Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
    die audiobediening voor achterpassagiers, waar is dat voor ? kunnen kinderen daar apart Ipod op aansluiten of zo? vraag me gewoon af of dat interessant is om ook te nemen voor ons klein mannen.
    en wat houdt clean zone int package in? nooit van gehoord ....
    heeft dat duo interieur altijd een beige stuur of moet je dat echt vragen? vind zwart nl niet mooi in dit interieur ....

we moeten blijkbaar dringend onze kleuren en definitieve opties kiezen want binnen 2 maand zouden we hem hebben, ben eens benieuwd
    wel miserie, nog geen tijd gehad om live te gaan zien naar kleuren, zou momenteel kiezen voor zwart met duo beige/bruin interieur, zou dat mooi zijn?
    Ivm audiobediening;je moet een hoofdtelefoon aansluiten en dan kunnen ze achteraan naar een cd luisteren als jij naar de radio luistert en ik denk ook dat dit lukt met de ipod interface.
    Beige stuur moet je idd vragen,standaard is het zwart maar het is geen meerprijs,ben zelfs aan het twijfelen om het terug in het zwart te laten,het lijkt mij echt wel bleek zo

Clean zone;
    CZIP zorgt voor een ideaal interieurklimaat. Uitgelezen materialen zijn emissievrij en oppervlakken glad zodat ze makkelijk kunnen worden gereinigd. Wanneer de buitentemperatuur minstens 10° bedraagt, wordt door het openen van de auto een ventilatiecyclus van 60 seconden geactiveerd. Het resultaat is dat de lucht in de auto beantwoordt aan de normen van de Zweedse astma- en allergievereniging.

Als je alles wilt weten ben je beter dat je naar volvo.nl surft
    http://www.volvocars.com/nl/All-Cars...Equipment.aspx hier staat van alles een beknopte uitleg bij.
    Last edited by ; 27/08/2008, 20:50.

Comment

die audiobediening voor achterpassagiers, waar is dat voor ? kunnen kinderen daar apart Ipod op aansluiten of zo? vraag me gewoon af of dat interessant is om ook te nemen voor ons klein mannen.
      en wat houdt clean zone int package in? nooit van gehoord ....
      heeft dat duo interieur altijd een beige stuur of moet je dat echt vragen? vind zwart nl niet mooi in dit interieur ....

we moeten blijkbaar dringend onze kleuren en definitieve opties kiezen want binnen 2 maand zouden we hem hebben, ben eens benieuwd
      wel miserie, nog geen tijd gehad om live te gaan zien naar kleuren, zou momenteel kiezen voor zwart met duo beige/bruin interieur, zou dat mooi zijn?
      beige stuur en versnelingspook moeten worden gevraagd bij de bestelling,heb ik trouwens ook gedaan
      ik heb men kleur vrijdag na de premiere ook nog gewijzigd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
        vele mooier en goedkoper dan de x6
        dat vind ik nu ook geen vergelijking ...
        een XC6O koper gaat geen potentiële klant zijn voor X6 en andersom nog veel minder vermoed ik ! ik denk dat we hier in de eerste plaats over een prijsverschil van meer dan het dubbele spreken .... beide wagens zijn heel mooi op hun manier vind ik, X6 mag er best wel zijn, valt erg op en is wat apart, heb er vanmorgen nog achter en voor gereden en kan hem wel smaken, maar bon dat doet hier niet ter zake

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
          beige stuur en versnelingspook moeten worden gevraagd bij de bestelling,heb ik trouwens ook gedaan
          ik heb men kleur vrijdag na de premiere ook nog gewijzigd
          en? wat heb je genomen van kleuren? ik zoek nog volop inspiratie ...

Comment

en? wat heb je genomen van kleuren? ik zoek nog volop inspiratie ...
            Laat je inspiratie eens de volle loop anders rijden we allemaal met de zelfde wagen.
            Persoonlijk vind ik wel dat de keuze maar poverkes is toch op vlak van interieur,de V70 is een stuk uitgebreider.
            Bv de 19inch velgen kan men niet krijgen van fabriek af dit moet men doen via dealer en kost verschrikkelijk veel geld.
            Mijn verkoper vind dit ook stom,vind het wel spijtig het zijn knappe velgen.
            Last edited by ; 28/08/2008, 17:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten
              Laat je inspiratie eens de volle loop anders rijden we allemaal met de zelfde wagen.
              Persoonlijk vind ik wel dat de keuze maar poverkes is toch op vlak van interieur,de V70 is een stuk uitgebreider.
              Bv de 19inch velgen kan men niet krijgen van fabriek af dit moet men doen via dealer en kost verschrikkelijk veel geld.
              Mijn verkoper vind dit ook stom,vind het wel spijtig het zijn knappe velgen.
              ik vond die velgen ook mooier maar de opleg is gigantisch, eventueel als je winterbanden doet kan je op die manier wel switchen
              ik word zot van die kleuren, er zijn er wel veel voor buiten maar zeeeeeer beperkt voor binnen en ik vind zwart te donker en beige te licht, tja dan maar 1 optie en dan is de vraag bij welke buitenkleur want ik vrees dat er velen voor dat brons gaan, zwart is nog altijd het mooist op een wagen vind ik maar heb schrik dat die combi gaat vloeken

Comment

ik vond die velgen ook mooier maar de opleg is gigantisch, eventueel als je winterbanden doet kan je op die manier wel switchen
                ik word zot van die kleuren, er zijn er wel veel voor buiten maar zeeeeeer beperkt voor binnen en ik vind zwart te donker en beige te licht, tja dan maar 1 optie en dan is de vraag bij welke buitenkleur want ik vrees dat er velen voor dat brons gaan, zwart is nog altijd het mooist op een wagen vind ik maar heb schrik dat die combi gaat vloeken
                Alles is natuurlijk persoonlijk maar bij zwart buitenkleur zou voor mij volledig beige binnenkant zijn met donker hout.
                Zwart met het lemon is iets apart maar ik ben er geen fan van,irl valt het dik tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk Berichten
                  Daarnet op de E314 ter hoogte van Leuven zo 4 zwarte XC60's achter mekaar zien rijden. Allemaal zweedse nr-platen en in kleine letters stond er 'test vehicle' op. Zag er vrij schappelijk uit maar nu niet om te zeggen dat het een super knappe auto is.
                  Ben die 3 weken geleden ook tegengekomen op de E40. Je zou denken dat ze door Europa rijden maar t'is dus heel de tijd in België.

Comment

• Vraagje,

het is me niet echt duidelijk; moet je reserveren voor die roadshow of niet?

Ik zou graag nu zaterdag in Luik / Chaudfontain eens gaan piepen; Wil die combinatie van Saville grey met die duo tone bekleding eens in het echt zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                      Vraagje,

het is me niet echt duidelijk; moet je reserveren voor die roadshow of niet?

Ik zou graag nu zaterdag in Luik / Chaudfontain eens gaan piepen; Wil die combinatie van Saville grey met die duo tone bekleding eens in het echt zien.
                      Geen uitnodiging nodig : gewoon naartoe gaan

Comment

• Voila vandaag dus na een zware bevalling toch richting luik getrokken;

Zware bevalling in die zin, mijn wederhelft haar wagentje veranderde vandaag van eigenaar; Komiek hoe vrouwen zich kunnen hechten aan een wagen.

Nu kwam het dus goed uit dat we in Chaudfontain de XC60 irl konden bewonderen;

De kleuren combinatie ligt nu dus def. vast; We houden Saville Grey, maar veranderen terug naar het duo tone Leder Soft Beige/Espresso Brown in Sandstone Beige interieur (G116).

In het echt vond ik het een super geslaagde uitvoering.

Belangrijkste is dat vrouwlief ook in de wolken was, ze was als eerste om de test te doen en was erg onder de indruk.

Mijn wederzien was ook eentje van positieve bevestiging; Zeker naar achterruimte dacht ik dat ie kleiner was, althans zo herinnerde ik het me maar dat valt dus zeer goed mee.

De zetels .. ZALIG, chance dat volvo al die veilige snufkes inbouwt want in slaap vallen kunt ge er makkelijk in.

Handig detail dat vrouwen onmiddellijk opmerken:

De 'sjakoch' kunt ge makkelijk kwijt in de / of liever achter de middenconsole;

Ik denk dus dat die roadshow overal dezelfde wagens showt.

Comment

• Comment

• Comment

• Mislukte foto ..

Comment

• Comment

• Mijn madam al meteen de praktische snufkes aan het checken

Comment

• Comment

• Blijkbaar identiek dezelfde wagens als in Woluwe vorige week.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten

De kleuren combinatie ligt nu dus def. vast; We houden Saville Grey, maar veranderen terug naar het duo tone Leder Soft Beige/Espresso Brown in Sandstone Beige interieur (G116).
                                        Congrats met de beslissing.
                                        We zullen dus indentiek de zelfde wagen hebben kwa kleurencombinatie.
                                        Ik heb wel het beige stuur en pook genomen,jij ook?of ben je bij zwart gebleven.
                                        Voor de toekomstige eigenaars,wie heeft welke velg genomen op zijn xc60?
                                        Last edited by ; 30/08/2008, 23:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten
                                          Congrats met de beslissing.
                                          We zullen dus indentiek de zelfde wagen hebben kwa kleurencombinatie.
                                          Ik heb wel het beige stuur en pook genomen,jij ook?of ben je bij zwart gebleven.
                                          Voor de toekomstige eigenaars,wie heeft welke velg genomen op zijn xc60?
                                          ik heb het zelfde ext kleur int. duo pook en stuur biege +alu inleg en de donkere ramen velgen 18" merac
                                          nb dank aan nas voor de leuke foto's .ik had vorige week mijn toestel vergeten op de a.p en zo heb ik dan toch nog mooie foto's van het savill grey
                                          Last edited by ; 31/08/2008, 00:17.

Comment

Working...
                                          X