Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
    ik heb de mijne wel zo besteld.Ik vind hem wat stoerder lijken zo.
    Het valt mij op dat er op de eerste foto's vele XC60's zijn met zij- en achterstukken maar zonder voorstuk.

Een meer bescheiden versie zou toch veel mooier zijn

Last edited by ; 19/09/2008, 00:53.

Comment

• En nog een filmpje , ditmaal van Autobild

Comment

Mijn dealer geeft zonder ons te verwittigen,gewoon een nieuwe besteld en deze die voor mij was bestemd in optie gezet.we zullen moeten afwachten.
        Mijn dealer wist vorige week nog van niets... Misschien moet ik hem nu maar eens opnieuw bellen dan... Ik vind het ook een vrij zinloze optie... Dat spel gaat veel te traag dicht naar mijn goesting... Ik klap ze liever zelf dicht en klaar... Als ik ook een paar maanden langer moet wachten gewoon omdat mijn koffer vanzelf zou kunnen dicht gaan. Nee dank u :-) Gooi dat knopje er dan maar uit voor mijn part ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
          Het valt mij op dat er op de eerste foto's vele XC60's zijn met zij- en achterstukken maar zonder voorstuk.

Een meer bescheiden versie zou toch veel mooier zijn

daar kan ik mee akkoord gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wopstah Bekijk Berichten
            Mijn dealer wist vorige week nog van niets... Misschien moet ik hem nu maar eens opnieuw bellen dan... Ik vind het ook een vrij zinloze optie... Dat spel gaat veel te traag dicht naar mijn goesting... Ik klap ze liever zelf dicht en klaar... Als ik ook een paar maanden langer moet wachten gewoon omdat mijn koffer vanzelf zou kunnen dicht gaan. Nee dank u :-) Gooi dat knopje er dan maar uit voor mijn part ;-)
            met dit systeem kan je de achterklep ook gewoon dichtklappen of met de schakelaar in de achterklep.

Comment

• Gisteren een knap doosje ontvangen van volvo(zullen er nog wel zijn denk ik)met een cd bij.
              Wel knap en mooi,ook het instructie boekje is er bij in pdf.
              Kunnen al volop lezen dat we alles goed weten tegen dat onze wagen er is.

Comment

• in Valencia

Comment

• Comment

• Knappe pics,maar waarom enkel deze 2 kleuren.
                    Ik vind ze het minst van allemaal.

Comment

• Last edited by ; 19/09/2008, 23:36.

Comment

• Last edited by ; 19/09/2008, 23:37.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten
                            Gisteren een knap doosje ontvangen van volvo(zullen er nog wel zijn denk ik)met een cd bij.
                            idem,is wel oke,heb ik ook enkele maanden terug van s80 mogen ontvangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten
                              Gisteren een knap doosje ontvangen van volvo(zullen er nog wel zijn denk ik)met een cd bij.

Inderdaad een schoon marketing dooske; maar als je dan ingaat op de uitnodiging van inVolve, en je je moet registreren kunt ge wel niet de XC60 als uw wagen selecteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                Inderdaad een schoon marketing dooske; maar als je dan ingaat op de uitnodiging van inVolve, en je je moet registreren kunt ge wel niet de XC60 als uw wagen selecteren
                                Tja idd,kan niet al perfect zijn .
                                Ze zijn er wel vroeg bij moet ik zeggen.

Comment

• Toch nog niet volledig overtuigd! In de flank vind ik hem persoonlijk minder geslaagd maar het front en de achterkant vind ik zeer knap. Ik moet hem eerst eens irl zien!

Comment

met dit systeem kan je de achterklep ook gewoon dichtklappen of met de schakelaar in de achterklep.
                                    Ben je daar zeker van?

Toen ik dat wou doen op de road show in Antwerpen kwam er direkt iemand van de dealers op me af om te zeggen dat dat niet mocht...

't was er gene van Van Houdt trouwens ;-)

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wopstah Bekijk Berichten
                                          Ben je daar zeker van?

Toen ik dat wou doen op de road show in Antwerpen kwam er direkt iemand van de dealers op me af om te zeggen dat dat niet mocht...

't was er gene van Van Houdt trouwens ;-)
                                          ik ben gisteren naar de opendeurdagen geweest en het nog eens getest op een xc 70 ,en daar kon het wel.Volgens de verkoper is het ook van toepassing op de xc 60

Comment

Working...
                                          X