Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
    Oei, dat weet ik niet, misschien heb je nog wel wat tijd en zijn de allereersten niet bestemd voor de echte klanten. Jouw dealer moet daar in principe alles over weten.

Trouwens, om de kleuren te kiezen is het te hopen dat we op de roadshows verschillende modellen/kleuren kunnen zien.
    Zal je op die roadshows ook in de wagen kunnen gaan zitten of zal je ze enkel kunnen bekijken vanop een afstand? of mag je er zelfs mee rijden?
    Weet iemand hier iets meer over?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thamasje Bekijk Berichten
      Zal je op die roadshows ook in de wagen kunnen gaan zitten of zal je ze enkel kunnen bekijken vanop een afstand? of mag je er zelfs mee rijden?
      Weet iemand hier iets meer over?
      Je mag er gaan inzitten en je mag de city-safetest doen ( is maar een 10-tal meter langzaanm rijden). Echt testrijden mag niet.

Comment

• Avant-premiere in Woluwe

Net terug van de avant-premiere.

Er waren vijf XC60's aanwezig : 2 terrabronzen, 1 savile-grijs, 1 electric-silver en de city-safetytestcar in het cosmic white.

Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by ; 22/08/2008, 23:48.

Comment

• Electric silver : zeer mooie kleur

Cosmic white
          Bijgevoegde Bestanden
          Last edited by ; 23/08/2008, 21:26.

Comment

• Mijn bevindingen :
            - mooier dan de foto's : imposant, kloeke voorpartij, mooie achterlichtencombinatie
            - terra-brons was niet mijn favoriet, maar in het echt toch wel knap
            - afwerkingskwaliteit van het interieur is prima
            - heel mooi interieur (dashboard, zelfs met de houtinleg knap)
            - zalige Volvo-zetels
            - beenruimte achterin is niet ruim bemeten
            - zit achterin nogal recht
            - koffer door de schuinte van de kofferklep niet zo praktisch ruim dan de andere Volvobreaks
            - city-safety uitgetest: werkt blijkbaar alleen als je zelf helemaal niets onderneemt : als je een ruk aan het stuur geeft of zelf begint te remmen is het niet actief , dus bij verstrooidheid is het wel een goeie hulp
            conclusie :
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by ; 23/08/2008, 00:45.

Comment

Mijn bevindingen :
              - mooier dan de foto's : imposant, kloeke voorpartij, mooie achterlichtencombimatie
              - zalige Volvo-zetels
              - koffer door de schuinte van de kofferklep niet zo praktisch ruim dan de andere Volvobreaks
              - city-safety uitgetest: werkt blijkbaar alleen als je zelf helemaal niets onderneemt : als je een ruk aan het stuur geeft of zelf begint te remmen is het niet actief , dus bij verstrooidheid is het wel een goeie hulp
              conclusie :
              we zijn ook net terug ik denk zelfs dat u naast mij hebt gestaan om foto's te nemen
              we zijn nu ook van oordeel om het kleur ook te veranderen naar die donker grijze 492 die binnen onder de tent stond
              Last edited by ; 23/08/2008, 00:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                we zijn ook net terug ik denk zelfs dat u naast mij hebt gestaan om foto's te nemen
                we zijn nu ook van oordeel om het kleur ook te veranderen naar die donker grijze 492 die binnen onder de tent stond
                Dat was ook een mooie, maar omdat hij zo onder die tent stond kon je hem niet in zijn volledigheid zien en dat vond ik jammer.

De test :
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Dat is als ik niet mis ben saville grey,is idd een mooi kleurtje.
                  Bij mij word het dit kleur of zwart,ben van mening dat de wagen het mooist is met een donkere kleur.

Comment

• [quote=jwv50;2901086]Dat was ook een mooie, maar omdat hij zo onder die tent stond kon je hem niet in zijn volledigheid zien en dat vond ik jammer.

vond mijn vrouw en ik zelf ook nb ik was daar al van 19h05 en heb dan mogen als eerste de city safety kunnen uittesten ,ik heb ook net een mail naar men dealer gestuurd om het kleur te veranderen
                    (op een van uw foto's staat zelfs mijn vrouw haar hoofd)

Comment

• Is er nog iets geweten van de T6? Want anders moet ik morgen heel snel naar de dealer gaan.

Spijtig dat ik geen tijd had vanavond.

Comment

vond mijn vrouw en ik zelf ook nb ik was daar al van 19h05 en heb dan mogen als eerste de city safety kunnen uittesten ,ik heb ook net een mail naar men dealer gestuurd om het kleur te veranderen
                        (op een van uw foto's staat zelfs mijn vrouw haar hoofd)
                        Tja, ik kende jou niet natuurlijk...

Ik ben na vandaag al de bezitter van twee XC60's, nu nog proberen of ik ze nog 43 maal kan vergroten
                        Last edited by ; 23/08/2008, 01:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                          Is er nog iets geweten van de T6? Want anders moet ik morgen heel snel naar de dealer gaan.

Spijtig dat ik geen tijd had vanavond.
                          Die Savile-grijze die er staat is een T6.
                          Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                          Wat wil je er meer over weten ?

Je kan morgen tussen 12u en 20u30 ook nog in Woluwe terecht (vrije toegang)
                          Last edited by ; 23/08/2008, 01:05.

Comment

• Precies veel volk daar
                            Maar het is dan ook een zeer mooie wagen

Comment

• Ik wou gewoon weten of die in het programma blijft aangezien op andere markten de T6 al verdwijnt.

Comment

Mijn bevindingen :
                                - mooier dan de foto's : imposant, kloeke voorpartij, mooie achterlichtencombinatie
                                - zalige Volvo-zetels
                                conclusie :
                                Achterin zit je dus niet zo ruim?, of is het ietwat overdreven? achjah, ik ga 13 sep naar gent naar de roadshow, zal het dan zelf wel zien zeker volgens mij is het een prachtige wagen, een goeie keuze om er een te kopen? zeg het mij als ik ongelijk heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                  Ik wou gewoon weten of die in het programma blijft aangezien op andere markten de T6 al verdwijnt.
                                  Blijft hier in het gamma

Oorspronkelijk geplaatst door thamasje Bekijk Berichten
                                  Achterin zit je dus niet zo ruim?, of is het ietwat overdreven? achjah, ik ga 13 sep naar gent naar de roadshow, zal het dan zelf wel zien zeker volgens mij is het een prachtige wagen, een goeie keuze om er een te kopen? zeg het mij als ik ongelijk heb
                                  Toen we de achterzetels eerst probeerden stonden de voorzetels volledig naar achter, daardoor was het voor een 1m85 groot persoon watmoeilijker, maar er waren gelukkig nog de uithollingen in de rug van de voorzetels zodat het nog meeviel. Het is natuurlijk ook geen XC90 !
                                  Ik denk dat het een goeie keuze is ja, hij geeft blijk van een veel vriendelijkere SUV-aanblik dan vele andere stoere SUV's.
                                  Last edited by ; 23/08/2008, 01:13.

Comment

Aha das de kleur die wij dus genomen hebben .. good 2 hear this

volgende zaterdag maar eens naar luik afzakken

Comment

Tja, ik kende jou niet natuurlijk...

Ik ben na vandaag al de bezitter van twee XC60's, nu nog proberen of ik ze nog 43 maal kan vergroten
                                      idem maar nog enkele maanden en dan heb ik er 3 ook de 43maal grotere
                                      op het kaartje met het nr dat je heb verkregen bij het binnen komen stond van mij n°1 bij deze had ik heb zo nog vroeg op de avond al kunnen testen,ik moet wel zeggen ,wanneer je het voor deeerste keer test toch rrar doet .hij stopte wel maar toch ging ik het doek daarna in, omdat ik daarna niet op de rem trampte en dit vindt ik wel dan niet zo veilig
                                      Last edited by ; 23/08/2008, 05:01.

Comment

• 1

---------
                                        Last edited by ; 23/08/2008, 06:08.

Comment

• Vandaag in Woluwe : de eerste XC60 Roadshow

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X