01/08/2008, 22:23.

Comment

was dat jij dat er gisteren ook bij aanwezig was
                          van dat snel optrekken was wel deze persoon dat minder goed nederlands en als laatste aan kwaam gereden sprak die me dit vertelde
                          nossy1
                          Last edited by ; 14/08/2008, 17:14.

Comment

• welkom nossy1 en thx voor je bijdrage!

ik herinner me niet goed wat hier destijds gepost is, maar zijn de testrijders (jij dus ook) werknemers of geselecteerde klanten?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nossy1 Bekijk Berichten
                              Indeed it was I

je hebt er die altijd moeten kunnen overdrijven he.
                              maakt onze naam van veilig merk niet echt goed.
                              nu ja zoals ik u ook vertelde moet ik zeer veel leveren bij volvo en daar vertellen ze ook vanalles en ik denk dat jullie die er nu al mee rond rijden het best zullen weten hoe hij rijdt

Comment

• zouden stagaires die in september, oktober en november op de Volvo in Gent gaan werken ook mogen testrijden??

Comment

• ik zoe graag mijn vrachtwagen aande kant laten staan om het testen van xc 60 te mogen meemaken, ik moet je benijden,kan er ook niets aandoen

Comment

• onze XC 90 staat te koop, zie aanbod
                                    hoop dat hij snel is verkocht, paar maanden wachten en dan XC60 gaan bollen
                                    can't wait for it !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                                      onze XC 90 staat te koop, zie aanbod
                                      hoop dat hij snel is verkocht, paar maanden wachten en dan XC60 gaan bollen
                                      can't wait for it !!
                                      ik kan uw gevoel begrijpen,het is lang wachten he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                        zouden stagaires die in september, oktober en november op de Volvo in Gent gaan werken ook mogen testrijden??
                                        ???
                                        Dat zal wel niet...
                                        Last edited by ; 01/08/2008, 23:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                          zouden stagaires die in september, oktober en november op de Volvo in Gent gaan werken ook mogen testrijden??
                                          in elk geval het proberen waard als je daar bent !

Comment

Working...
                                          X