Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten

Heeft zo wel wat weg van de Honda CR-V

Front is wel knap.

Comment

• Comment

• bron : flickr.com edith&wim

Comment

• wow! ze gaan es zijn 'scills' testen
          freude am fahren

Comment

• Knapperd of zuuuuuuu

Nee, ik ben echt zot van deze midi-SUV. Echt een mooie voorbode van de nieuwe stijl van 'het veiligste merk ter wereld'. Herkenbaar, maar toch vernieuwend! Zo hoort het!

Ciao,

Switcher

Comment

• Stonden laatst 3 achter elkaar in Schilde.

Ik moet zeggen, knappe auto en als ik nu een auto zou mogen kiezen/kopen zou het deze wel worden.

Exclusief (naar mijn mening ), veilig, mooi.

Comment

• zijn er hier nu eigenlijk al T6 kopers of heeft iedereen voor een dieselmotor gekozen?
                vermoed dat ik toch voor de D5 ga, T6 blijft verleidelijk maar als je veel kms doet denk ik dat het de foute keuze zou zijn
                volg week moet definitieve bestelling worden doorgegeven in garage
                dit weekend waarschijnlijk in antw roadshow bezoeken om kleuren te beslissen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                  zijn er hier nu eigenlijk al T6 kopers of heeft iedereen voor een dieselmotor gekozen?
                  vermoed dat ik toch voor de D5 ga, T6 blijft verleidelijk maar als je veel kms doet denk ik dat het de foute keuze zou zijn
                  Nog geen koper maar ik heb zeker interesse. Ik doe niet zoveel kilometers maar ik wil eerst de XC60 T6 uitvoerig testen voor ik er één koop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

bron : flickr.com edith&wim
                    Wat is daar nu speciaal aan? Audi A8 op lift zetten en je geraakt er ook over...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                      Nog geen koper maar ik heb zeker interesse. Ik doe niet zoveel kilometers maar ik wil eerst de XC60 T6 uitvoerig testen voor ik er één koop.
                      zeker dat ge nog geen besteld hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                        Wat is daar nu speciaal aan? Audi A8 op lift zetten en je geraakt er ook over...
                        ik wil da toch nie proberen met een a8

Comment

zijn er hier nu eigenlijk al T6 kopers of heeft iedereen voor een dieselmotor gekozen?
                          nog altijd aan het twijfelen,de mijne is nu reeds bevrozen.we hebben nog net op tijd het kleur kunnen veranderen
                          nb wij hebben op a.p ook kleur terra bronz voor het eerst gezien .....gelukkig maar.slaap er nog enkele nachtjes over maar ik persoonlijk zou de 2.4 163pk nemen met chip (1250€ biv)

Comment

• Echt een knap ding ze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              Daar is niks speciaal aan.
                              Weeral zulke oerdomme post in het rijtje van Martini Racing.

Comment

• Last edited by ; 04/09/2008, 01:02.

Comment

Daar is niks speciaal aan.
                                  Weeral zulke oerdomme post in het rijtje van Martini Racing.

Op die foto is hij in het wit toch ook wel knap.

Volgens iemand op volvo.nl zou de electrische achterklep maar leverbaar zijn vanaf W48
                                  Ik weet dat ze er problemen mee hebben maar om al die mensen die al 1 hebben besteld zonder deze optie te leveren zou een beetje erg zijn.
                                  Ik ga vanmiddag eens bellen want zonder moet ik de wagen niet hebben,de klapdeur is te zwaar en te lomp om steeds met de hand te moeten doen.
                                  Dan kunnen ze de wagen maar uitstellen.
                                  Last edited by ; 04/09/2008, 07:31.

Comment

Ik heb getwijfeld om over te schakelen, maar dat dieselgeronk steekt me echt tegen, op de roadshow heb ik die test gedaan en akkoord das geen referentie aangezien ge amper gas geeft maar toch, het was een diesel;

Het blijft dus een T6 voor ons; Het moet een op en top plezierige gezinswagen zijn. + ik blijf erbij de benzine is een properdere motor dan de diesels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten

Volgens iemand op volvo.nl zou de electrische achterklep maar leverbaar zijn vanaf W48
                                      Ik weet dat ze er problemen mee hebben maar om al die mensen die al 1 hebben besteld zonder deze optie te leveren zou een beetje erg zijn.
                                      Ik ga vanmiddag eens bellen want zonder moet ik de wagen niet hebben,de klapdeur is te zwaar en te lomp om steeds met de hand te moeten doen.
                                      Dan kunnen ze de wagen maar uitstellen.
                                      De mijne wordt geleverd in week 49, met automatische achterklep !

Vind het eerlijk gezegd geen reden om hem niet te kopen. Moest die klep niet bij in een pack hebben gezeten, dan had ik die optie zelf nooit gekozen... Heb jarenlang de koffer van een pajero mogen dicht klappen, dan zal dees klepke ook wel lukken ;-) (Pajero ging wel zijdelings open...)

cheers,
                                      Wim

Comment

Ebde gij dees fotos genomen? zojah, waar was da dan misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wopstah Bekijk Berichten
                                          De mijne wordt geleverd in week 49, met automatische achterklep !

Vind het eerlijk gezegd geen reden om hem niet te kopen. Moest die klep niet bij in een pack hebben gezeten, dan had ik die optie zelf nooit gekozen... Heb jarenlang de koffer van een pajero mogen dicht klappen, dan zal dees klepke ook wel lukken ;-) (Pajero ging wel zijdelings open...)

cheers,
                                          Wim
                                          Heb naar mijn dealer gebeld en die weet van niks.
                                          Ik zeg ook niet dat ik de wagen niet ga kopen alleen dat ze het dan maar moeten uitstellen, klep is geen must maar het is een pak handiger dan manueel.
                                          Kan mij wel niet voorstellen dat al die mensen die al 1 hebben besteld(wereldwijd) ze maar doodleuk gaan zeggen"spijt mij meneer maar dit zit er niet op" zonder dit achteraf nog te kunnen wijzigen.
                                          Weer geen goede reclame voor volvo zou ik zeggen.
                                          Ik ben duidelijk geweest tegenover mijn dealer,zonder hoef ik de wagen niet,punt.
                                          Beetje druk steken
                                          Last edited by ; 04/09/2008, 19:03.

Comment

Working...
                                          X