Oorspronkelijk geplaatst door Nas
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenop foto vind ik deze treeplanken wel beter (die met XC in)
Comment
-
gisteren in Antw nr roadshow geweest
kleuren zijn beslist: net zoals de meesten hier gevallen voor Savile grey, echt wel mooie kleur, ik denk ook heel mooi met alu treeplanken en bescherming voor en achter zoals Nas zei maakt dat de XC60 in Savile jonger en hipper
persoonlijk vonden wij dat duo interieur niet zo geslaagd en al helemaal niet op Savile grey, alleen op dat Terra brons ging het maar die buitenkleur is echt niet mooi vinden wij in daglicht, dus het wordt een beige interieur
voila mijn madame heeft beslist want zij moet ermee rijden
voor de rest wel een leuk bakske al is m een pak kleiner dan onze 90 maar bon dat wisten we, mijne wederhelft was al danig aan het flippen dat m te klein ging zijn ... desnoods maar bakken op het dak als we op verlof of weekend gaan
ik denk wel door zijn gestroomlijnde vorm en kleinere gestalte dat de D5 ook vrij sportief gaat rijden, dat mis ik nu wel bij de 90, vind dat nogal een overzetboot
verder gezond verstand nog eens geraadpleegd en toch voor de D5 gaan met naderhand tuning, de T6 gaat veel te veel gebruiken en met 40000 kms per jaar, lijkt me dat al te zot
mogen naar dealer bestelbon finetunen
wel blij dat we die kleuren in het echt hebben gezien, toch niet evident uit een boekske bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luzogu Bekijk Berichtenmijnheer met de twee bedrijven,
als u mijn post goed zou lezen, zou u merken dat voor mij verkopen meer betekent dan "bonnekes laten krabbelen".
ik laat duidelijk begrijpen dat een verkoopproces van een auto ingewikkelder in mekaar zit dan enkel te kunnen uitleggen wat de laatste nieuwste snufjes zijn. En ik ben dan zelfs akkoord dat wij die moeten beheersen !
Mijn baas is nog niet van plan om mij een C4 te geven, vermits hij weet dat ik mijn job met harte doe EN professioneel.
Uw opmerking over de wissel van verkopers in de branche is gegrond, maar is dat niet in meerdere salessectoren het geval ? Heeft dat met de kwaliteit van de verkoper te maken denkt u ? Ik vind het nogal vreemd dat iemand met twee bedrijven mijn verkoperskwaliteiten kan beoordelen aan de hand van een mail(ke) ?? Ik hoop dat gij uw personeel beter evalueert dan dit ?
En waar beweer ik dat auto's verkopen enkel betekent om mensen iets wijs te maken ?
Ik probeer net om de behoefte en noden van een klant te achterhalen en op die manier te verkopen. Vandaar mijn ergernis naar mysterie shoppers en dergelijke : deze mensen komen geen auto kopen, die komen mij beoordelen... als ik dan naar behoeftes peil en ik merk dat deze mensen geen auto gaan kopen (niet bij mij, maar ook nergens anders), waarom zou ik dan een wachtende potentiële klant laten staan koekeloeren in de showroom vraag ik mij zo af ??? En word ik ook niet voor een groot deel beloond en geavalueerd naar het aantal auto's dat ik verkoop denkt u ?
U slaat dus duidelijk de bal mis als u durft te beweren dat ik nooit behoeftes peil, prospecteer of peil naar tevredenheid... maar waarom moet ik mij hierover eigenlijk verantwoorden ? nog maar eens .....
ik denk dat u dringend wat moet doen aan uw communicatieve vaardigheden of laat het met zo stellen: Karel De Gucht denkt ook altijd dat ie gelijk heeft, het verschil is dat hij het wel weet aan te brengen en vooral op een iets slimmere manier
tot slot: ik ben ook bedrijfsleider en zou u niet aanwervenik hoop voor u dat niemand u hier herkent als volvo-verkoper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtengisteren in Antw nr roadshow geweest
kleuren zijn beslist: net zoals de meesten hier gevallen voor Savile grey, echt wel mooie kleur, ik denk ook heel mooi met alu treeplanken en bescherming voor en achter zoals Nas zei maakt dat de XC60 in Savile jonger en hipper
persoonlijk vonden wij dat duo interieur niet zo geslaagd en al helemaal niet op Savile grey, alleen op dat Terra brons ging het maar die buitenkleur is echt niet mooi vinden wij in daglicht, dus het wordt een beige interieur
voor de rest wel een leuk bakske al is m een pak kleiner dan onze 90 maar bon dat wisten we, mijne wederhelft was al danig aan het flippen dat m te klein ging zijn ... desnoods maar bakken op het dak als we op verlof of weekend gaan
ik denk wel door zijn gestroomlijnde vorm en kleinere gestalte dat de D5 ook vrij sportief gaat rijden, dat mis ik nu wel bij de 90, vind dat nogal een overzetboot
verder gezond verstand nog eens geraadpleegd en toch voor de D5 gaan met naderhand tuning, de T6 gaat veel te veel gebruiken en met 40000 kms per jaar, lijkt me dat al te zot
wel blij dat we die kleuren in het echt hebben gezien, toch niet evident uit een boekske bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtengisteren in Antw nr roadshow geweest
Voor de rest denk ik dat we hier al een gezellige XC60 bende aan het verkrijgen zijn
Comment
-
Contrastrijk, dus ok. Is mijn favoriet, donker buiten en bleek binnen. Jammer genoeg heb ik twee maal 't omgekeerde momenteel
Espresso vind ik sowieso altijd een stukje mooier dan al de rest. Ik zou het wel aandurven, deze combo.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenContrastrijk, dus ok. Is mijn favoriet, donker buiten en bleek binnen. Jammer genoeg heb ik twee maal 't omgekeerde momenteel
Espresso vind ik sowieso altijd een stukje mooier dan al de rest. Ik zou het wel aandurven, deze combo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thamasje Bekijk Berichtenwat denen jullie van de combinatie van een zwart exterieur met da duo tone interieur int beige met espresso bruin ???,
Ik denk dat ge dan één van de betere combinaties hebt; maar ja smaken verschillen
Comment
-
Ik ben zaterdag ook naar de show in Antwerpen geweest. Heeeel blij dat ik em eindelijk is in levende lijve heb kunnen bewonderen :-).
Wij hadden gekozen voor de Terra Bronze met duo tone espresso/beige interieur...
Begin nu toch wel een klein beetje te twijfelen...
De electric silver die er stond vond ik wel heel knap ook, maar die hadden we niet gekozen omdat we die op onze V70 ook al hadden.
Mijn vrouwke vond de witte ook wel mooi... (die zag er groter uit zei ze ). Ik wil vooral een schoon kleurke dat niet te rap vuil wordt (> 50.000km per jaar, lang blijft ie meestal niet proper ;-) )
Het duo tone interieur was toch heel geslaagd gelukkig, en volgens mij past dat dan toch het beste met Terra Bronze als exterieur kleur.
Verder vond ik de city safety test wel een beetje zwak... De eerste die ik zag testen ging al dadelijk in dat spandoek... Toch maar blijven opletten zeker? ;-)
Nu maar hopen dat ik em in december nog heb... Volgens de garage wordt hij geleverd in Week 49, maar mijn verkoper zei dat de kans bestond dat de leasemaatschappij zou wachten tot januari om hem in te schrijven ...
Gelukkig is ie de moeite om te wachten !
Comment
-
Problemen met xc60 die zouden zijn uitgerust met elektrische achterklep.
Al enkele dagen ben ik een probleem dat werd weergegeven door Volvo NL aan het nakijken of het wel klopt.En ja!
Er zijn problemen met de eerste wagens die zouden worden geleverd.maw de eerste wagens die geleverd worden zouden Geen elect. achterklep hebben, omdat er problemen zijn met het systeem om de achterklep te openen.Dit zou worden in gebouwd na week 48.Wagens voor w48 kunnen niet worden geleverd met elect. achterklep, en kan ook achteraf niet worden aangepast. .Als je het aan uw dealer zou vragen, zouden deze nog van niets weten.Maar bij volvo Brussel zijn ze er niet over te spreken, (1)dat wij dat wel al weten.(2)met de vraag die ik hen stelde,nadat ze me vertelde dat ze het tegen het eind van deze week maar pas aan de dealers zouden mededelen. Waarom in de omliggende landen de dealers het wel al weten.We betalen er toch ongeveer 50k€ voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thamasje Bekijk Berichtenwat denen jullie van de combinatie van een zwart exterieur met da duo tone interieur int beige met espresso bruin ???,
het savile grey is ook heel donker (bijna zwart) en dat vond ik niet zo geslaagd in combi met duo tone, wij gaan voor effen beige
ma ja we moeten niet allemaal dezelfde kiezen he ;-)
ge zou dat eerst in t echt moeten kunnen zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wopstah Bekijk BerichtenIk ben zaterdag ook naar de show in Antwerpen geweest. Heeeel blij dat ik em eindelijk is in levende lijve heb kunnen bewonderen :-).
Wij hadden gekozen voor de Terra Bronze met duo tone espresso/beige interieur...
Begin nu toch wel een klein beetje te twijfelen...
De electric silver die er stond vond ik wel heel knap ook, maar die hadden we niet gekozen omdat we die op onze V70 ook al hadden.
Mijn vrouwke vond de witte ook wel mooi... (die zag er groter uit zei ze ). Ik wil vooral een schoon kleurke dat niet te rap vuil wordt (> 50.000km per jaar, lang blijft ie meestal niet proper ;-) )
Het duo tone interieur was toch heel geslaagd gelukkig, en volgens mij past dat dan toch het beste met Terra Bronze als exterieur kleur.
Verder vond ik de city safety test wel een beetje zwak... De eerste die ik zag testen ging al dadelijk in dat spandoek... Toch maar blijven opletten zeker? ;-)
Nu maar hopen dat ik em in december nog heb... Volgens de garage wordt hij geleverd in Week 49, maar mijn verkoper zei dat de kans bestond dat de leasemaatschappij zou wachten tot januari om hem in te schrijven ...
Gelukkig is ie de moeite om te wachten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk BerichtenProblemen met xc60 die zouden zijn uitgerust met elektrische achterklep.
Al enkele dagen ben ik een probleem dat werd weergegeven door Volvo NL aan het nakijken of het wel klopt.En ja!
Er zijn problemen met de eerste wagens die zouden worden geleverd.maw de eerste wagens die geleverd worden zouden Geen elect. achterklep hebben, omdat er problemen zijn met het systeem om de achterklep te openen.Dit zou worden in gebouwd na week 48.Wagens voor w48 kunnen niet worden geleverd met elect. achterklep, en kan ook achteraf niet worden aangepast. .Als je het aan uw dealer zou vragen, zouden deze nog van niets weten.Maar bij volvo Brussel zijn ze er niet over te spreken, (1)dat wij dat wel al weten.(2)met de vraag die ik hen stelde,nadat ze me vertelde dat ze het tegen het eind van deze week maar pas aan de dealers zouden mededelen. Waarom in de omliggende landen de dealers het wel al weten.We betalen er toch ongeveer 50k€ voor.
Comment
-
allez de kogel is eindelijk door de kerk, een nieuwe wagen bestellen is nog aanslepender dan de zwangerschap/geboorte van uwe kleine ! ik zal dat hier ook eens neerpleuren zoals de anderen:
savile grey (om eens lekker anders te doen dan de andere kopers hier ) met beige int, stuur en pook, Mantus velgen, classic wood
D5 Summum
packs: safety, security, family, mobility (winter is incl in summum)
pano schuifdak, four c, parkass v + a + camera, getinte ruiten, sierprofiel achter en zij
home link, zonnebrilhouder, tyre pressure monitoring, snelh afh stuurbekractiging, digital radio, audio achter, premium sound, afn trekh, lastdragers, ipod/usb, clean zone
dvd komt in naplaatsing: weet iemand of je dit best bij volvo laat doen? kost daar 215O incl btw, hetzelfde voor nen bak op het dak en fietsdrager op trekhaak, kent iemand daar een goei adreske voor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtendan wacht ik toch nog wel een paar weken langer, ik vond dat net een keileuke optie
Comment
Comment