Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb mijn wagen ook laten maken ipv verder uit te stellen ook al zal ik de elektrische klep en de chrome roofrails niet hebben.
    Ik zou nog minstens 3 maand moeten wachten en aangezien ik momenteel met een huurwagen rij aan 500€ per maand(als particulier) vond ik dat het kwa kost het er een beetje over was om te wachten op de klep.
    Mijn wagen staat al klaar om uitgelevert te worden aan de dealer dus nog een paar weekjes wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichten
      Ik heb mijn wagen ook laten maken ipv verder uit te stellen ook al zal ik de elektrische klep en de chrome roofrails niet hebben.
      Ik zou nog minstens 3 maand moeten wachten en aangezien ik momenteel met een huurwagen rij aan 500€ per maand(als particulier) vond ik dat het kwa kost het er een beetje over was om te wachten op de klep.
      Mijn wagen staat al klaar om uitgelevert te worden aan de dealer dus nog een paar weekjes wachten.

Hebben ze jou dan al officieel op de hoogte gebracht?

Ik ben niet van plan het zo maar te aanvaarden dat wanneer de wagen te vroeg geleverd wordt men zegt, euh hier ge krijgt 250 euro korting.

Maw hebben ze jou de keuze gegeven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
        Hebben ze jou dan al officieel op de hoogte gebracht?

Ik ben niet van plan het zo maar te aanvaarden dat wanneer de wagen te vroeg geleverd wordt men zegt, euh hier ge krijgt 250 euro korting.

Maw hebben ze jou de keuze gegeven?
        .......
        Last edited by ; 15/10/2008, 00:26.

Comment

• ........
          Last edited by ; 13/10/2008, 20:06.

Comment

• volvo = d'ieteren?

Comment

• Aan Nonkel fillemon en al de andere met XC60 rijervaring: stel eens de ultieme XC60 samen. Welke versie levert het meeste rijplezier? Welke versie geeft de meeste feedback door het stuurwiel? Welke kleur vinden jullie het mooist? Nemen jullie de Geartronic? Als de wagen toch later geleverd wordt, is het dan beter om te wachten op de aangepaste 2.4D, de vernieuwde D5 of 2 liter benzine? Alvast bedankt!

Comment

• Last edited by ; 22/02/2010, 22:27.

Comment

• ik heb juist nieuws binnen voor de elekrtiche achterklep,deze zal niet meer beschikbaarzijn voor het modeljaar 2009,zal ten vroegste terug kunnen worden besteld vanaf Mei 2009,voor levering bouwjaar 2010,wel te verstaan als het probleem zou opgelost zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rdtrans Bekijk Berichten
                    ik heb juist nieuws binnen voor de elekrtiche achterklep,deze zal niet meer beschikbaarzijn voor het modeljaar 2009,zal ten vroegste terug kunnen worden besteld vanaf Mei 2009,voor levering bouwjaar 2010,wel te verstaan als het probleem zou opgelost zijn
                    pardon??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvosonic Bekijk Berichten
                      Aan Nonkel fillemon en al de andere met XC60 rijervaring: stel eens de ultieme XC60 samen. Welke versie levert het meeste rijplezier? Welke versie geeft de meeste feedback door het stuurwiel? Welke kleur vinden jullie het mooist? Nemen jullie de Geartronic? Als de wagen toch later geleverd wordt, is het dan beter om te wachten op de aangepaste 2.4D, de vernieuwde D5 of 2 liter benzine? Alvast bedankt!
                      T6, als ge niet op een Euro moet zien voor aankoopprijs en verbruik ...

Comment

Ik heb mijn wagen ook laten maken ipv verder uit te stellen ook al zal ik de elektrische klep en de chrome roofrails niet hebben.
                        lijkt me toch logisch dat ze dan die chrome roofrails vervangen als die afschilferen? en wel op kosten van Volvo? zou anders nogal pretentieus zijn van hen.
                        kan die autom klep niet in naplaatsing gebeuren?? als ze stuk ik vervangen ze die toch gewoon, ook weer op kosten van Volvo
                        is er met het panoramisch dak nu eigenlijk nog een probleem?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                            lijkt me toch logisch dat ze dan die chrome roofrails vervangen als die afschilferen? en wel op kosten van Volvo? zou anders nogal pretentieus zijn van hen.
                            kan die autom klep niet in naplaatsing gebeuren?? als ze stuk ik vervangen ze die toch gewoon, ook weer op kosten van Volvo
                            is er met het panoramisch dak nu eigenlijk nog een probleem?
                            volgens ik heb vernomen vandaag, zou dit 70 euro zijn en wel ten laaste van de klant.

Comment

ik heb juist nieuws binnen voor de elekrtiche achterklep,deze zal niet meer beschikbaarzijn voor het modeljaar 2009,zal ten vroegste terug kunnen worden besteld vanaf Mei 2009,voor levering bouwjaar 2010,wel te verstaan als het probleem zou opgelost zijn
                              Wat is dan het probleem ?? Ik snap het echt niet

op de V70 werkt het wel , hell, zelfs op de test modellen van de roadshow werkte het.

Dit is voor mij echt wel een showstopper zoals ze zeggen;

Het lijkt een onnozele optie maar eerst overal pronken en vermelden dat dit standaard is en nu plots niet meer en daartegen over een luttele 250 euro stellen, terwijl het naplaatsen wellicht meer dan 1500 euro zal kosten .. is none done voor mij.

Dit is echt wel een handige feature waar alle concurrenten van de XC60 ook mee uitpakken.

Comment

• Bon

net terug van mijn dealer;

Alle probleempjes zijn door de eigenaar professioneel uitgepraat en opgelost; Dit ter zijde;

Verder de achterklep issue;

De dealers zitten dus zelf enorm verveeld met de zaak, en vinden het dus des te erger dat wij -carfreaks- dus eerder (betrouwbare) info krijgen dan hen.
                                Jan (de eigenaar) had zich goed geïnformeerd over het technisch hoe en waarom; Ipv een elektronisch scharnier gaat het bij de XC60 om een pomp systeem, vandaar dus dat het wel kan op een V70 maar niet op de XC60.. tot modeljaar 2010!!!!
                                Hallo kroket , sorry maar daar laat Volvo toch een dikke steek vallen; (ook naar hun eigen dealers toe!)

Verder nog één kleine wijziging doorgevoerd, met name zoals sommige het noemen de alu geitensik vooraan is weggelaten; voor de rest is ie compleet.

Dus als het goed is zeg ik het ook , de issues bij de bestelling zijn goed opgelost.

Wagen is voorzien om week 48-49 binnen te komen; Denk wel dat ik m pas in Jan. ga inschrijven

Alle twijfels smolten weer weg toen ik de net geleverde showroom modellen zag; Wel vreemd dat in de brochure staat panoramisch dak pas vanaf maart volgend jaar terwijl de D5 die er stond wel zo eentje had, en onze wagen ook. Rare jongens daar in Gent

Comment

volgens ik heb vernomen vandaag, zou dit 70 euro zijn en wel ten laaste van de klant.
                                  Als je dit betaald ben je gek,ze moeten die veranderen op kosten van volvo zelf.
                                  Je hebt ze tenslotte betaald.
                                  Mijn dealer heeft niks gezegt over een extra betaling als ik ze laat veranderen.
                                  @NAS
                                  Naplaatsen van de elec klep gaat niet,het is met af fabriek of helemaal niet aangezien de gaten op de body anders zijn.
                                  De dealer zitten idd met hun handen in het haar,ze kunnen er niks aan doen maar zij krijgen wel de ergernis van de klanten op hun dak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                    Bon

net terug van mijn dealer;

Alle probleempjes zijn door de eigenaar professioneel uitgepraat en opgelost; Dit ter zijde;

Verder de achterklep issue;

De dealers zitten dus zelf enorm verveeld met de zaak, en vinden het dus des te erger dat wij -carfreaks- dus eerder (betrouwbare) info krijgen dan hen.
                                    Jan (de eigenaar) had zich goed geïnformeerd over het technisch hoe en waarom; Ipv een elektronisch scharnier gaat het bij de XC60 om een pomp systeem, vandaar dus dat het wel kan op een V70 maar niet op de XC60.. tot modeljaar 2010!!!!
                                    Hallo kroket , sorry maar daar laat Volvo toch een dikke steek vallen; (ook naar hun eigen dealers toe!)

Verder nog één kleine wijziging doorgevoerd, met name zoals sommige het noemen de alu geitensik vooraan is weggelaten; voor de rest is ie compleet.

Dus als het goed is zeg ik het ook , de issues bij de bestelling zijn goed opgelost.

Wagen is voorzien om week 48-49 binnen te komen; Denk wel dat ik m pas in Jan. ga inschrijven

Alle twijfels smolten weer weg toen ik de net geleverde showroom modellen zag; Wel vreemd dat in de brochure staat panoramisch dak pas vanaf maart volgend jaar terwijl de D5 die er stond wel zo eentje had, en onze wagen ook. Rare jongens daar in Gent
                                    Ben ik volkomen mee eens,volgens wat ik gisteren heb vernomen zouden de zilver roof rails vanaf volgende week43 terug worden gemonteerd op de xc60
                                    ivm de achterklep heb ik ook mijn volvodaeler erop gewezen dat dit niet kan,ze moesten maar het systeem van xc70 gebruik hebben ,deze is wel oke
                                    Normaal zou ik eerst de mijne op week 47 ontvangen hebben maar met al die problemen hadden ze een nieuwe besteld, en deze zal in week 50 geleverd worden. Na een grote discussie met de daeler, het zou eerst week 4 geweest zijn.

Comment

Als je dit betaald ben je gek,ze moeten die veranderen op kosten van volvo zelf.
                                      Je hebt ze tenslotte betaald.
                                      Mijn dealer heeft niks gezegt over een extra betaling als ik ze laat veranderen.
                                      .
                                      als hij wordt geleverd met zwarte dan zal ik ze niet veranderen, zelfs niet indien ze het zonder extra betaling zouden doen.

Comment

• Weet er iemand meer info over de vernieuwing van de dieselmotor?
                                        Volgens de pers komt er een 175 pk versie, naar ik vernomen heb in 2 wiel- en 4 wiel aandrijving.
                                        Komt er ook een 163 pk fiscaal gunstige versie?
                                        Wanneer beschikbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                          De Audi Q5 kan nu geconfigureerd worden op de site van Audi.be .

Wanneer qua uitrusting en motorisatie een Volvo XC60 met een Audi Q5 vergeleken wordt blijkt een Q5 steeds meer dan 4000 Euro duurder dan een XC60 en dan moet je nog bedenken dat City Safety bij Audi niet bestaat.
                                          Ik kom zopas van Audi garage en heb een duidelijk vergelijk opgemaakt : XC 60 manueel tov Q5 2.0 (bestaat niet met automaat) voor mijn afwerking XC 60 Summum met mobility pack, getinte ruiten achter, mettalic, parkeersensor voor, music interface, alarm en nog een paar prutsen is een een verschil van 6350 € BTW incl. dat de Audi duurder is. Basis Audi en opties duurder + krijg maar 4% korting ipv 8% bij (indien leasing is er meer korting).
                                          Naast de City Safety zijn er nog zaken die bij Audi optie zijn bvb. neerklapbare passagierszetel, airco is één zone, ...
                                          Inruilwaarde zal bij Audi waarschijnlijk hoger zijn, maar intussen kan u het verschil investeren in aandelen bij ...

Comment

Working...
                                          X