Vandaag naar de roadshow in Gent geweest. Volgens mij is de Xc60 in Savile Grey een andere dan op de andere roadshows en is dit degene die Nas bedoelde die hij besteld heeft. Nog even voor alle duidelijkheid, ik sta nergens op de foto's,
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
nog enkele foto's
Comment
-
nog foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thamasje Bekijk BerichtenVandaag naar de roadshow in Gent geweest. Volgens mij is de Xc60 in Savile Grey een andere dan op de andere roadshows en is dit degene die Nas bedoelde die hij besteld heeft. Nog even voor alle duidelijkheid, ik sta nergens op de foto's,
Heeft er al iemand een recente foto van een dashboard zonder navigatiescherm?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volvosonic Bekijk BerichtenBen ook nog eens geweest. Het is Savile Grey Pearl. Echt wel een fascinerend kleurtje. Het is dezelfde wagen maar dan met geïntegreerde zijprofielen en de donkere Achilles-velgen. Het geeft de wagen een intimiderende look. (Urban Assault Vehicle) De profielen zien er leuk uit maar ik vind het niet echt handig om uit te stappen.
Heeft er al iemand een recente foto van een dashboard zondernavigatiescherm?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thamasje Bekijk Berichtennog foto's
Tnx Voor de foto's , zo is het inderdaad dat we hem in bestelling hebben!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volvosonic Bekijk BerichtenBedankt voor de foto! Het dashboard ziet er stukken beter uit met het navigatiescherm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtendaar kan je ook een tomtom plaatsen....en goedkoper,indien je het niet alle dagen nodig hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenNaar het schijnt zou de Garmin Nuvi perfect in de holte passen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenTnx Voor de foto's , zo is het inderdaad dat we hem in bestelling hebben!
Enkel die alu treeplanken,die moet ik eerst irl zien en eens kijken naar het in en uitstappen vooraleer ik die laat plaatsen.
Heb jij dan die 19" velgen besteld bij de dealer dan?die zijn echt wel vet
Hoeveel was de kostprijs?
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtenweet ik niet,maar ik vindt persoonlijkde rti te duur bij volvo,daarom heb ik hem ook zonder besteld,en voor de km. dat ik maar doe, hoef ik er zeker geen te nemen.Daarbij is een tomtom,garmin,enz... stukken geodkoper
Als die garmin er perfect inpast zal het natuurlijk een stuk beter ogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk BerichtenIk ook behalve die velgen is dit ook zoals diegene die ik in bestelling heb,wel bleek stuur en pook +het hout rond de pook.
Enkel die alu treeplanken,die moet ik eerst irl zien en eens kijken naar het in en uitstappen vooraleer ik die laat plaatsen.
Heb jij dan die 19" velgen besteld bij de dealer dan?die zijn echt wel vet
Hoeveel was de kostprijs?
Indien ja dan kan ik je enkel zeggen, stuur me maar een PM want wij verdelen deze velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenBedoel je die velgen van deze:
Indien ja dan kan ik je enkel zeggen, stuur me maar een PM want wij verdelen deze velgen
Maar ik wil wel eens afspreken om eens velgen te komen bekijken voor de zomer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
- het blijkt dat de geartronic toch niet zo overtuigend zou zijn (traag, verouderd). Blijkbaar is hij enkel standaard op de T6 maar dat is dan ook een kachtige motor en zal dus een aangenamer gevoel geven met automaat dan de diesel.
- blijkbaar zijn er hier enkelen die een T6 zullen aanschaffen. Begrijp ik het goed dat hierop bijna 5000 euro BIV dient betaald te worden (naast het hoger verbruik, de mindere verkoopwaarde). De prijs voor een aangename motor is dan ook zeer hoog lijkt me.
- de summumuitrusting is in feite de momentum + winterpack en el. zetel. In wat verschillen die sportieve wijzerplaten van de andere en wat betekent "decoratieve afwerking" ECC-bediening ?
- ook wordt verwezen naar de zilveren roofrails en in de brochure heeft de summum ook een zilveren bumperplaat. Anderzijds zie ik op de foto van de T6 dat deze geen zilveren bumper heeft hetgeen ook veel discreter is (is dit dan een optie?)
- de zwarte Achillesvelgen lijken heel mooit maar staan niet in de prijslijst. Heeft iemand hiervan de prijzen ?
- heeft iemand ervaring met het Four-C systeem en is dit echt de moeite (het geld) waard ?
- Weet iemand iets over het DAB systeem ?
Bedankt voor de reacties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nbvcx Bekijk BerichtenVia dit forum hoop ik enkele bijkomende info te kunnen bekomen. Ik overweeg de aankoop van een XC60 (of een XC70), ben brochure gaan halen, zag de wagen nog niet live en heb volgende vragen :
- het blijkt dat de geartronic toch niet zo overtuigend zou zijn (traag, verouderd). Blijkbaar is hij enkel standaard op de T6 maar dat is dan ook een kachtige motor en zal dus een aangenamer gevoel geven met automaat dan de diesel..
- blijkbaar zijn er hier enkelen die een T6 zullen aanschaffen. Begrijp ik het goed dat hierop bijna 5000 euro BIV dient betaald te worden (naast het hoger verbruik, de mindere verkoopwaarde). De prijs voor een aangename motor is dan ook zeer hoog lijkt me.
- de summumuitrusting is in feite de momentum + winterpack en el. zetel. In wat verschillen die sportieve wijzerplaten van de andere en wat betekent "decoratieve afwerking" ECC-bediening ?
- ook wordt verwezen naar de zilveren roofrails en in de brochure heeft de summum ook een zilveren bumperplaat. Anderzijds zie ik op de foto van de T6 dat deze geen zilveren bumper heeft hetgeen ook veel discreter is (is dit dan een optie?)
- de zwarte Achillesvelgen lijken heel mooit maar staan niet in de prijslijst. Heeft iemand hiervan de prijzen ?
- heeft iemand ervaring met het Four-C systeem en is dit echt de moeite (het geld) waard ?
- Weet iemand iets over het DAB systeem ?
Bedankt voor de reacties
T6 of diesel is persoonlijk natuurlijk maar de kosten van de T6 zijn idd zeer hoog ivm de diesel.
De summumuitrusting is meer dan momentum +winterpack,classic wood zit erbij die toch apart ook 400€ kost + de 18" velgen en de zilveren roofrails.
Sierprofiel voorbumper is idd een optie,kost 330€.
De velgen heb ik geen prijs van,is enkele via dealer te verkrijgen en niet af fabriek.
In Nederland is de prijs 2650€ zonder banden.
Four-c: Ik heb het erbij genomen,het is geen goedkoope optie maar zo kan men eens sportief rijden of wisselen naar comfort.
Is dit echt de moeite?we zullen wel zien wat dit geeft inpraktijk.
Ivm de DAB verwijs ik je door naar deze website.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichtenmijn wagen was voorzien om geleverd te worden op 20 of 21/11/08.maar omdat er problemen zijn met de achterklep hebben ze verteld dat dit nu maar pas eind Januari 2009 zou worden.We bestelde dan onze wagen op 15/03/08.wat vinden jullie daarvan?
It's part of the game.
Trouwens je wist op 15 maart dat je je wagen slechts na half november zou ontvangen.
Je kan ook die elektrisch bediende achterklep laten voor wat ze is en dan heb je de auto vroeger.
Ik vind het een vrij zinloze optie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenDat zijn de mogelijke probleempjes als je zo vroeg een wagen bestelt.
It's part of the game.
Trouwens je wist op 15 maart dat je je wagen slechts na half november zou ontvangen.
Je kan ook die elektrisch bediende achterklep laten voor wat ze is en dan heb je de auto vroeger.
Ik vind het een vrij zinloze optie.
Comment
Comment